Аграрний тиждень. Україна
» » Як реагувати при підозрі, що продукція заражена, під час ветсанекспертизи на ринку
» » Як реагувати при підозрі, що продукція заражена, під час ветсанекспертизи на ринку

Як реагувати при підозрі, що продукція заражена, під час ветсанекспертизи на ринку


Це один з аспектів проекту «Забезпечення здоров'я тварин в Україні», який Асоціація «Свинарі України» реалізовує з Міністерством сільського господарства США (USDA). Вчитимуть кращим практикам та алгоритмам роботи провідні вітчизняні експерти у співпраці з фахівцями компетентного органу.

В умовах війни значно збільшується навантаження на агропромислові ринки, особливо в регіонах, де багато внутрішньо-переміщених осіб, або в деокупованих. Тому в рамках проєкту заплановані практичні навчання у пяти реіонах України з метою відпрацювання алгоритму дій при підозрі на інфекційні чи інвазійні хвороби під час ветеринарно-санітарної експертизи продукції тваринництва.

«Агропромислові ринки — потужні канали збуту, де переважно реалізть продукцію свинарства подвійрного забою. Це робить їх слабким місцем у системі контролю та недопущення поширення епізоотій. Чим вища кваліфікація працівників лабораторії ветсанекспертизи, тим менші ризики. Тому тренінги на цьому етапі є надзвичайно важливими», — коментують у галузевій асоціації.


Джерело: Pigua.info





Схожі новини
  • Курси підвищення кваліфікації спеціалістів ветеринарної медицини у свинарстві
  • Національне дослідження ризиків поширення хвороб свиней під час війни
  • Держпродспоживслужба готується до аудитів підприємств з метою надання статусу компартмента
  • На Рівненщині фахівці Держпродспоживслужби обговорили зміни у харчовому законодавстві та законодавстві про здійснення державного контролю
  • Ефіопія перевірить систему державного контролю за виробництвом харчових продуктів в Україні

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.