На території Ренійського морського порту має намір розпочати свою діяльність нова компанія – ТОВ «Фрам Шиппінг». Фірма офіційно зареєстрована у смт Бородіно колишнього Тарутинського району Одеської області (зараз – Болградський район). Про це кореспонденту ІА «Юг.Today» повідомили у виконкомі Ренійської міськради.
Згідно з офіційною інформацією, компанія «Фрам шиппінг» планує працювати в акваторії та на причалах Ренійської філії Адміністрації морських портів України (АМПУ) та держпідприємства «Ренійський морський торговельний порт» (ДП «РМТП»). Йдеться про причали №17, №18, №34, №35, №36 та №37. Технологічний процес, який застосовуватиме фірма, передбачає перевалку сипучих вантажів прямим варіантом, тобто з автотранспорту на судна за допомогою стрічкового конвеєра (без зберігання вантажів на складах порту).
Компанія «Фрам шиппінг» орієнтована на постачання сипких експортних вантажів, що, за словами керівництва ТОВ, «позитивно вплине на економічні показники розвитку Одеського регіону».
У виробничому процесі фірми буде задіяно близько 70 кваліфікованих працівників морської галузі. Крім того, як стверджують у компанії, перевалка вантажів здійснюватиметься з використанням енерго- та ресурсозберігаючих технологій та високоефективного обладнання передових європейських виробників.
Загалом ТОВ «Фрам шиппінг» планує переробляти 2 мільйони тонн вантажів на рік (дуже великий показник для порту Рені; це в 10-15 разів більше, ніж складав річний вантажообіг ДП «РМТП» до війни – Прим. авт.). Зокрема, головними вантажами будуть зерно (800 тис. тонн), олійні культури (800 тис. тонн) та продукти їхньої переробки (400 тис. тонн).
На сьогодні компанія проходить передбачену законом складну процедуру оцінки її господарської діяльності на навколишнє середовище та санітарно-епідемічну безпеку місцевого населення. Окремо відзначимо, що екологічна оцінка діяльності фірми передбачає можливість громадського обговорення. Причому громадськість при цьому має досить широкі повноваження: отримувати доступ до відповідної інформації, вивчати її аналіз та результати досліджень, формулювати та надсилати свої зауваження та пропозиції у передбачений процедурою спосіб.
У той самий час суб’єкт господарювання може врахувати чи відхилити пропозиції громадськості, якщо для такого відхилення є істотні підстави.
Також може бути корисно: у квітні розрахункові швидкості перевезення зерновоза УЗ зростуть у 2—3 рази на низці напрямків
ІЦ УАК за матеріалами Юг.Today
agroconf.org