Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»СМПУ наполягає на необхідності прийняття закону про торгівлю
АТУ»Новини»СМПУ наполягає на необхідності прийняття закону про торгівлю

    СМПУ наполягає на необхідності прийняття закону про торгівлю


    СМПУ наполягає на необхідності прийняття закону про торгівлю

    Сьогодні 80% молочної продукції реалізується на внутрішньому ринку, з яких 60-70% продається через ритейл.

    Коли почалася війна, виробники молочної продукції мали переваги: імпорту практично не було, тож торговельні мережі залишилися без товару і погоджувалися певний час працювати з постачальниками харчових продуктів на прийнятних умовах. Але потім ритейл знову зайняв позицію монополіста.

    Як результат: переробники не мають обігових коштів. Дебіторська заборгованість виробників молочної продукції складає 5 млрд грн, а протермінована заборгованість — це 30-50% від цієї суми, слугує безкоштовним ресурсом, який відстоює ритейл. 5 млрд грн від молочників і сотні мільярдів, які тримає ритейл у своєму обороті від інших постачальників.

    Постачальники продуктів харчування продовжують виборювати право отримувати від ритейлу своєчасні виплати за поставлений товар.


    Питання врегулювання взаємовідносин виробників харчової продукції з торговельними мережами залишається гострим. Вчергове Спілка молочних підприємств України піднімала це питання під час конференції Молочний бізнес-2022. Адже пройшло понад рік з реєстрації кількох законопроектів, покликаних сприяти розв'язанню проблеми затримки платежів мережами та інших питань, пов’язаних з торгівлею продуктами. Місяці обговорень та дискусій на рівні комітетів ВР з участю зацікавлених сторін не дали ніякого практичного результату.

    Ніякі Меморандуми не допоможуть розв'язати проблему. Рух України в Європу не зупинити. Але для цього ми маємо виконати своє “домашнє завдання”. Саме тому для ефективного врегулювання відносин виробників з мережами потрібен повноцінний закон, що відповідав би Директиві Європарламенту і Єврокомісії №2019/633.

    І на цьому СМПУ буде продовжувати наполягати.



    Також з діяльності СМПУ:

    Вадим Чагаровський розповів про три етапи розвитку молочної галузі;

    СМПУ: Програму «ШКІЛЬНЕ МОЛОКО» потрібно готувати до запуску вже зараз.

    Зазначимо, що Українська аграрна конфедерація також підтримує прийняття закону про торгівлю.

    ІЦ УАК за матеріалами СМПУ

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Україна планує розширити перелік компаній, що можуть експортувати молочну продукцію до Китаю
  • Право експорту до ЄС мають 308 українських агропідприємств
  • Розрахунки торговельних мереж з постачальниками повинні бути підкріплені державними гарантіями - СМПУ
  • Китай відкрив ринок для ще 9 українських виробників "молочки"
  • Право експорту в ЄС мають 308 українських підприємств

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

СМПУ наполягає на необхідності прийняття закону про торгівлю

15 грудень, Розділ Новини, переглядів 1 127

СМПУ наполягає на необхідності прийняття закону про торгівлю

Сьогодні 80% молочної продукції реалізується на внутрішньому ринку, з яких 60-70% продається через ритейл.

Коли почалася війна, виробники молочної продукції мали переваги: імпорту практично не було, тож торговельні мережі залишилися без товару і погоджувалися певний час працювати з постачальниками харчових продуктів на прийнятних умовах. Але потім ритейл знову зайняв позицію монополіста.

Як результат: переробники не мають обігових коштів. Дебіторська заборгованість виробників молочної продукції складає 5 млрд грн, а протермінована заборгованість — це 30-50% від цієї суми, слугує безкоштовним ресурсом, який відстоює ритейл. 5 млрд грн від молочників і сотні мільярдів, які тримає ритейл у своєму обороті від інших постачальників.

Постачальники продуктів харчування продовжують виборювати право отримувати від ритейлу своєчасні виплати за поставлений товар.


Питання врегулювання взаємовідносин виробників харчової продукції з торговельними мережами залишається гострим. Вчергове Спілка молочних підприємств України піднімала це питання під час конференції Молочний бізнес-2022. Адже пройшло понад рік з реєстрації кількох законопроектів, покликаних сприяти розв'язанню проблеми затримки платежів мережами та інших питань, пов’язаних з торгівлею продуктами. Місяці обговорень та дискусій на рівні комітетів ВР з участю зацікавлених сторін не дали ніякого практичного результату.

Ніякі Меморандуми не допоможуть розв'язати проблему. Рух України в Європу не зупинити. Але для цього ми маємо виконати своє “домашнє завдання”. Саме тому для ефективного врегулювання відносин виробників з мережами потрібен повноцінний закон, що відповідав би Директиві Європарламенту і Єврокомісії №2019/633.

І на цьому СМПУ буде продовжувати наполягати.



Також з діяльності СМПУ:

Вадим Чагаровський розповів про три етапи розвитку молочної галузі;

СМПУ: Програму «ШКІЛЬНЕ МОЛОКО» потрібно готувати до запуску вже зараз.

Зазначимо, що Українська аграрна конфедерація також підтримує прийняття закону про торгівлю.

ІЦ УАК за матеріалами СМПУ

agroconf.org





Схожі новини
  • Україна планує розширити перелік компаній, що можуть експортувати молочну продукцію до Китаю
  • Право експорту до ЄС мають 308 українських агропідприємств
  • Розрахунки торговельних мереж з постачальниками повинні бути підкріплені державними гарантіями - СМПУ
  • Китай відкрив ринок для ще 9 українських виробників "молочки"
  • Право експорту в ЄС мають 308 українських підприємств

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.