Аграрний тиждень. Україна
» » У порту Клайпеда реконструювали причали для завантаження зернових
» » У порту Клайпеда реконструювали причали для завантаження зернових

    У порту Клайпеда реконструювали причали для завантаження зернових


    У порту Клайпеда реконструювали причали для завантаження зернових

    У Клайпедському порту (Литва) завершили останній етап реконструкції причалів для завантаження сільськогосподарської продукції. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію порту.

    Причали модернізували таким чином, щоб у майбутньому можна було забезпечити біля них більшу глибину, збільшити вантажопідйомність і повноцінно завантажувати судна більшої місткості.

    Під час реалізації проекту поетапно реконструювали три причали, які використовуються Клайпедською морською вантажною компанією «Бега» для навантаження сипких продуктів. До реконструкції біля причалів могли швартуватися судна із водовміщенням до 75 тис. т. Тепер з’явилася змога поглибити причали до 15,3 м і швартувати судна з водовміщенням до 130 тис. т.

    Вартість проекту — 4,25 млн євро.

    «Ця реконструкція причалів і днопоглиблення акваторії біля них створять умови для того, щоб вантажна компанія «Бега» отримувала судна більшої місткості, а фермери — привабливі умови для експорту своєї продукції», — зауважив генеральний директор дирекції Клайпедського державного морського порту Альгіс Латакас.

    Як повідомлялося раніше, у порту Клайпеда заявили про готовність відправляти українське зерно.

    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • АМПУ реалізує ряд проектів для покращення зернової логістики
  • В порт «Южний» прибули днопоглиблювальні судна бельгійської компанії Novadeal LTD
  • У Маріупольському порту побудують новий зерновий термінал
  • У Маріупольському порту збудують зерновий термінал з річною потужністю 2,3 млн тонн
  • АМПУ завершило днопоглиблення в порту Херсон

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

У порту Клайпеда реконструювали причали для завантаження зернових


У порту Клайпеда реконструювали причали для завантаження зернових

У Клайпедському порту (Литва) завершили останній етап реконструкції причалів для завантаження сільськогосподарської продукції. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію порту.

Причали модернізували таким чином, щоб у майбутньому можна було забезпечити біля них більшу глибину, збільшити вантажопідйомність і повноцінно завантажувати судна більшої місткості.

Під час реалізації проекту поетапно реконструювали три причали, які використовуються Клайпедською морською вантажною компанією «Бега» для навантаження сипких продуктів. До реконструкції біля причалів могли швартуватися судна із водовміщенням до 75 тис. т. Тепер з’явилася змога поглибити причали до 15,3 м і швартувати судна з водовміщенням до 130 тис. т.

Вартість проекту — 4,25 млн євро.

«Ця реконструкція причалів і днопоглиблення акваторії біля них створять умови для того, щоб вантажна компанія «Бега» отримувала судна більшої місткості, а фермери — привабливі умови для експорту своєї продукції», — зауважив генеральний директор дирекції Клайпедського державного морського порту Альгіс Латакас.

Як повідомлялося раніше, у порту Клайпеда заявили про готовність відправляти українське зерно.

ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • АМПУ реалізує ряд проектів для покращення зернової логістики
  • В порт «Южний» прибули днопоглиблювальні судна бельгійської компанії Novadeal LTD
  • У Маріупольському порту побудують новий зерновий термінал
  • У Маріупольському порту збудують зерновий термінал з річною потужністю 2,3 млн тонн
  • АМПУ завершило днопоглиблення в порту Херсон

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.