Аграрний тиждень. Україна
» » Страховики переглядають ризики роботи в Чорному морі після виходу росії із «зернової угоди»
» » Страховики переглядають ризики роботи в Чорному морі після виходу росії із «зернової угоди»

    Страховики переглядають ризики роботи в Чорному морі після виходу росії із «зернової угоди»


    Страховики переглядають ризики роботи в Чорному морі після виходу росії із «зернової угоди»

    Намір росії вийти із «Чорноморської зернової угоди» спровокував страхові компанії до перегляду політики покриття ризиків вантажних суден, які працюють у Чорному морі, пише Reuters.

    "Страховики вирішують, чи заморожувати покриття для всіх суден, охочих пливти до України після того, як росія у понеділок вийшла із підтримуваної ООН угоди, яка дозволяла експорт збіжжя безпечним коридором у Чорному морі”, — йдеться у публікації.

    Зазначається, що можливість страхування була критично важливою для підтримки транспортування через зерновий коридор.

    "Деякі страховики спробують скористатися ситуацією, суттєво підвищивши розцінки. Інші припинять надавати покриття. Ключове питання: чи мінуватиме росія територію, що де-факто припинить будь-яке покриття”, — розповів один зі співрозмовників агентства.

    Лондонський страховий ринок Lloyd’s of London вже вніс чорноморський регіон до ризикового переліку.

    "Через розрив угоди про чорноморський коридор, більшість судновласників тепер уникатимуть заходу до українських портів”, — розповів операційний директор данської судноплавної групи Norden Крістіан Вінтер.

    Reuters зауважує, що спеціальні доплати за воєнні ризики у Чорному морі переглядаються щотижня.

    "Вони вже і так становлять тисячі доларів і, вірогідно, зростуть ще. А судновласники можуть відмовляти своїм човнам входити до воєнної зони без згоди росії”, — зазначає агентство.

    Керівник морського й авіаційного відділу Lloyd’s Market Association (LMA) Ніл Робертс зазначив, що річне страхування залишається в силі, але рейси до перелічених районів будуть розглядатися індивідуально. Це означає, що страхові компанії можуть звертатися до індивідуального аналізу ризиків перед наданням страхового покриття для суден, що прямують до Чорноморського регіону після виходу росії із «зернової угоди».

    Нагадаємо, росія у понеділок, 17 липня, направила Туреччині, Україні й ООН свої заперечення щодо продовження дії Ініціативи щодо безпечного транспортування агропродукції з портів у Чорному морі. Одночасно російська сторона оголосила про відкликання гарантій безпеки судноплавства у північно-західній акваторії Чорного моря.

    Президент України Володимир Зеленський направив офіційні листи президенту Туреччини Реджепу Тайїпу Ердогану і Генсеку ООН Антоніу Гутеррешу з пропозицією продовжити роботу Чорноморської зернової ініціативи чи її аналога в тристоронньому форматі.

    На початку червня Кабмін затвердив Порядок надання гарантій компенсації шкоди, заподіяної фрахтувальникам, операторам та/або власникам морських суден і суден внутрішнього плавання під українським та іноземними прапорами (крім росії та Білорусі) внаслідок російської збройної агресії. Згідно з порядком, компенсація надаватиметься судновласнику, якому страховик письмово відмовив у відшкодуванні шкоди, заподіяної внаслідок російської збройної агресії. Право на компенсацію матимуть тільки ті судновласники, які уклали договір страхування або P&I (Protection and Indemnity) поліс у порядку, установленому законодавством України чи іншої держави.

    У лютому Верховна Рада підтримала зміни до Закону «Про Державний бюджет України на 2023 рік», які надають фрахтувальникам, операторам та/або власникам морських суден і суден внутрішнього плавання гарантії компенсації шкоди, заподіяної внаслідок агресії росії. На ці цілі передбачено до 20 млрд грн.

    ІЦ УАК за матеріалами Порти України

    agroconf.org





    Схожі новини
  • У порту Південний заблоковано понад 1,5 млн тонн агропродукції — Зеленський
  • Чорноморська зернова угода може бути продовжена щонайменше на два місяці - Чавушоглу
  • Туреччина вестиме переговори про продовження зернової угоди на 120 днів
  • Ставки залишаться незмінними для страхування українських зернових вантажів - Ascot
  • Лондонські страховики погодилися страхувати судна з українським зерном

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Страховики переглядають ризики роботи в Чорному морі після виходу росії із «зернової угоди»


Страховики переглядають ризики роботи в Чорному морі після виходу росії із «зернової угоди»

Намір росії вийти із «Чорноморської зернової угоди» спровокував страхові компанії до перегляду політики покриття ризиків вантажних суден, які працюють у Чорному морі, пише Reuters.

"Страховики вирішують, чи заморожувати покриття для всіх суден, охочих пливти до України після того, як росія у понеділок вийшла із підтримуваної ООН угоди, яка дозволяла експорт збіжжя безпечним коридором у Чорному морі”, — йдеться у публікації.

Зазначається, що можливість страхування була критично важливою для підтримки транспортування через зерновий коридор.

"Деякі страховики спробують скористатися ситуацією, суттєво підвищивши розцінки. Інші припинять надавати покриття. Ключове питання: чи мінуватиме росія територію, що де-факто припинить будь-яке покриття”, — розповів один зі співрозмовників агентства.

Лондонський страховий ринок Lloyd’s of London вже вніс чорноморський регіон до ризикового переліку.

"Через розрив угоди про чорноморський коридор, більшість судновласників тепер уникатимуть заходу до українських портів”, — розповів операційний директор данської судноплавної групи Norden Крістіан Вінтер.

Reuters зауважує, що спеціальні доплати за воєнні ризики у Чорному морі переглядаються щотижня.

"Вони вже і так становлять тисячі доларів і, вірогідно, зростуть ще. А судновласники можуть відмовляти своїм човнам входити до воєнної зони без згоди росії”, — зазначає агентство.

Керівник морського й авіаційного відділу Lloyd’s Market Association (LMA) Ніл Робертс зазначив, що річне страхування залишається в силі, але рейси до перелічених районів будуть розглядатися індивідуально. Це означає, що страхові компанії можуть звертатися до індивідуального аналізу ризиків перед наданням страхового покриття для суден, що прямують до Чорноморського регіону після виходу росії із «зернової угоди».

Нагадаємо, росія у понеділок, 17 липня, направила Туреччині, Україні й ООН свої заперечення щодо продовження дії Ініціативи щодо безпечного транспортування агропродукції з портів у Чорному морі. Одночасно російська сторона оголосила про відкликання гарантій безпеки судноплавства у північно-західній акваторії Чорного моря.

Президент України Володимир Зеленський направив офіційні листи президенту Туреччини Реджепу Тайїпу Ердогану і Генсеку ООН Антоніу Гутеррешу з пропозицією продовжити роботу Чорноморської зернової ініціативи чи її аналога в тристоронньому форматі.

На початку червня Кабмін затвердив Порядок надання гарантій компенсації шкоди, заподіяної фрахтувальникам, операторам та/або власникам морських суден і суден внутрішнього плавання під українським та іноземними прапорами (крім росії та Білорусі) внаслідок російської збройної агресії. Згідно з порядком, компенсація надаватиметься судновласнику, якому страховик письмово відмовив у відшкодуванні шкоди, заподіяної внаслідок російської збройної агресії. Право на компенсацію матимуть тільки ті судновласники, які уклали договір страхування або P&I (Protection and Indemnity) поліс у порядку, установленому законодавством України чи іншої держави.

У лютому Верховна Рада підтримала зміни до Закону «Про Державний бюджет України на 2023 рік», які надають фрахтувальникам, операторам та/або власникам морських суден і суден внутрішнього плавання гарантії компенсації шкоди, заподіяної внаслідок агресії росії. На ці цілі передбачено до 20 млрд грн.

ІЦ УАК за матеріалами Порти України

agroconf.org





Схожі новини
  • У порту Південний заблоковано понад 1,5 млн тонн агропродукції — Зеленський
  • Чорноморська зернова угода може бути продовжена щонайменше на два місяці - Чавушоглу
  • Туреччина вестиме переговори про продовження зернової угоди на 120 днів
  • Ставки залишаться незмінними для страхування українських зернових вантажів - Ascot
  • Лондонські страховики погодилися страхувати судна з українським зерном

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.