Аграрний тиждень. Україна
» » Вантажообіг портів України скоротиться втричі у 2022 році через російське вторгнення, — АМПУ
» » Вантажообіг портів України скоротиться втричі у 2022 році через російське вторгнення, — АМПУ

    Вантажообіг портів України скоротиться втричі у 2022 році через російське вторгнення, — АМПУ


    Вантажообіг портів України скоротиться втричі у 2022 році через російське вторгнення, — АМПУ

    Очікуваний річний вантажообіг морпортів становитиме 50,8 млн тонн, що втричі менше показника 2021 року. При цьому очікувана перевалка дунайських портів порівняно з минулим роком зросте в рази, зокрема Ізмаїльського порту — більш ніж удвічі, до 8,6 млн тонн, Ренійського порту — вп’ятеро, до 6,9 млн тонн, порту «Усть-Дунайськ» — у 12,2 раза, до 783 тис. тонн.

    Щодо портів Великої Одеси зазначу, що перевалка усіх номенклатур вантажів велася тільки до 24 лютого. Із серпня, після відкриття зернового коридору, порти Одеса, Чорноморськ і «Південний» частково відновили свою роботу на відвантаження агропродукції. Очікується, що у 2022 році Одеський порт скоротить вантажообіг майже втричі — до 7,7 млн тонн, Чорноморський порт — у 2,2 раза, до 11,7 млн тонн, «Південний» — у 3,5 раза, до 15,2 млн тонн.

    Повне інтерв'ю керівника ДП «АМПУ» Олексія Вострікова читайте на сайті Порти України

    Тим часом прес-служба АМПУ на сторінці у Фейсбуці повідомила, що за 2 дні з портів Великої Одеси 11 суден експортували 422 тис. тонн агропродукції для Африки, Азії та Європи.

    Серед них балкер ALANDA STAR з 30,8 тис. тонн пшениці для Єгипту, а також танкер EUROCHAMPION з 45 тис. тонн олії для Індії.

    Ключовою перешкодою в роботі «зернового коридору» залишається гальмування з боку рф під різними приводами інспекції суден в Босфорі. Це призвело до стабільної черги в 90+ суден, мільйонних збитків вантажовласників, недоекспорту мінімум в 5-6 млн тонн впродовж року.

    Станом на 27 грудня в Босфорі на інспекцію очікують 96 суден, з яких 71 судно — на вхід до портів, а 25 — вже завантажені агропродукцією. Щоденно відбувається 6 з 10 запланованих інспекцій. Окрім зменшення кількості інспекційних груп, російська сторона вдалась до тактики затягування часу самих інспекцій через вимоги перевіряти параметри суден, які не регламентуються документами СКЦ та не мають жодного відношення до предмета перевірки. Через такі дії скорочується кількість флоту, який рухається під завантаження українською агропродукцією.

    Таким чином нещодавно порт Одеси відправив балкер BRAVE M з 28 тис. тонн зерна для африканської Лівії. До цього він місяць очікував на інспекцію в коридорі, щоб зайти до порту під завантаження.

    З 1 серпня з портів Великої Одеси вийшли 605 суден, які експортували 15,9 млн тонн українського продовольства до країн Азії, Європи та Африки.

    ІЦ УАК

    agroconf.org





    Схожі новини
  • За 11 місяців 2022 року порти Дунайського регіону майже втричі наростили перевалку вантажів
  • 3,1 млн тонн агропродукції експортовано з українських портів
  • За 9 днів зернового коридору з українських портів вийшло 12 суден
  • Україна експортувала «зерновим коридором» вже понад 370 тисяч тонн агропродукції
  • Вантажообіг портів України за 9 місяців 2021 року склав 106,13 млн тонн вантажів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Вантажообіг портів України скоротиться втричі у 2022 році через російське вторгнення, — АМПУ


Вантажообіг портів України скоротиться втричі у 2022 році через російське вторгнення, — АМПУ

Очікуваний річний вантажообіг морпортів становитиме 50,8 млн тонн, що втричі менше показника 2021 року. При цьому очікувана перевалка дунайських портів порівняно з минулим роком зросте в рази, зокрема Ізмаїльського порту — більш ніж удвічі, до 8,6 млн тонн, Ренійського порту — вп’ятеро, до 6,9 млн тонн, порту «Усть-Дунайськ» — у 12,2 раза, до 783 тис. тонн.

Щодо портів Великої Одеси зазначу, що перевалка усіх номенклатур вантажів велася тільки до 24 лютого. Із серпня, після відкриття зернового коридору, порти Одеса, Чорноморськ і «Південний» частково відновили свою роботу на відвантаження агропродукції. Очікується, що у 2022 році Одеський порт скоротить вантажообіг майже втричі — до 7,7 млн тонн, Чорноморський порт — у 2,2 раза, до 11,7 млн тонн, «Південний» — у 3,5 раза, до 15,2 млн тонн.

Повне інтерв'ю керівника ДП «АМПУ» Олексія Вострікова читайте на сайті Порти України

Тим часом прес-служба АМПУ на сторінці у Фейсбуці повідомила, що за 2 дні з портів Великої Одеси 11 суден експортували 422 тис. тонн агропродукції для Африки, Азії та Європи.

Серед них балкер ALANDA STAR з 30,8 тис. тонн пшениці для Єгипту, а також танкер EUROCHAMPION з 45 тис. тонн олії для Індії.

Ключовою перешкодою в роботі «зернового коридору» залишається гальмування з боку рф під різними приводами інспекції суден в Босфорі. Це призвело до стабільної черги в 90+ суден, мільйонних збитків вантажовласників, недоекспорту мінімум в 5-6 млн тонн впродовж року.

Станом на 27 грудня в Босфорі на інспекцію очікують 96 суден, з яких 71 судно — на вхід до портів, а 25 — вже завантажені агропродукцією. Щоденно відбувається 6 з 10 запланованих інспекцій. Окрім зменшення кількості інспекційних груп, російська сторона вдалась до тактики затягування часу самих інспекцій через вимоги перевіряти параметри суден, які не регламентуються документами СКЦ та не мають жодного відношення до предмета перевірки. Через такі дії скорочується кількість флоту, який рухається під завантаження українською агропродукцією.

Таким чином нещодавно порт Одеси відправив балкер BRAVE M з 28 тис. тонн зерна для африканської Лівії. До цього він місяць очікував на інспекцію в коридорі, щоб зайти до порту під завантаження.

З 1 серпня з портів Великої Одеси вийшли 605 суден, які експортували 15,9 млн тонн українського продовольства до країн Азії, Європи та Африки.

ІЦ УАК

agroconf.org





Схожі новини
  • За 11 місяців 2022 року порти Дунайського регіону майже втричі наростили перевалку вантажів
  • 3,1 млн тонн агропродукції експортовано з українських портів
  • За 9 днів зернового коридору з українських портів вийшло 12 суден
  • Україна експортувала «зерновим коридором» вже понад 370 тисяч тонн агропродукції
  • Вантажообіг портів України за 9 місяців 2021 року склав 106,13 млн тонн вантажів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.