Аграрний тиждень. Україна
» » Через українські порти за рік пройшло 59 мільйонів тонн вантажів: підсумки року від АМПУ
» » Через українські порти за рік пройшло 59 мільйонів тонн вантажів: підсумки року від АМПУ

    Через українські порти за рік пройшло 59 мільйонів тонн вантажів: підсумки року від АМПУ


    Через українські порти за рік пройшло 59 мільйонів тонн вантажів: підсумки року від АМПУ

    ДП "Адміністрація морських портів України" підбило підсумки 2022 року.

    За підсумками минулого року у надзвичайно важких воєнних умовах портами України перевантажено понад 59 мільйонів тонн вантажів:



    Експортних – 47,8 мільйона тонн;



    Імпортних – 6,2 мільйона тонн.

    Серед лідерів за номенклатурою вантажів:



    Зернові – 28,8 мільйона тонн;



    Наливні – 4,8 мільйона тонн.

    Морський транспорт торік забезпечив 54% експорту.

    Безумовним досягненням 2022 року стало підписання та пролонгація до 18 березня 2023 року «зернової Ініціативи», яка дозволила розблокувати порти Великої Одеси. 1 серпня 2022 року перше судно з українським продовольством вийшло з Одеського порту, яке прямувало до Лівану. Завдяки нелюдським зусиллям аграріїв, перевізників та портовиків, всупереч обстрілам транспортної та критичної інфраструктури, всупереч перепонам, які створювали представники країни-агресора – за підсумками 2022 року 614 суден експортували понад 16 мільйонів тонн агропродукції до 40 країн світу.

    «Звісно, цей показник міг би бути значно вищим, як би не протиправні дії росії, яка всіма силами блокує ефективну роботу «зернового коридору». Через затримку російською стороною суден у Босфорі, щомісяця Україна втрачає можливість експортувати понад 3 мільйони тонн зернової продукції, яку вкрай потребують нужденні країни Африки та Азії.

    2022 рік повинен був стати роком розбудови портової інфраструктури, і ми почали його дуже потужно. Але дата - 24 лютого докорінно змінила наші плани. Минулий рік став роком боротьби. Одним із головних завдань нашої команди, в умовах блокування роботи більшості українських портів, було розвинення транспортної логістики Дунайського регіону.

    В найкоротші терміни, за дорученням профільного Міністерства, фахівцями ДП "АМПУ" було проведено низку комплексних заходів технічного та технологічного характеру. Ми зробили акцент на розвиток державно-приватного партнерства та на максимальну дерегуляцію бізнесу. Саме завдяки цим комплексним діям, нам вдалось забезпечити безперебійне функціонування портів Дунайського регіону» - підкреслив в.о. Голови «АМПУ» Олексій Востріков.

    Як результат, Дунайські порти показали найкращі результати роботи за всі роки незалежності України. Порт Рені у 5 разів перевищив показники за обсягами вантажопереробки. За підсумками року він склав 6,82 млн тонн - проти 1,37 у 2021 році. Порт Ізмаїл вдвічі, у 2022 році – 8,89 млн тонн, проти 4 млн тонн у 2021 році. Усть-Дунайськ – 785 тис. тонн, проти 64 тис. тонн.

    Вперше за багато років завдяки експлуатаційним роботам з днопоглиблення біля глибоководних причалів портів Ізмаїл та Рені вдалося досягти паспортних показників. Це є суттєвим стимулом для розвитку судноплавства на річці Дунай у південному регіоні нашої країни. Днопоглиблювальні роботи виконувались власними силами при безпосередній участі філії «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ».

    «Попри те, що дунайські порти залучили майже усі наявні потужності для перевалки вантажів, потенціал для подальшого розвитку у 2023 році – є. Це – модернізація портової інфраструктури, будівництво нових терміналів, продовження робіт з днопоглиблення та залучення інвестицій» - прокоментував керівник ДП «АМПУ» Олексій Востріков.




    ІЦ УАК за матеріалами АМПУ

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Морський транспорт забезпечив більше половини експортних перевезень у 2022 році
  • За 11 місяців 2022 року порти Дунайського регіону майже втричі наростили перевалку вантажів
  • Україна експортувала «зерновим коридором» вже понад 370 тисяч тонн агропродукції
  • В українських портах зараз перебувають 68 суден з 1,2 млн тонн вантажів, – очільник АМПУ
  • Українські порти обробили 26,1 млн тонн зерна

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Через українські порти за рік пройшло 59 мільйонів тонн вантажів: підсумки року від АМПУ


Через українські порти за рік пройшло 59 мільйонів тонн вантажів: підсумки року від АМПУ

ДП "Адміністрація морських портів України" підбило підсумки 2022 року.

За підсумками минулого року у надзвичайно важких воєнних умовах портами України перевантажено понад 59 мільйонів тонн вантажів:



Експортних – 47,8 мільйона тонн;



Імпортних – 6,2 мільйона тонн.

Серед лідерів за номенклатурою вантажів:



Зернові – 28,8 мільйона тонн;



Наливні – 4,8 мільйона тонн.

Морський транспорт торік забезпечив 54% експорту.

Безумовним досягненням 2022 року стало підписання та пролонгація до 18 березня 2023 року «зернової Ініціативи», яка дозволила розблокувати порти Великої Одеси. 1 серпня 2022 року перше судно з українським продовольством вийшло з Одеського порту, яке прямувало до Лівану. Завдяки нелюдським зусиллям аграріїв, перевізників та портовиків, всупереч обстрілам транспортної та критичної інфраструктури, всупереч перепонам, які створювали представники країни-агресора – за підсумками 2022 року 614 суден експортували понад 16 мільйонів тонн агропродукції до 40 країн світу.

«Звісно, цей показник міг би бути значно вищим, як би не протиправні дії росії, яка всіма силами блокує ефективну роботу «зернового коридору». Через затримку російською стороною суден у Босфорі, щомісяця Україна втрачає можливість експортувати понад 3 мільйони тонн зернової продукції, яку вкрай потребують нужденні країни Африки та Азії.

2022 рік повинен був стати роком розбудови портової інфраструктури, і ми почали його дуже потужно. Але дата - 24 лютого докорінно змінила наші плани. Минулий рік став роком боротьби. Одним із головних завдань нашої команди, в умовах блокування роботи більшості українських портів, було розвинення транспортної логістики Дунайського регіону.

В найкоротші терміни, за дорученням профільного Міністерства, фахівцями ДП "АМПУ" було проведено низку комплексних заходів технічного та технологічного характеру. Ми зробили акцент на розвиток державно-приватного партнерства та на максимальну дерегуляцію бізнесу. Саме завдяки цим комплексним діям, нам вдалось забезпечити безперебійне функціонування портів Дунайського регіону» - підкреслив в.о. Голови «АМПУ» Олексій Востріков.

Як результат, Дунайські порти показали найкращі результати роботи за всі роки незалежності України. Порт Рені у 5 разів перевищив показники за обсягами вантажопереробки. За підсумками року він склав 6,82 млн тонн - проти 1,37 у 2021 році. Порт Ізмаїл вдвічі, у 2022 році – 8,89 млн тонн, проти 4 млн тонн у 2021 році. Усть-Дунайськ – 785 тис. тонн, проти 64 тис. тонн.

Вперше за багато років завдяки експлуатаційним роботам з днопоглиблення біля глибоководних причалів портів Ізмаїл та Рені вдалося досягти паспортних показників. Це є суттєвим стимулом для розвитку судноплавства на річці Дунай у південному регіоні нашої країни. Днопоглиблювальні роботи виконувались власними силами при безпосередній участі філії «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ».

«Попри те, що дунайські порти залучили майже усі наявні потужності для перевалки вантажів, потенціал для подальшого розвитку у 2023 році – є. Це – модернізація портової інфраструктури, будівництво нових терміналів, продовження робіт з днопоглиблення та залучення інвестицій» - прокоментував керівник ДП «АМПУ» Олексій Востріков.




ІЦ УАК за матеріалами АМПУ

agroconf.org





Схожі новини
  • Морський транспорт забезпечив більше половини експортних перевезень у 2022 році
  • За 11 місяців 2022 року порти Дунайського регіону майже втричі наростили перевалку вантажів
  • Україна експортувала «зерновим коридором» вже понад 370 тисяч тонн агропродукції
  • В українських портах зараз перебувають 68 суден з 1,2 млн тонн вантажів, – очільник АМПУ
  • Українські порти обробили 26,1 млн тонн зерна

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.