Аграрний тиждень. Україна
» » УЗА вітає рішення Укрзалізниці не забороняти перевозити зерно напіввагонами
» » УЗА вітає рішення Укрзалізниці не забороняти перевозити зерно напіввагонами

    УЗА вітає рішення Укрзалізниці не забороняти перевозити зерно напіввагонами






    Українська зернова асоціація підтримує рішення Укрзалізниці відмовитися від заборони перевезень зерна напіввагонами на період війни.

    Ні для кого не є секретом, що з початком повномасштабної війни, виникла проблема з доступністю зерновозів та можливістю перевезень зерна залізницею ними. Було знайдено рішення – використовувати напіввагони для перевезення зерна. Звісно, такий крок має свої недоліки, але це вимушений захід. Окрім того, вартість логістики з перевезення зерна напіввагонами значно дешевше. І дозволяє аграрію не витрачати додаткових коштів на логістику. Для порівняння вартість вагону для перевезення зерна вагонами-зерновозами Укрзалізниці коштує 2700-2800 грн/доба, в той час як вартість напіввагону близько 300 грн/доба плюс деякі витрати на підготовку вагону для такого перевезення.

    Сьогодні фермери та аграрії, які самі почали експортувати зерно, в тому числі залізницею, дуже чутливі до зростання затрат на фоні збитків від війни та росту цін на пальне, насіння, добрива. Заборона використання напіввагонів для перевезення зерна значно б збільшила затрати, а відповідно і збитки для фермерів, які безпосередньо займаються вирощуванням зерна. В умовах війни, браку ресурсів та стратегічної важливості забезпечення продовольчої безпеки країни, а також збереження чи не єдиного значного джерела валютних надходжень для країни – експорту зерна, було б вкрай нерозумно шкодити українським фермерам. Українські аграрії мужньо продовжують тримати свій фронт, щоби країна була із хлібом та могла заробляти тверду валюту, завдяки експорту надлишків зерна.

    УЗА цілком згодна зі словами керівника Укрзалізниці Олександра Камишіна про те, що сьогодні потрібно думати не лише про інтереси Укрзалізниці, а й про те, який ефект її рішення мають на економіку країни під час війни.

    Україні вкрай потрібно зменшувати вартість логістики, щоб більше коштів залишалося безпосередньо у виробника, який сіє і вирощує зерно. Адже сьогодні логістика «з’їдає» більшу частину ціни за яку на світовому ринку готові купляти українське зерно. Зменшення ж вартості логістики забезпечить довгострокову стійкість українських фермерів, а відповідно і продовольчу безпеку України та світу.





    Схожі новини
  • Укрзалізниця відклала рішення про відмову від перевезення зерна піввагонами
  • Укрзалізниця заявляє про зниження цін на власні зерновози
  • Почали діяти нові тарифи за користування вагонами «Укрзалізниці»
  • В Україні почали діяти нові тарифи за користування вагонами "Укрзалізниці"
  • Українська логістика дозволяє експортувати рекордні обсяги зерна

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗА вітає рішення Укрзалізниці не забороняти перевозити зерно напіввагонами






Українська зернова асоціація підтримує рішення Укрзалізниці відмовитися від заборони перевезень зерна напіввагонами на період війни.

Ні для кого не є секретом, що з початком повномасштабної війни, виникла проблема з доступністю зерновозів та можливістю перевезень зерна залізницею ними. Було знайдено рішення – використовувати напіввагони для перевезення зерна. Звісно, такий крок має свої недоліки, але це вимушений захід. Окрім того, вартість логістики з перевезення зерна напіввагонами значно дешевше. І дозволяє аграрію не витрачати додаткових коштів на логістику. Для порівняння вартість вагону для перевезення зерна вагонами-зерновозами Укрзалізниці коштує 2700-2800 грн/доба, в той час як вартість напіввагону близько 300 грн/доба плюс деякі витрати на підготовку вагону для такого перевезення.

Сьогодні фермери та аграрії, які самі почали експортувати зерно, в тому числі залізницею, дуже чутливі до зростання затрат на фоні збитків від війни та росту цін на пальне, насіння, добрива. Заборона використання напіввагонів для перевезення зерна значно б збільшила затрати, а відповідно і збитки для фермерів, які безпосередньо займаються вирощуванням зерна. В умовах війни, браку ресурсів та стратегічної важливості забезпечення продовольчої безпеки країни, а також збереження чи не єдиного значного джерела валютних надходжень для країни – експорту зерна, було б вкрай нерозумно шкодити українським фермерам. Українські аграрії мужньо продовжують тримати свій фронт, щоби країна була із хлібом та могла заробляти тверду валюту, завдяки експорту надлишків зерна.

УЗА цілком згодна зі словами керівника Укрзалізниці Олександра Камишіна про те, що сьогодні потрібно думати не лише про інтереси Укрзалізниці, а й про те, який ефект її рішення мають на економіку країни під час війни.

Україні вкрай потрібно зменшувати вартість логістики, щоб більше коштів залишалося безпосередньо у виробника, який сіє і вирощує зерно. Адже сьогодні логістика «з’їдає» більшу частину ціни за яку на світовому ринку готові купляти українське зерно. Зменшення ж вартості логістики забезпечить довгострокову стійкість українських фермерів, а відповідно і продовольчу безпеку України та світу.





Схожі новини
  • Укрзалізниця відклала рішення про відмову від перевезення зерна піввагонами
  • Укрзалізниця заявляє про зниження цін на власні зерновози
  • Почали діяти нові тарифи за користування вагонами «Укрзалізниці»
  • В Україні почали діяти нові тарифи за користування вагонами "Укрзалізниці"
  • Українська логістика дозволяє експортувати рекордні обсяги зерна

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.