Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Миколаївські порти потребують запровадження спеціального тарифу на залізничні перевезення.
АТУ»Новини»Миколаївські порти потребують запровадження спеціального тарифу на залізничні перевезення.

    Миколаївські порти потребують запровадження спеціального тарифу на залізничні перевезення.






    Поки ми боремося за вільне судноплавство в Чорному морі та можливість розблокування  Миколаївського морського порту для експорту зерна втому числі, потужності портів в Миколаєві можуть бути використані в якості «сухого порту» для перезавантаження зерна з автотранспорту на залізницю з подальшою доставкою до морських портів Великої Одеси та Дунайських портів.

    Компанія «Нібулон» вже має такий досвід, адже в умовах блокади портів Миколаєва перепрофілювала діяльність на роботу в якості «сухого порту» з переведення вантажів з авто на залізничний транспорт. Завдяки цьому збережені робочі місця в компанії. Окрім того, за підрахунками фахівців 1 млн т переведених вантажів з автодоріг на залізницю означає близько 1 млрд грн економії коштів дорожнього фонду.

    Втім, за словами заступника генерального директора «Нібулону» Михайла Різака, в січні був переглянутий план формування поїздів з Миколаєва, вартість перевезень зросла на 350 грн на тонні і «сухий порт» з перевантаження та відправкою зерна далі залізницею перестав бути конкурентним автотранспорту.

    Тож перегляд рішень щодо тарифів та плану формування поїздів з Миколаєва варто розглянути, щоб зберегти робочі місця в Миколаєві та зекономити кошти дорожнього фонду.





    Схожі новини
  • «Нібулон» запровадив роботу підприємства у Миколаєві в режимі «сухого порту»
  • Україна може долучити до «зернового коридору» порт Миколаєва – Кулеба
  • Російський удар по порту Одеси поставив під питання зернову угоду, – УЗА
  • Всі українські морські порти внесуть в єдиний реєстр
  • У травні в порту Чорноморська обробили 981 тис. тонн зернових вантажів

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Миколаївські порти потребують запровадження спеціального тарифу на залізничні перевезення.

28 лютий, Розділ Новини, переглядів 981





Поки ми боремося за вільне судноплавство в Чорному морі та можливість розблокування  Миколаївського морського порту для експорту зерна втому числі, потужності портів в Миколаєві можуть бути використані в якості «сухого порту» для перезавантаження зерна з автотранспорту на залізницю з подальшою доставкою до морських портів Великої Одеси та Дунайських портів.

Компанія «Нібулон» вже має такий досвід, адже в умовах блокади портів Миколаєва перепрофілювала діяльність на роботу в якості «сухого порту» з переведення вантажів з авто на залізничний транспорт. Завдяки цьому збережені робочі місця в компанії. Окрім того, за підрахунками фахівців 1 млн т переведених вантажів з автодоріг на залізницю означає близько 1 млрд грн економії коштів дорожнього фонду.

Втім, за словами заступника генерального директора «Нібулону» Михайла Різака, в січні був переглянутий план формування поїздів з Миколаєва, вартість перевезень зросла на 350 грн на тонні і «сухий порт» з перевантаження та відправкою зерна далі залізницею перестав бути конкурентним автотранспорту.

Тож перегляд рішень щодо тарифів та плану формування поїздів з Миколаєва варто розглянути, щоб зберегти робочі місця в Миколаєві та зекономити кошти дорожнього фонду.





Схожі новини
  • «Нібулон» запровадив роботу підприємства у Миколаєві в режимі «сухого порту»
  • Україна може долучити до «зернового коридору» порт Миколаєва – Кулеба
  • Російський удар по порту Одеси поставив під питання зернову угоду, – УЗА
  • Всі українські морські порти внесуть в єдиний реєстр
  • У травні в порту Чорноморська обробили 981 тис. тонн зернових вантажів

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.