Аграрний тиждень. Україна
» » Через гальмування роботи "зернового коридору" в Україні можуть зупинятися заводи — експерт
» » Через гальмування роботи "зернового коридору" в Україні можуть зупинятися заводи — експерт

    Через гальмування роботи "зернового коридору" в Україні можуть зупинятися заводи — експерт


    Через гальмування роботи "зернового коридору" в Україні можуть зупинятися заводи — експерт

    Через гальмування росією роботи "зернового коридору" в Україні можуть зупинятися заводи. Таку думку під час брифінгу в Ukraine Media Center Odesa 12 травня висловив генеральний директор Української аграрної конфедерації Павло Коваль.

    Зокрема, за його словами, рф намагається гальмувати захід суден під дорожчі товари, до прикладу під соняшникову олію. Павло Коваль пояснив, що якщо "коридором" не впустять декілька танкерів на 30 тисяч тонн під завантаження соняшниковою олією, то зупиняться два-три заводи по перероблюванню соняшника в Україні.

    "Якщо в тебе завод стоїть в Южному, у порту прямо і в тебе, до прикладу, 100 тисяч тонн готової продукції, то росіяни розуміють: "а для чого туди пускати танкер під завантаження, хай він стоїть завантажений, вся тара зайнята, хай звільняє людей, хай падає ціна на олію, на соняшник в Україні", — зазначив експерт.

    Також така ситуація, за словами Павла Коваля, може призводити до зривів контрактів з закупниками, підприємці щодня платять штрафи за кораблі, які не можуть завантажити, або які не можуть вийти з "коридору". Через затримку може й знижуватися ціна на вже вироблений продукт.

    Як пояснив Павло Коваль, якщо до січня оглядалося та виходило "коридором" з вантажем шість-сім суден на добу, то з січня по нинішній час завантажується менш як два судна на добу. Він зазначив, що росія свідомо обирає для перевірки судна, які не є пріоритетними для України в той момент, а також тратить більше часу на перевірку, ніж необхідно:

    "росія бере список 90 суден у Босфорі і каже "ми будем перевіряти сьогодні оце й оце судно". А ці судна не стоять у черзі для нас, вони набагато пізніше підійшли й вони для нас не є критичними. От в чому зрив "коридору". Вони у такий спосіб намагаються ніби то формально працювати й оглядають корабель не півтори години, а шість, тобто весь день. От звідки в нас одне судно на добу".

    Нагадаємо, 11 травня турецька сторона заявила, що Чорноморська зернова угода може бути продовжена щонайменше на два місяці

    Також стало відомо, що багатосторонні перемовини за участю України, Туреччини, росії та представників ООН щодо “зернової ініціативи” продовжаться. У мзс росії заявили, що "зернова угода" припинить існування, якщо до 18 травня сторонам не вдасться "досягти консенсусу з урахуванням російських вимог".

    Крім того, буквально із зупинкою виробництва через проблему з квотами та неможливістю вивезти свою продукцію стикнулася компанія «Олсідз», про це в інтерв'ю розповів Голова групи В’ячеслав Петрище.

    ІЦ УАК за матеріалами Суспільне

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Від росії можна чекати нових провокацій щодо зернового коридору, - Павло Коваль
  • Україні не вистачає молока - Павло Коваль
  • На базі Української аграрної конфедерації ми запустили процедуру, якої в Україні ще не було - Павло Коваль
  • Павло Коваль про збільшення податків на 1га с/г земель
  • Нам не потрібно зациклюватись на євроринку, але це планка стандарту - Павло Коваль

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Через гальмування роботи "зернового коридору" в Україні можуть зупинятися заводи — експерт


Через гальмування роботи "зернового коридору" в Україні можуть зупинятися заводи — експерт

Через гальмування росією роботи "зернового коридору" в Україні можуть зупинятися заводи. Таку думку під час брифінгу в Ukraine Media Center Odesa 12 травня висловив генеральний директор Української аграрної конфедерації Павло Коваль.

Зокрема, за його словами, рф намагається гальмувати захід суден під дорожчі товари, до прикладу під соняшникову олію. Павло Коваль пояснив, що якщо "коридором" не впустять декілька танкерів на 30 тисяч тонн під завантаження соняшниковою олією, то зупиняться два-три заводи по перероблюванню соняшника в Україні.

"Якщо в тебе завод стоїть в Южному, у порту прямо і в тебе, до прикладу, 100 тисяч тонн готової продукції, то росіяни розуміють: "а для чого туди пускати танкер під завантаження, хай він стоїть завантажений, вся тара зайнята, хай звільняє людей, хай падає ціна на олію, на соняшник в Україні", — зазначив експерт.

Також така ситуація, за словами Павла Коваля, може призводити до зривів контрактів з закупниками, підприємці щодня платять штрафи за кораблі, які не можуть завантажити, або які не можуть вийти з "коридору". Через затримку може й знижуватися ціна на вже вироблений продукт.

Як пояснив Павло Коваль, якщо до січня оглядалося та виходило "коридором" з вантажем шість-сім суден на добу, то з січня по нинішній час завантажується менш як два судна на добу. Він зазначив, що росія свідомо обирає для перевірки судна, які не є пріоритетними для України в той момент, а також тратить більше часу на перевірку, ніж необхідно:

"росія бере список 90 суден у Босфорі і каже "ми будем перевіряти сьогодні оце й оце судно". А ці судна не стоять у черзі для нас, вони набагато пізніше підійшли й вони для нас не є критичними. От в чому зрив "коридору". Вони у такий спосіб намагаються ніби то формально працювати й оглядають корабель не півтори години, а шість, тобто весь день. От звідки в нас одне судно на добу".

Нагадаємо, 11 травня турецька сторона заявила, що Чорноморська зернова угода може бути продовжена щонайменше на два місяці

Також стало відомо, що багатосторонні перемовини за участю України, Туреччини, росії та представників ООН щодо “зернової ініціативи” продовжаться. У мзс росії заявили, що "зернова угода" припинить існування, якщо до 18 травня сторонам не вдасться "досягти консенсусу з урахуванням російських вимог".

Крім того, буквально із зупинкою виробництва через проблему з квотами та неможливістю вивезти свою продукцію стикнулася компанія «Олсідз», про це в інтерв'ю розповів Голова групи В’ячеслав Петрище.

ІЦ УАК за матеріалами Суспільне

agroconf.org





Схожі новини
  • Від росії можна чекати нових провокацій щодо зернового коридору, - Павло Коваль
  • Україні не вистачає молока - Павло Коваль
  • На базі Української аграрної конфедерації ми запустили процедуру, якої в Україні ще не було - Павло Коваль
  • Павло Коваль про збільшення податків на 1га с/г земель
  • Нам не потрібно зациклюватись на євроринку, але це планка стандарту - Павло Коваль

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.