Аграрний тиждень. Україна
» » СМПУ наполягає на необхідності прийняття закону про торгівлю
» » СМПУ наполягає на необхідності прийняття закону про торгівлю

    СМПУ наполягає на необхідності прийняття закону про торгівлю


    СМПУ наполягає на необхідності прийняття закону про торгівлю

    Сьогодні 80% молочної продукції реалізується на внутрішньому ринку, з яких 60-70% продається через ритейл.

    Коли почалася війна, виробники молочної продукції мали переваги: імпорту практично не було, тож торговельні мережі залишилися без товару і погоджувалися певний час працювати з постачальниками харчових продуктів на прийнятних умовах. Але потім ритейл знову зайняв позицію монополіста.

    Як результат: переробники не мають обігових коштів. Дебіторська заборгованість виробників молочної продукції складає 5 млрд грн, а протермінована заборгованість — це 30-50% від цієї суми, слугує безкоштовним ресурсом, який відстоює ритейл. 5 млрд грн від молочників і сотні мільярдів, які тримає ритейл у своєму обороті від інших постачальників.

    Постачальники продуктів харчування продовжують виборювати право отримувати від ритейлу своєчасні виплати за поставлений товар.


    Питання врегулювання взаємовідносин виробників харчової продукції з торговельними мережами залишається гострим. Вчергове Спілка молочних підприємств України піднімала це питання під час конференції Молочний бізнес-2022. Адже пройшло понад рік з реєстрації кількох законопроектів, покликаних сприяти розв'язанню проблеми затримки платежів мережами та інших питань, пов’язаних з торгівлею продуктами. Місяці обговорень та дискусій на рівні комітетів ВР з участю зацікавлених сторін не дали ніякого практичного результату.

    Ніякі Меморандуми не допоможуть розв'язати проблему. Рух України в Європу не зупинити. Але для цього ми маємо виконати своє “домашнє завдання”. Саме тому для ефективного врегулювання відносин виробників з мережами потрібен повноцінний закон, що відповідав би Директиві Європарламенту і Єврокомісії №2019/633.

    І на цьому СМПУ буде продовжувати наполягати.



    Також з діяльності СМПУ:

    Вадим Чагаровський розповів про три етапи розвитку молочної галузі;

    СМПУ: Програму «ШКІЛЬНЕ МОЛОКО» потрібно готувати до запуску вже зараз.

    Зазначимо, що Українська аграрна конфедерація також підтримує прийняття закону про торгівлю.

    ІЦ УАК за матеріалами СМПУ

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Розрахунки торговельних мереж з постачальниками повинні бути підкріплені державними гарантіями - СМПУ
  • Україна планує розширити перелік компаній, що можуть експортувати молочну продукцію до Китаю
  • Право експорту до ЄС мають 308 українських агропідприємств
  • Право експорту в ЄС мають 308 українських підприємств
  • Китай відкрив ринок для ще 9 українських виробників "молочки"

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

СМПУ наполягає на необхідності прийняття закону про торгівлю


СМПУ наполягає на необхідності прийняття закону про торгівлю

Сьогодні 80% молочної продукції реалізується на внутрішньому ринку, з яких 60-70% продається через ритейл.

Коли почалася війна, виробники молочної продукції мали переваги: імпорту практично не було, тож торговельні мережі залишилися без товару і погоджувалися певний час працювати з постачальниками харчових продуктів на прийнятних умовах. Але потім ритейл знову зайняв позицію монополіста.

Як результат: переробники не мають обігових коштів. Дебіторська заборгованість виробників молочної продукції складає 5 млрд грн, а протермінована заборгованість — це 30-50% від цієї суми, слугує безкоштовним ресурсом, який відстоює ритейл. 5 млрд грн від молочників і сотні мільярдів, які тримає ритейл у своєму обороті від інших постачальників.

Постачальники продуктів харчування продовжують виборювати право отримувати від ритейлу своєчасні виплати за поставлений товар.


Питання врегулювання взаємовідносин виробників харчової продукції з торговельними мережами залишається гострим. Вчергове Спілка молочних підприємств України піднімала це питання під час конференції Молочний бізнес-2022. Адже пройшло понад рік з реєстрації кількох законопроектів, покликаних сприяти розв'язанню проблеми затримки платежів мережами та інших питань, пов’язаних з торгівлею продуктами. Місяці обговорень та дискусій на рівні комітетів ВР з участю зацікавлених сторін не дали ніякого практичного результату.

Ніякі Меморандуми не допоможуть розв'язати проблему. Рух України в Європу не зупинити. Але для цього ми маємо виконати своє “домашнє завдання”. Саме тому для ефективного врегулювання відносин виробників з мережами потрібен повноцінний закон, що відповідав би Директиві Європарламенту і Єврокомісії №2019/633.

І на цьому СМПУ буде продовжувати наполягати.



Також з діяльності СМПУ:

Вадим Чагаровський розповів про три етапи розвитку молочної галузі;

СМПУ: Програму «ШКІЛЬНЕ МОЛОКО» потрібно готувати до запуску вже зараз.

Зазначимо, що Українська аграрна конфедерація також підтримує прийняття закону про торгівлю.

ІЦ УАК за матеріалами СМПУ

agroconf.org





Схожі новини
  • Розрахунки торговельних мереж з постачальниками повинні бути підкріплені державними гарантіями - СМПУ
  • Україна планує розширити перелік компаній, що можуть експортувати молочну продукцію до Китаю
  • Право експорту до ЄС мають 308 українських агропідприємств
  • Право експорту в ЄС мають 308 українських підприємств
  • Китай відкрив ринок для ще 9 українських виробників "молочки"

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.