Поки ми боремося за вільне судноплавство в Чорному морі та можливість розблокування Миколаївського морського порту для експорту зерна втому числі, потужності портів в Миколаєві можуть бути використані в якості «сухого порту» для перезавантаження зерна з автотранспорту на залізницю з подальшою доставкою до морських портів Великої Одеси та Дунайських портів.
Компанія «Нібулон» вже має такий досвід, адже в умовах блокади портів Миколаєва перепрофілювала діяльність на роботу в якості «сухого порту» з переведення вантажів з авто на залізничний транспорт. Завдяки цьому збережені робочі місця в компанії. Окрім того, за підрахунками фахівців 1 млн т переведених вантажів з автодоріг на залізницю означає близько 1 млрд грн економії коштів дорожнього фонду.
Втім, за словами заступника генерального директора «Нібулону» Михайла Різака, в січні був переглянутий план формування поїздів з Миколаєва, вартість перевезень зросла на 350 грн на тонні і «сухий порт» з перевантаження та відправкою зерна далі залізницею перестав бути конкурентним автотранспорту.
Тож перегляд рішень щодо тарифів та плану формування поїздів з Миколаєва варто розглянути, щоб зберегти робочі місця в Миколаєві та зекономити кошти дорожнього фонду.