Аграрний тиждень. Україна
» » Миколаївські порти потребують запровадження спеціального тарифу на залізничні перевезення.
» » Миколаївські порти потребують запровадження спеціального тарифу на залізничні перевезення.

    Миколаївські порти потребують запровадження спеціального тарифу на залізничні перевезення.






    Поки ми боремося за вільне судноплавство в Чорному морі та можливість розблокування  Миколаївського морського порту для експорту зерна втому числі, потужності портів в Миколаєві можуть бути використані в якості «сухого порту» для перезавантаження зерна з автотранспорту на залізницю з подальшою доставкою до морських портів Великої Одеси та Дунайських портів.

    Компанія «Нібулон» вже має такий досвід, адже в умовах блокади портів Миколаєва перепрофілювала діяльність на роботу в якості «сухого порту» з переведення вантажів з авто на залізничний транспорт. Завдяки цьому збережені робочі місця в компанії. Окрім того, за підрахунками фахівців 1 млн т переведених вантажів з автодоріг на залізницю означає близько 1 млрд грн економії коштів дорожнього фонду.

    Втім, за словами заступника генерального директора «Нібулону» Михайла Різака, в січні був переглянутий план формування поїздів з Миколаєва, вартість перевезень зросла на 350 грн на тонні і «сухий порт» з перевантаження та відправкою зерна далі залізницею перестав бути конкурентним автотранспорту.

    Тож перегляд рішень щодо тарифів та плану формування поїздів з Миколаєва варто розглянути, щоб зберегти робочі місця в Миколаєві та зекономити кошти дорожнього фонду.





    Схожі новини
  • «Нібулон» запровадив роботу підприємства у Миколаєві в режимі «сухого порту»
  • Україна може долучити до «зернового коридору» порт Миколаєва – Кулеба
  • Російський удар по порту Одеси поставив під питання зернову угоду, – УЗА
  • У травні в порту Чорноморська обробили 981 тис. тонн зернових вантажів
  • Всі українські морські порти внесуть в єдиний реєстр

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Миколаївські порти потребують запровадження спеціального тарифу на залізничні перевезення.






Поки ми боремося за вільне судноплавство в Чорному морі та можливість розблокування  Миколаївського морського порту для експорту зерна втому числі, потужності портів в Миколаєві можуть бути використані в якості «сухого порту» для перезавантаження зерна з автотранспорту на залізницю з подальшою доставкою до морських портів Великої Одеси та Дунайських портів.

Компанія «Нібулон» вже має такий досвід, адже в умовах блокади портів Миколаєва перепрофілювала діяльність на роботу в якості «сухого порту» з переведення вантажів з авто на залізничний транспорт. Завдяки цьому збережені робочі місця в компанії. Окрім того, за підрахунками фахівців 1 млн т переведених вантажів з автодоріг на залізницю означає близько 1 млрд грн економії коштів дорожнього фонду.

Втім, за словами заступника генерального директора «Нібулону» Михайла Різака, в січні був переглянутий план формування поїздів з Миколаєва, вартість перевезень зросла на 350 грн на тонні і «сухий порт» з перевантаження та відправкою зерна далі залізницею перестав бути конкурентним автотранспорту.

Тож перегляд рішень щодо тарифів та плану формування поїздів з Миколаєва варто розглянути, щоб зберегти робочі місця в Миколаєві та зекономити кошти дорожнього фонду.





Схожі новини
  • «Нібулон» запровадив роботу підприємства у Миколаєві в режимі «сухого порту»
  • Україна може долучити до «зернового коридору» порт Миколаєва – Кулеба
  • Російський удар по порту Одеси поставив під питання зернову угоду, – УЗА
  • У травні в порту Чорноморська обробили 981 тис. тонн зернових вантажів
  • Всі українські морські порти внесуть в єдиний реєстр

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.