Ускладнення роботи «зернового коридору» через постійні затримки суден внаслідок саботажу російських інспекторів продовжують впливати негативно на показники перевезень збіжжя залізницею України. Про це йшлося в ході традиційної онлайн-наради представників Укрзалізниці з учасниками ринку зернових перевезень у четвер, 10 листопада.
Як зазначалося на нараді, з початку листопада суттєво скоротилося середньодобове навантаження зернових. Наразі цей показник складає 69 тис. т, тоді як наприкінці жовтня перевищував 100 тис. т.
Крім того, зменшилася частка зернових у загальній структурі вантажів – з 30% до 22%.
Натомість збільшився потік в бік західних прикордонних переходів, а також до порту Ізмаїл.
За рахунок переорієнтації черга на сухопутних переходах збільшилася до 18 тис. 235 вагонів, тоді як у жовтні цей показник був близько 16 тис. одиниць рухомого складу. Головним чином це сталося за рахунок зерновозів.
З іншого боку позитивним моментом є зростання передачі вагонів на західних переходах. Середньодобовий показник у листопаді наразі становить 585 вагонів, що на 55 зерновозів (+10%) більше за результати у жовтні.
За словами заступника директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерія Ткачова, такий показник є рекордно високим.
Крім того, більш напруженою стала ситуація в порту Ізмаїл, куди нині прямують понад 1 тис. вагонів.
Як повідомлялося раніше, російські інспектори координаційного центру із виконання зернової угоди, після відновлення у ній участі РФ, продовжують гальмувати проходження суден з українською продукцію через Босфор.
ІЦ УАК за матеріалами rail.insider
agroconf.org