Аграрний тиждень. Україна
» » росія вчора відновила реєстрацію вхідного флоту з порушенням сталого алгоритму реєстрації й інспектування суден
» » росія вчора відновила реєстрацію вхідного флоту з порушенням сталого алгоритму реєстрації й інспектування суден

    росія вчора відновила реєстрацію вхідного флоту з порушенням сталого алгоритму реєстрації й інспектування суден


    росія вчора відновила реєстрацію вхідного флоту з порушенням сталого алгоритму реєстрації й інспектування суден

    Російська сторона 4 червня зареєструвала 2 вхідних судна, які були заявлені до участі в Зерновій ініціативі в той же день. Це суперечить прийнятим правилам інспектування суден, які передбачають, що першочергово перевірку проходять ті, які найдовше знаходяться в очікуванні.

    Таким чином, росіяни проігнорували необхідність інспектування 56 суден, що вже тривалий час (деякі понад 3 місяці) очікують у територіальних водах Туреччини на вхід в українські порти.

    Реєстрація вхідного флоту російською стороною в Спільному координаційному центрі (СКЦ) здійснюється обмежено, а логіка вибору суден для реєстрації є незрозумілою та непрозорою. Жодних критеріїв щодо кількості та черговості вибору суден для реєстрації російська сторона не називає, фактично здійснюючи вибір суден для інспекції на власний розсуд. Це максимально ускладнює планування роботи для всіх учасників Зернової ініціативи.

    Зазначимо, що інспекційний план на вчора передбачав 9 інспекцій (3 – на вхід, 6 – на вихід), але зазвичай росіяни виконують не більше половини з погодженого ними ж плану. Так, середньодобова кількість інспекцій в травні становила тільки 3 судна на добу, а перевірки флоту не проводились з 1 червня через блокування росією реєстрації нових суден. Такі дії росіян унеможливлювали складання інспекційного плану.

    Наразі в черзі в територіальних водах Туреччини очікують на інспекцію 67 суден, з яких 58 – йдуть під завантаження в українські порти, а 9 – вже завантажені продовольством.

    Нагадаємо, що вже понад місяць росія продовжує блокувати судна до порту «Південний», чим грубо порушує умови Зернової ініціативи. За минулий тиждень з портів «Одеса» та «Чорноморськ» було відправлено тільки 8 суден з 400 тисячами тонн продовольства.

    Як повідомлялося раніше, Україна буде готова продовжувати експорт зерна через Чорне море в рамках «плану Б» без підтримки рф, якщо москва розірве поточну угоду з експорту зерна і вона розвалиться. Про це пише Reuters.

    Міністр сільського господарства України Микола Сольський заявив Reuters, що рф вже заблокувала використання головного чорноморського порту України Південний, незважаючи на угоду, і дозволяє лише одному судну на день доставляти українське продовольство.

    Російська сторона заявила, що пропустить більше суден, якщо всі сторони зернової угоди погодяться розблокувати транзит російського аміаку по трубопроводу через територію України до Південного на експорт.

    Останні дії, які там відбуваються, це більше говорить про те, що насправді лише юридично виглядає так, ніби цей коридор працює, а насправді там нічого особливого не відбувається. Ми будемо готові до плану Б, який залежить від нас, залежить від ООН. Я не думаю, що ми будемо стояти осторонь, якщо так продовжуватиметься. План Б виключає четверту сторону – росію з цих відносин», – сказав Микола Сольський.

    Він запропонував, щоб уряд України міг запропонувати страхові гарантії компаніям, щоб вони продовжували постачання без участі рф в новій угоді.

    ІЦ УАК за матеріалами Мінінфраструктури

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Зернова ініціатива знову зупинена: росія заблокувала реєстрацію вхідного флоту до всіх портів України
  • «Зернова ініціатива»: росія заблокувала реєстрацію та проведення інспекцій вхідного флоту
  • Олександр Кубраков зустрівся з Хулусі Акаром, Міністром національної оборони Туреччини
  • «Зернова ініціатива» під загрозою зупинки: росія знов заблокувала інспекції суден в Босфорі
  • «Зернова ініціатива»: за підсумками січня обсяг експорту знизився на 25%.

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

росія вчора відновила реєстрацію вхідного флоту з порушенням сталого алгоритму реєстрації й інспектування суден


росія вчора відновила реєстрацію вхідного флоту з порушенням сталого алгоритму реєстрації й інспектування суден

Російська сторона 4 червня зареєструвала 2 вхідних судна, які були заявлені до участі в Зерновій ініціативі в той же день. Це суперечить прийнятим правилам інспектування суден, які передбачають, що першочергово перевірку проходять ті, які найдовше знаходяться в очікуванні.

Таким чином, росіяни проігнорували необхідність інспектування 56 суден, що вже тривалий час (деякі понад 3 місяці) очікують у територіальних водах Туреччини на вхід в українські порти.

Реєстрація вхідного флоту російською стороною в Спільному координаційному центрі (СКЦ) здійснюється обмежено, а логіка вибору суден для реєстрації є незрозумілою та непрозорою. Жодних критеріїв щодо кількості та черговості вибору суден для реєстрації російська сторона не називає, фактично здійснюючи вибір суден для інспекції на власний розсуд. Це максимально ускладнює планування роботи для всіх учасників Зернової ініціативи.

Зазначимо, що інспекційний план на вчора передбачав 9 інспекцій (3 – на вхід, 6 – на вихід), але зазвичай росіяни виконують не більше половини з погодженого ними ж плану. Так, середньодобова кількість інспекцій в травні становила тільки 3 судна на добу, а перевірки флоту не проводились з 1 червня через блокування росією реєстрації нових суден. Такі дії росіян унеможливлювали складання інспекційного плану.

Наразі в черзі в територіальних водах Туреччини очікують на інспекцію 67 суден, з яких 58 – йдуть під завантаження в українські порти, а 9 – вже завантажені продовольством.

Нагадаємо, що вже понад місяць росія продовжує блокувати судна до порту «Південний», чим грубо порушує умови Зернової ініціативи. За минулий тиждень з портів «Одеса» та «Чорноморськ» було відправлено тільки 8 суден з 400 тисячами тонн продовольства.

Як повідомлялося раніше, Україна буде готова продовжувати експорт зерна через Чорне море в рамках «плану Б» без підтримки рф, якщо москва розірве поточну угоду з експорту зерна і вона розвалиться. Про це пише Reuters.

Міністр сільського господарства України Микола Сольський заявив Reuters, що рф вже заблокувала використання головного чорноморського порту України Південний, незважаючи на угоду, і дозволяє лише одному судну на день доставляти українське продовольство.

Російська сторона заявила, що пропустить більше суден, якщо всі сторони зернової угоди погодяться розблокувати транзит російського аміаку по трубопроводу через територію України до Південного на експорт.

Останні дії, які там відбуваються, це більше говорить про те, що насправді лише юридично виглядає так, ніби цей коридор працює, а насправді там нічого особливого не відбувається. Ми будемо готові до плану Б, який залежить від нас, залежить від ООН. Я не думаю, що ми будемо стояти осторонь, якщо так продовжуватиметься. План Б виключає четверту сторону – росію з цих відносин», – сказав Микола Сольський.

Він запропонував, щоб уряд України міг запропонувати страхові гарантії компаніям, щоб вони продовжували постачання без участі рф в новій угоді.

ІЦ УАК за матеріалами Мінінфраструктури

agroconf.org





Схожі новини
  • Зернова ініціатива знову зупинена: росія заблокувала реєстрацію вхідного флоту до всіх портів України
  • «Зернова ініціатива»: росія заблокувала реєстрацію та проведення інспекцій вхідного флоту
  • Олександр Кубраков зустрівся з Хулусі Акаром, Міністром національної оборони Туреччини
  • «Зернова ініціатива» під загрозою зупинки: росія знов заблокувала інспекції суден в Босфорі
  • «Зернова ініціатива»: за підсумками січня обсяг експорту знизився на 25%.

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.