Аграрний тиждень. Україна
» » Ближче до споживача — ГК «Терезине» запускає «Власні крамниці»
» » Ближче до споживача — ГК «Терезине» запускає «Власні крамниці»

    Ближче до споживача — ГК «Терезине» запускає «Власні крамниці»


    ГК «Терезине» готова нагодувати кожного корисно та смачно! З таким лозунгом відкрили вже три магазинчики фермерської продукції в Білоцерківському районі та місті Біла Церква.

    Продукцію реалізують під торговою маркою ТМ «НЕХОДІТЬДАЛЕКО». Назва відображає філософію та інтегрований підхід виробника: можливість придбати більшість продуктів зі списку закупки в одному місці: м'ясо, напівфабрикати (понад 20 різновидів), домашні ковбаси, тушонки, молочні продукти (включаючи сири власного виробництва), овочі, фрукти та соки, і навіть кондитерські вироби.

    «Наприкінці березня цього року запустили новий цех виробництва напівфабрикатів. Устаткували його найсучаснішим обладнанням італійського та німецького виробництва. Однак попит на більшість позицій такий високий, що скоро і цих потужностей бракуватиме! Вже почали обговорювати проєкт розширення. Для прикладу, лише капусти для голубців зі свинини витрачаємо понад тонну на місяць», — поділився очільник напряму виробництва півфабрикатів Олександр Сидоренко.

    Сьогодні до структури ГК "Терезине" входять два свинарські підприємства: ТОВ "Еліта", що реалізує свиней забійних кондицій, та ТОВ «Селекційний центр свинарства», яке спеціалізується на реалізації племінного поголів'я та товарного молодняка. З 2020-го підприємство здійснює забій на власних потужностях. А в минулому році взялися за розширення мережі магазинчиків, де переважна більшість продукції, - вироблена підприємствами, що входять до ГК.

    "Вибагливість споживача змушує змінювати вектор діяльності. Наші продукти та сам підхід користуються популярністю серед споживачів. На вихідні у магазині завжди черги. Ми готові нагодувати кожну родину якісними і свіжими продуктами" – коментують на підприємстві.







    Джерело: Pigua.info





    Схожі новини
  • Local to Global 2019 Виставка-ярмарок фермерської та крафтової продукції
  • Українці віддають перевагу вітчизняним продуктам харчування
  • 29 та 30 березня киян запрошують на сільськогосподарські ярмарки
  • У Чернівецькій області запустили першу чергу овочесховища
  • Євросоюз "вилучив" цукор із соків

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Ближче до споживача — ГК «Терезине» запускає «Власні крамниці»


ГК «Терезине» готова нагодувати кожного корисно та смачно! З таким лозунгом відкрили вже три магазинчики фермерської продукції в Білоцерківському районі та місті Біла Церква.

Продукцію реалізують під торговою маркою ТМ «НЕХОДІТЬДАЛЕКО». Назва відображає філософію та інтегрований підхід виробника: можливість придбати більшість продуктів зі списку закупки в одному місці: м'ясо, напівфабрикати (понад 20 різновидів), домашні ковбаси, тушонки, молочні продукти (включаючи сири власного виробництва), овочі, фрукти та соки, і навіть кондитерські вироби.

«Наприкінці березня цього року запустили новий цех виробництва напівфабрикатів. Устаткували його найсучаснішим обладнанням італійського та німецького виробництва. Однак попит на більшість позицій такий високий, що скоро і цих потужностей бракуватиме! Вже почали обговорювати проєкт розширення. Для прикладу, лише капусти для голубців зі свинини витрачаємо понад тонну на місяць», — поділився очільник напряму виробництва півфабрикатів Олександр Сидоренко.

Сьогодні до структури ГК "Терезине" входять два свинарські підприємства: ТОВ "Еліта", що реалізує свиней забійних кондицій, та ТОВ «Селекційний центр свинарства», яке спеціалізується на реалізації племінного поголів'я та товарного молодняка. З 2020-го підприємство здійснює забій на власних потужностях. А в минулому році взялися за розширення мережі магазинчиків, де переважна більшість продукції, - вироблена підприємствами, що входять до ГК.

"Вибагливість споживача змушує змінювати вектор діяльності. Наші продукти та сам підхід користуються популярністю серед споживачів. На вихідні у магазині завжди черги. Ми готові нагодувати кожну родину якісними і свіжими продуктами" – коментують на підприємстві.







Джерело: Pigua.info





Схожі новини
  • Local to Global 2019 Виставка-ярмарок фермерської та крафтової продукції
  • Українці віддають перевагу вітчизняним продуктам харчування
  • 29 та 30 березня киян запрошують на сільськогосподарські ярмарки
  • У Чернівецькій області запустили першу чергу овочесховища
  • Євросоюз "вилучив" цукор із соків

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.