Аграрний тиждень. Україна
» » Саботаж РФ щодо «зернового коридору» скоротив навантаження збіжжя залізницею України
» » Саботаж РФ щодо «зернового коридору» скоротив навантаження збіжжя залізницею України

    Саботаж РФ щодо «зернового коридору» скоротив навантаження збіжжя залізницею України


    Саботаж РФ щодо «зернового коридору» скоротив навантаження збіжжя залізницею України

    Ускладнення роботи «зернового коридору» через постійні затримки суден внаслідок саботажу російських інспекторів продовжують впливати негативно на показники перевезень збіжжя залізницею України. Про це йшлося в ході традиційної онлайн-наради представників Укрзалізниці з учасниками ринку зернових перевезень у четвер, 10 листопада.

    Як зазначалося на нараді, з початку листопада суттєво скоротилося середньодобове навантаження зернових. Наразі цей показник складає 69 тис. т, тоді як наприкінці жовтня перевищував 100 тис. т.

    Крім того, зменшилася частка зернових у загальній структурі вантажів – з 30% до 22%.

    Натомість збільшився потік в бік західних прикордонних переходів, а також до порту Ізмаїл.

    За рахунок переорієнтації черга на сухопутних переходах збільшилася до 18 тис. 235 вагонів, тоді як у жовтні цей показник був близько 16 тис. одиниць рухомого складу. Головним чином це сталося за рахунок зерновозів.

    З іншого боку позитивним моментом є зростання передачі вагонів на західних переходах. Середньодобовий показник у листопаді наразі становить 585 вагонів, що на 55 зерновозів (+10%) більше за результати у жовтні.

    За словами заступника директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерія Ткачова, такий показник є рекордно високим.

    Крім того, більш напруженою стала ситуація в порту Ізмаїл, куди нині прямують понад 1 тис. вагонів.

    Як повідомлялося раніше, російські інспектори координаційного центру із виконання зернової угоди, після відновлення у ній участі РФ, продовжують гальмувати проходження суден з українською продукцію через Босфор.

    ІЦ УАК за матеріалами rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Залізниця України навантажила уже майже 2 млн т зерна у жовтні
  • Частка зернових в загальному навантаженні залізниці України сягнула 30%
  • Черги до західних переходів скоротилися до 16 тис. вагонів
  • Навантаження та обсяги перевезень зернових продовжують зростати
  • “Зерновий коридор” збільшив обсяги навантаження збіжжя залізницею

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Саботаж РФ щодо «зернового коридору» скоротив навантаження збіжжя залізницею України


Саботаж РФ щодо «зернового коридору» скоротив навантаження збіжжя залізницею України

Ускладнення роботи «зернового коридору» через постійні затримки суден внаслідок саботажу російських інспекторів продовжують впливати негативно на показники перевезень збіжжя залізницею України. Про це йшлося в ході традиційної онлайн-наради представників Укрзалізниці з учасниками ринку зернових перевезень у четвер, 10 листопада.

Як зазначалося на нараді, з початку листопада суттєво скоротилося середньодобове навантаження зернових. Наразі цей показник складає 69 тис. т, тоді як наприкінці жовтня перевищував 100 тис. т.

Крім того, зменшилася частка зернових у загальній структурі вантажів – з 30% до 22%.

Натомість збільшився потік в бік західних прикордонних переходів, а також до порту Ізмаїл.

За рахунок переорієнтації черга на сухопутних переходах збільшилася до 18 тис. 235 вагонів, тоді як у жовтні цей показник був близько 16 тис. одиниць рухомого складу. Головним чином це сталося за рахунок зерновозів.

З іншого боку позитивним моментом є зростання передачі вагонів на західних переходах. Середньодобовий показник у листопаді наразі становить 585 вагонів, що на 55 зерновозів (+10%) більше за результати у жовтні.

За словами заступника директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерія Ткачова, такий показник є рекордно високим.

Крім того, більш напруженою стала ситуація в порту Ізмаїл, куди нині прямують понад 1 тис. вагонів.

Як повідомлялося раніше, російські інспектори координаційного центру із виконання зернової угоди, після відновлення у ній участі РФ, продовжують гальмувати проходження суден з українською продукцію через Босфор.

ІЦ УАК за матеріалами rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • Залізниця України навантажила уже майже 2 млн т зерна у жовтні
  • Частка зернових в загальному навантаженні залізниці України сягнула 30%
  • Черги до західних переходів скоротилися до 16 тис. вагонів
  • Навантаження та обсяги перевезень зернових продовжують зростати
  • “Зерновий коридор” збільшив обсяги навантаження збіжжя залізницею

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.