Можливість страхування вантажів, яка забезпечує покриття поставок українським зерновим коридором, буде продовжена в наступному році без підвищення ставок, повідомив у четвер андеррайтер страхової компанії Lloyd's of London (SOLYD.UL) Ascot.
Двадцять одна страхова компанія є частиною механізму, який очолює Ascot та організовує брокер Marsh (MMC.N).
Банки зазвичай вимагають від суден, які заходять у три українські порти, які підписали угоду за підтримки ООН, мати різноманітні страхові поліси, включно з воєнним страхуванням корпусу (судна) та вантажу, яке оновлюється кожні сім днів.
Очікується, що ставки страхування на війну та інші види страхування наступного року різко зростуть через конфлікт, природні катаклізми та високу інфляцію.
"Очолюваний Ascot механізм "AsOne" у Чорному морі продовжуватиме працювати безперервно без запланованих підвищень ставок", — повідомив Reuters електронною поштою Кріс Макгілл, голова відділу страхування вантажних перевезень Ascot.
"Це суперечить тій обумовленій пропозицією та зростанням ставок ситуації, яка склалася на морському воєнному ринку".
Страховики, які займаються страхуванням воєнних ризиків під час авіа- та морських перевезень, стурбовані тим, що перестраховики, які страхують страховиків, виключать весь регіон "Україна, росія та білорусь" коли контракти перестрахування будуть поновлюватись з 1 січня.
Але Макгілл сказав, що вантажний комплекс був налаштований таким чином, що страховики, які беруть участь у програмі, розподіляють ризик без необхідності перестрахування.
ІЦ УАК за матеріалами Reuters
agroconf.org