Аграрний тиждень. Україна
» » У червні на залізничній мережі України навантажили 1,5 млн т зернових
» » У червні на залізничній мережі України навантажили 1,5 млн т зернових

    У червні на залізничній мережі України навантажили 1,5 млн т зернових


    У червні на залізничній мережі України навантажили 1,5 млн т зернових

    За перший місяць літа на мережі залізниці України навантажили 1 млн 516 тис. т зернових. Про це йшлося під час наради за участю представників УЗ та учасників аграрного ринку 6 липня, повідомляє Rail.insider.

    Загальне навантаження на мережі залізниці України у червні сягнуло 11 млн 178 тис. т. А частка зернових становила 14% — 1 млн 516 тис. т. Це на 145 тис. т більше, ніж у травні.

    Середньодобові обсяги навантаження за цей період становили 50,5 тис. т.

    Як зауважив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, за останні три місяці обсяг навантаження скоротився фактично вдвічі. Це пов’язано передусім із тим, що країна-агресор блокує роботу «зернового коридору», а сусідні країни заборонили експорт українських зернових.

    На експорт залізницею перевезено 1 млн 428 тис. т. Із них 928 тис. т прямували до морських портів, а 520 тис. т — через західні прикордонні переходи.

    Водночас за п’ять діб липня навантажили 164 тис. т зернових. У загальному обсязі частка зерна скоротилася до 9%. Проте Валерій Ткачов пояснив низькі показники тим, що із п’яти діб дві припали на вихідні, коли навантаження традиційно скорочується. Він також висловив сподівання, що за підсумками місяця ситуація покращиться.

    Загальне накопичення вагонів у напрямку західних прикордонних переходів становить лише 6,6 тис. одиниць. Із них 1 тис. — із зерновими. Тож черги фактично немає.

    Залишається складною ситуація у напрямку порту Ізмаїл. Наразі туди прямує понад 6,5 тис. вагонів, із них — 2 тис. одиниць із зерновими. Середній показник вивантаження у липні — 104 вагони із зерном на добу. Натомість кількість вагонів із зерном, що рухаються у напрямку портів Великої Одеси, скоротилася до 819 одиниць. Це пов’язано передусім із тим, що з 29 червня рф заблокувала проведення інспекцій вхідного флоту в межах «зернового коридору». Показник добового вивантаження у портах Одеса та Чорноморськ коливається у діапазоні 118—200 вагонів. Тобто фактично вдвічі менше, ніж минулого тижня (413 вагонів).

    Укрзалізниця в червні на третину наростила перевезення вантажів і на чверть — навантаження вантажів

    Про це повідомляє прес-служба компанії.

    Укрзалізниця в червні 2023 року збільшила обсяги перевезення вантажів на 32% у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року — до 12,4 млн тонн. У порівнянні з травнем цей показник зріс на 8%.

    «Черговий місяць завершуємо з позитивним результатом основного бізнесу — вантажних перевезень. Червневі обсяги та їх ріст зміцнюють наш план виходу на беззбитковість і відновлення залізничної галузі», — наголосив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.

    Перевезення вантажів у внутрішньому сполученні в червні 2023 року зросли на 40,6% у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року — до 7,9 млн тонн. Перевезення на експорт зросли на 24,3% — до 4 млн тонн.

    Лідерами за обсягами перевезень у червні традиційно були зернові вантажі, будівельні матеріали, кам’яне вугілля, залізна й марганцева руда.

    Так, перевезення зернових вантажів у червні 2023 року зросли на 48,4% (до 2 млн тонн), будівельних матеріалів — на 87% (до 3,1 млн тонн), кам’яного вугілля — на 16,3% (до 2,3 млн тонн), залізної й марганцевої руди — на 2,8% (до 2 млн тонн).

    Крім того, Укрзалізниця в червні 2023 року збільшила середньодобове навантаження вантажів на 25,3% у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року — до 387,4 тис. тонн. У порівнянні з травнем поточного року цей показник виріс на 10%.

    Середньодобове навантаження зернових вантажів у червні 2023 року зросло на 25,8% у порівнянні з червнем 2022 року (до 58,3 тис. тонн), навантаження будівельних матеріалів — на 81% (до 55,9 тис. тонн), кам’яного вугілля — на 13% (до 76,2 тис. тонн). Середньодобове навантаження залізної та марганцевої руди незначно скоротилось — на 2% до червня 2022 року й становило 64,97 тис. тонн.

    Як повідомлялося раніше, обсяг вантажоперевезень залізницею України зріс майже на 20% у травні, порівняно з відповідним місяцем торік.

    Також нагадаємо, що Укрзалізниця планує розробити окремі індивідуальні продукти для замовників вантажних перевезень залізничним транспортом. Також компанія працює над IT-системою для вантажовідправників.


    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Черга до прикордонних переходів скоротилася до 7,5 тис. вагонів
  • Навантаження та обсяги перевезень зернових продовжують зростати
  • Частка зернових вантажів у навантаженні УЗ перевищила 25%
  • “Зерновий коридор” збільшив обсяги навантаження збіжжя залізницею
  • У травні на залізниці навантажено 1,3 млн т зернових вантажів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

У червні на залізничній мережі України навантажили 1,5 млн т зернових


У червні на залізничній мережі України навантажили 1,5 млн т зернових

За перший місяць літа на мережі залізниці України навантажили 1 млн 516 тис. т зернових. Про це йшлося під час наради за участю представників УЗ та учасників аграрного ринку 6 липня, повідомляє Rail.insider.

Загальне навантаження на мережі залізниці України у червні сягнуло 11 млн 178 тис. т. А частка зернових становила 14% — 1 млн 516 тис. т. Це на 145 тис. т більше, ніж у травні.

Середньодобові обсяги навантаження за цей період становили 50,5 тис. т.

Як зауважив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, за останні три місяці обсяг навантаження скоротився фактично вдвічі. Це пов’язано передусім із тим, що країна-агресор блокує роботу «зернового коридору», а сусідні країни заборонили експорт українських зернових.

На експорт залізницею перевезено 1 млн 428 тис. т. Із них 928 тис. т прямували до морських портів, а 520 тис. т — через західні прикордонні переходи.

Водночас за п’ять діб липня навантажили 164 тис. т зернових. У загальному обсязі частка зерна скоротилася до 9%. Проте Валерій Ткачов пояснив низькі показники тим, що із п’яти діб дві припали на вихідні, коли навантаження традиційно скорочується. Він також висловив сподівання, що за підсумками місяця ситуація покращиться.

Загальне накопичення вагонів у напрямку західних прикордонних переходів становить лише 6,6 тис. одиниць. Із них 1 тис. — із зерновими. Тож черги фактично немає.

Залишається складною ситуація у напрямку порту Ізмаїл. Наразі туди прямує понад 6,5 тис. вагонів, із них — 2 тис. одиниць із зерновими. Середній показник вивантаження у липні — 104 вагони із зерном на добу. Натомість кількість вагонів із зерном, що рухаються у напрямку портів Великої Одеси, скоротилася до 819 одиниць. Це пов’язано передусім із тим, що з 29 червня рф заблокувала проведення інспекцій вхідного флоту в межах «зернового коридору». Показник добового вивантаження у портах Одеса та Чорноморськ коливається у діапазоні 118—200 вагонів. Тобто фактично вдвічі менше, ніж минулого тижня (413 вагонів).

Укрзалізниця в червні на третину наростила перевезення вантажів і на чверть — навантаження вантажів

Про це повідомляє прес-служба компанії.

Укрзалізниця в червні 2023 року збільшила обсяги перевезення вантажів на 32% у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року — до 12,4 млн тонн. У порівнянні з травнем цей показник зріс на 8%.

«Черговий місяць завершуємо з позитивним результатом основного бізнесу — вантажних перевезень. Червневі обсяги та їх ріст зміцнюють наш план виходу на беззбитковість і відновлення залізничної галузі», — наголосив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.

Перевезення вантажів у внутрішньому сполученні в червні 2023 року зросли на 40,6% у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року — до 7,9 млн тонн. Перевезення на експорт зросли на 24,3% — до 4 млн тонн.

Лідерами за обсягами перевезень у червні традиційно були зернові вантажі, будівельні матеріали, кам’яне вугілля, залізна й марганцева руда.

Так, перевезення зернових вантажів у червні 2023 року зросли на 48,4% (до 2 млн тонн), будівельних матеріалів — на 87% (до 3,1 млн тонн), кам’яного вугілля — на 16,3% (до 2,3 млн тонн), залізної й марганцевої руди — на 2,8% (до 2 млн тонн).

Крім того, Укрзалізниця в червні 2023 року збільшила середньодобове навантаження вантажів на 25,3% у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року — до 387,4 тис. тонн. У порівнянні з травнем поточного року цей показник виріс на 10%.

Середньодобове навантаження зернових вантажів у червні 2023 року зросло на 25,8% у порівнянні з червнем 2022 року (до 58,3 тис. тонн), навантаження будівельних матеріалів — на 81% (до 55,9 тис. тонн), кам’яного вугілля — на 13% (до 76,2 тис. тонн). Середньодобове навантаження залізної та марганцевої руди незначно скоротилось — на 2% до червня 2022 року й становило 64,97 тис. тонн.

Як повідомлялося раніше, обсяг вантажоперевезень залізницею України зріс майже на 20% у травні, порівняно з відповідним місяцем торік.

Також нагадаємо, що Укрзалізниця планує розробити окремі індивідуальні продукти для замовників вантажних перевезень залізничним транспортом. Також компанія працює над IT-системою для вантажовідправників.


ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • Черга до прикордонних переходів скоротилася до 7,5 тис. вагонів
  • Навантаження та обсяги перевезень зернових продовжують зростати
  • Частка зернових вантажів у навантаженні УЗ перевищила 25%
  • “Зерновий коридор” збільшив обсяги навантаження збіжжя залізницею
  • У травні на залізниці навантажено 1,3 млн т зернових вантажів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.