Українська залізниця, за оперативними даними, за підсумками 2022 року перевезла 150 млн 582 тис. т вантажів, що на 52,1% менше за попередній рік. Про це йшлося в ході онлайн-наради Укрзалізниці з учасниками ринку аграрних перевезень у четвер, 5 січня, передає Rail.insider.
«Майже вдвічі зменшилося перевезення вантажів у 2022 році. При цьому всі без винятку вантажі скоротили обсяги перевезення. Проте дуже добрий показник, що найменше впало перевезення зернових. За результатами 2022 року Укрзалізниця перевезла 28 млн 871 тис. 300 т зернових. Це лише на 14,2% менше, ніж у 2021 році… Аграрний ринок показав, що він стресостійкий, приймає виклики та тримає удар», – розповів заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов.
Він нагадав, що багато в чому цього вдалося досягти завдяки збільшенню до понад 1 млн т на місяць перевезень зерна через західні прикордонні переходи, а також роботі морського зернового коридору.
Валерій Ткачов висловив надію на те, що й у 2023 році зернові перевезення зростатимуть.
Тим часом в останній місяць року вантажів загалом перевезено 10,1 млн т. Це майже на 0,4 млн менше, ніж у листопаді. Одна з причин – удари з боку РФії по енергетичній інфраструктурі. Водночас у грудні зросли перевезення зерна, нафтопродуктів, добрив, хімікатів, солі та продукції машинобудування. Так, перевезення зерна перевищили показники листопада на 0,5 млн т (або на 18,8%).
ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider
agroconf.org