Рух України до Європи набуває все більш практичного виміру. Один з аспектів цього шляху — це збільшення торгівлі з ЄС та нова логістика на західних кордонах. На цьому наголосив Прем’єр-міністр Денис Шмигаль, повідомив прес-центр Кабміну.
Під час засідання Уряд ухвалив рішення про розширення акваторії морських портів на Дунаї. Мова йде про порт в Ізмаїлі, Рені та порт Усть-Дунайськ. Як зауважив Прем’єр-міністр, за останні півроку Україні вдалося збільшити вантажообіг цих портів з 30 тисяч тонн на місяць до 1,7 млн тонн.
«Більш ніж у 50 разів. І це не межа. Ми бачимо, що в чергах на вхід до цих портів буває до сотні суден, а тому працюємо над розширенням їх пропускної здатності. Сьогоднішнє рішення Уряду спрямоване саме на це. Крім того, воно дозволить підвищити безпеку судноплавства на Дунаї, зокрема контролю та підтримання оголошених глибин», — відзначив Глава Уряду.
За словами Прем’єр-міністра, завдяки відкриттю нових пунктів пропуску та розширенню акваторії дунайських портів Україна зможе наростити експорт та посилити економічну стабільність.
«Разом з нашими європейськими сусідами на Заході працюємо над тим, щоб кордони нас не роз’єднували, а об’єднували», — підкреслив Денис Шмигаль.
Також на тему портів: «зернова ініціатива»: за минулі дві доби з портів Великої Одеси вийшло 12 суден з 400 тисяч тонн агропродукції для країн Африки, Азії та Європи
Мінінфраструктури повідомило, що серед них балкери STAVROS та CEBIHAN, які доставлять 55 тисяч тонн української пшениці до Оману. Також 55 тисяч тонн йдуть до Ємену, мешканці якого знаходяться на межі голоду. До Лівії 25 тисяч тонн зерна забрав балкер EAST WIND 1.
За два дні порти Великої Одеси прийняли під завантаження 8 суден. Сукупна вантажомісткість складає 200 тисяч тонн агропродукції.
По «зерновому коридору» наразі в напрямку України рухається 6 суден для завантаження 317 тисяч тонн агропродукції.
З 1 серпня з портів Великої Одеси вийшло 456 суден, які експортували 10,7 мільйона тонн українського продовольства до країн Азії, Європи та Африки.
ІЦ УАК
agroconf.org