Аграрний тиждень. Україна
» » Українські зерновози можуть дістатися до 4 морських портів ЄС
» » Українські зерновози можуть дістатися до 4 морських портів ЄС

    Українські зерновози можуть дістатися до 4 морських портів ЄС


    Українські зерновози можуть дістатися до 4 морських портів ЄС

    Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами. Про це пише Rail.insider із посиланням на Railfreight.

    За наведеними маршрутами можна дістатися загалом до чотирьох морських портів.

    «Консалтингова компанія провела це дослідження на замовлення Укрзалізниці. Зазначається, що українські вагони-хоппери вищі та ширші за європейські. Однак перевантаження на кордоні займає багато часу. Тому питання полягало в тому, до яких портів можна дістатися без перевантаження», — пише видання.

    Із 12 вибраних портів чотири порти були визначені такими, до яких можна дістатися українськими хоперами: німецькі Гамбург і Росток, польський Гданськ та румунська Констанца. Загалом прийнято десять маршрутів. У дослідженні розглядався вантажний вагон типу 19-752.

    Були також визначені як нездійсненні для таких перевезень чотири країни: Італія, Хорватія, Словенія та Чехія. Це означає, що такі порти як Рієка, Трієст або Генуя, не є варіантом для українських хоперів як кінцевого пункту призначення.

    «На наступних кроках необхідно розглянути та вирішити інші питання технічної сумісності з європейськими стандартами, такі як правила безпеки, зниження шуму та сертифікація систем зміни візків (сертифікат ECM)», — прокоментувала німецька консалтингова фірма.

    Проте, як пише транспортне видання, не зважаючи на те, що вагони-хопери можуть вмістити значно більші обсяги сільськогосподарських вантажів, ніж контейнери, в останніх також є прихильники.

    «Вагони-хопери є одним з основних обмежень місткості та швидкості експорту зерна залізницею. При використанні хоперів перевантаження поїзда займає 24 години. Але платформи з контейнерами скорочують перевантаження до двох-чотирьох годин на поїзд», — цитує видання представника компанії Laude Intermodal Марчіна Вітчака.


    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Німеччина планує створити фонд для прискорення перевезень українських зернових
  • Прохід суден з агропродукцією через порти в Азовському морі розблоковано
  • Темпи перевезення зерна стримує неефективна робота морських портів, - УЗ
  • Пропозиція вільних зерновозів зросла
  • ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ МОРСЬКИХ ПОРТІВ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Українські зерновози можуть дістатися до 4 морських портів ЄС


Українські зерновози можуть дістатися до 4 морських портів ЄС

Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами. Про це пише Rail.insider із посиланням на Railfreight.

За наведеними маршрутами можна дістатися загалом до чотирьох морських портів.

«Консалтингова компанія провела це дослідження на замовлення Укрзалізниці. Зазначається, що українські вагони-хоппери вищі та ширші за європейські. Однак перевантаження на кордоні займає багато часу. Тому питання полягало в тому, до яких портів можна дістатися без перевантаження», — пише видання.

Із 12 вибраних портів чотири порти були визначені такими, до яких можна дістатися українськими хоперами: німецькі Гамбург і Росток, польський Гданськ та румунська Констанца. Загалом прийнято десять маршрутів. У дослідженні розглядався вантажний вагон типу 19-752.

Були також визначені як нездійсненні для таких перевезень чотири країни: Італія, Хорватія, Словенія та Чехія. Це означає, що такі порти як Рієка, Трієст або Генуя, не є варіантом для українських хоперів як кінцевого пункту призначення.

«На наступних кроках необхідно розглянути та вирішити інші питання технічної сумісності з європейськими стандартами, такі як правила безпеки, зниження шуму та сертифікація систем зміни візків (сертифікат ECM)», — прокоментувала німецька консалтингова фірма.

Проте, як пише транспортне видання, не зважаючи на те, що вагони-хопери можуть вмістити значно більші обсяги сільськогосподарських вантажів, ніж контейнери, в останніх також є прихильники.

«Вагони-хопери є одним з основних обмежень місткості та швидкості експорту зерна залізницею. При використанні хоперів перевантаження поїзда займає 24 години. Але платформи з контейнерами скорочують перевантаження до двох-чотирьох годин на поїзд», — цитує видання представника компанії Laude Intermodal Марчіна Вітчака.


ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • Німеччина планує створити фонд для прискорення перевезень українських зернових
  • Прохід суден з агропродукцією через порти в Азовському морі розблоковано
  • Темпи перевезення зерна стримує неефективна робота морських портів, - УЗ
  • Пропозиція вільних зерновозів зросла
  • ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ МОРСЬКИХ ПОРТІВ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.