Компанія «Нібулон» внаслідок повної блокади портів Миколаєва перепрофілювала діяльність на роботу в якості «сухого порту» із переведенням вантажів з автотранспорту на залізницю. Про це в ході форуму IV Міжнародний Grain Storage Forum Elevator 2022 повідомив заступник генерального директора «Нібулон» Михайло Різак, пише Rail.insider.
«У Миколаєві для того, щоб зберегти робочі місця, ми перепрофілювались. В грудні почали вантажити як «сухий порт», приймати вантажі з автотранспорту і перевантажувати на залізницю», — розповів Михайло Різак.
Він відмітив, що, за підрахунками фахівців, 1 млн т переведених вантажів з автодоріг на залізницю означає близько 1 млрд грн економії коштів дорожнього фонду. Тож така робота дозволяє вберегти автомобільні дороги у регіоні.
«На жаль в січні був переглянутий план формування (поїздів — ред.) з Миколаєва, ми отримали плюс 350 грн на тонну і перестали бути конкурентними з автотранспортом, який знову почав забирати ці вантажі, — зазначив представник «Нібулона». — На нашу думку, такі рішення потрібно переглядати. Ми уже звернулися до Укрзалізниці, нас почули. Уже почали працювати в цьому напрямку для розв'язання питання».
За словами Михайла Різака, від початку широкомасштабної війни в порту Миколаєва заблоковані близько 80 одиниць флоту, а майже 1 тис. осіб ризикували лишитися без роботи.
Він висловив надію на те, що миколаївські порти будуть розблоковані.
Як повідомлялося раніше, новий термінал «Нібулона» виходить на перевалку 150 тис. т зерна на місяць.
Читайте також на тему IV Міжнародний Grain Storage Forum Elevator 2022:
Україна після закінчення війни має стати лідером у галузях сільського господарства та харчової промисловості - Леонід Козаченко
Михайло Різак взяв участь у роботі Grain Storage Forum (офіційний сайт НІБУЛОНу)
ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider
agroconf.org