Аграрний тиждень. Україна
» » «Зернова ініціатива»: за тиждень 18 суден експортували 664 тисячі тонн продовольства з портів Великої Одеси. Це на третину менше обсягів експорту за позаминулий тиждень.
» » «Зернова ініціатива»: за тиждень 18 суден експортували 664 тисячі тонн продовольства з портів Великої Одеси. Це на третину менше обсягів експорту за позаминулий тиждень.

    «Зернова ініціатива»: за тиждень 18 суден експортували 664 тисячі тонн продовольства з портів Великої Одеси. Це на третину менше обсягів експорту за позаминулий тиждень.


    «Зернова ініціатива»: за тиждень 18 суден експортували 664 тисячі тонн продовольства з портів Великої Одеси. Це на третину менше обсягів експорту за позаминулий тиждень.

    Зокрема, 60 тисяч тонн пшениці відправлено до Кенії, 56 тисяч тонн – до Бангладешу, 60 тисяч тонн української олії – до Індії.

    Зберігається критично низький показник виходу суден з портів – 2,5 судна на добу. Це показник, який був ще на початку роботи «Зернової ініціативи», коли обсяги експорту були незначні. Водночас кількість суден, які проходять інспекцію в Босфорі і отримують дозвіл рухатися під завантаження в українські порти, також не перевищує 3-х суден на добу.

    В Босфорі російська сторона в СКЦ продовжує блокувати реалізацію ініціативи та штучно збільшувати чергу з суден.

    Станом на сьогодні 117 суден очікують на проведення інспекції в територіальних водах Туреччини (92 – на захід в порти під завантаження, а 25 – вже з агропродукцією). За минулий тиждень відбулось тільки 20 інспекцій при мінімально необхідних 84.

    Гальмується також реєстрація суден для участі в ініціативі: з понад 80 заявлених суден щоденно росіяни без пояснення причин реєструють в середньому тільки 2-3 судна.

    Ці фактори гальмують реалізацію «Зернової ініціативи»: спостерігаємо зниження обсягів експорту майже на 30% в порівнянні з попереднім місяцем, а отже світ недоотримує агропродукцію в потрібному обсязі. Переважна більшість країн отримують її з величезними затримками в часі через простої суден в Босфорі. Очікуємо на реакцію партнерів по «Зерновій угоді» – Туреччини та ООН.

    Наразі в портах Великої Одеси під обробкою 21 судно. На них завантажують майже 1 мільйон тонн української агропродукції. По «зерновому коридору» рухаються тільки 3 судна під завантаження.

    З 1 серпня з портів Великої Одеси вийшли 687 суден, які експортували 18,9 мільйонів тонн українського продовольства до країн Азії, Європи та Африки. За умови стабільного функціонування «зернового коридору» цей показник мав би становити понад 28 мільйонів тонн.

    ІЦ УАК за матеріалами Мінінфраструктури

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Зернова ініціатива: Через затримки перевірок кількість виходів суден із українських портів критично зменшується
  • За вихідні з портів Великої Одеси вийшли 6 суден
  • Зерновим коридором експортовано вже 15,5 млн тонн зерна, росія продовжує уповільнювати інспекції суден
  • «Зернова ініціатива»: за 2 дні з Одеси вийшло 5 суден для Африки та Азії
  • «Зерновий коридор»: електронна черга дозволила оптимізувати та зробити прозорим планування заходу та виходу суден в/із портів Великої Одеси, але вона не вирішує проблеми інспекції суден в Босфорі - АМПУ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«Зернова ініціатива»: за тиждень 18 суден експортували 664 тисячі тонн продовольства з портів Великої Одеси. Це на третину менше обсягів експорту за позаминулий тиждень.


«Зернова ініціатива»: за тиждень 18 суден експортували 664 тисячі тонн продовольства з портів Великої Одеси. Це на третину менше обсягів експорту за позаминулий тиждень.

Зокрема, 60 тисяч тонн пшениці відправлено до Кенії, 56 тисяч тонн – до Бангладешу, 60 тисяч тонн української олії – до Індії.

Зберігається критично низький показник виходу суден з портів – 2,5 судна на добу. Це показник, який був ще на початку роботи «Зернової ініціативи», коли обсяги експорту були незначні. Водночас кількість суден, які проходять інспекцію в Босфорі і отримують дозвіл рухатися під завантаження в українські порти, також не перевищує 3-х суден на добу.

В Босфорі російська сторона в СКЦ продовжує блокувати реалізацію ініціативи та штучно збільшувати чергу з суден.

Станом на сьогодні 117 суден очікують на проведення інспекції в територіальних водах Туреччини (92 – на захід в порти під завантаження, а 25 – вже з агропродукцією). За минулий тиждень відбулось тільки 20 інспекцій при мінімально необхідних 84.

Гальмується також реєстрація суден для участі в ініціативі: з понад 80 заявлених суден щоденно росіяни без пояснення причин реєструють в середньому тільки 2-3 судна.

Ці фактори гальмують реалізацію «Зернової ініціативи»: спостерігаємо зниження обсягів експорту майже на 30% в порівнянні з попереднім місяцем, а отже світ недоотримує агропродукцію в потрібному обсязі. Переважна більшість країн отримують її з величезними затримками в часі через простої суден в Босфорі. Очікуємо на реакцію партнерів по «Зерновій угоді» – Туреччини та ООН.

Наразі в портах Великої Одеси під обробкою 21 судно. На них завантажують майже 1 мільйон тонн української агропродукції. По «зерновому коридору» рухаються тільки 3 судна під завантаження.

З 1 серпня з портів Великої Одеси вийшли 687 суден, які експортували 18,9 мільйонів тонн українського продовольства до країн Азії, Європи та Африки. За умови стабільного функціонування «зернового коридору» цей показник мав би становити понад 28 мільйонів тонн.

ІЦ УАК за матеріалами Мінінфраструктури

agroconf.org





Схожі новини
  • Зернова ініціатива: Через затримки перевірок кількість виходів суден із українських портів критично зменшується
  • За вихідні з портів Великої Одеси вийшли 6 суден
  • Зерновим коридором експортовано вже 15,5 млн тонн зерна, росія продовжує уповільнювати інспекції суден
  • «Зернова ініціатива»: за 2 дні з Одеси вийшло 5 суден для Африки та Азії
  • «Зерновий коридор»: електронна черга дозволила оптимізувати та зробити прозорим планування заходу та виходу суден в/із портів Великої Одеси, але вона не вирішує проблеми інспекції суден в Босфорі - АМПУ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.