Аграрний тиждень. Україна
» » Названо ризики для експорту зерна тимчасовими коридорами у Чорному морі
» » Названо ризики для експорту зерна тимчасовими коридорами у Чорному морі

    Названо ризики для експорту зерна тимчасовими коридорами у Чорному морі






    «Тимчасові коридори» у Чорному морі, які дозволяють цивільним суднам безпечно пройти від Босфору до портів Великої Одеси територіальними водами країн-партнерів України, почали працювати. Однак залишаються певні ризики.


    Названо ризики для експорту зерна тимчасовими коридорами у Чорному морі

    Про це заявив президент Української зернової асоціації (УЗА) Микола Горбачьов.

    «Я впевнений, що «тимчасові коридори» можуть і будуть працювати, але у цій схемі існують інші ризики. Зокрема, щоб завантажити судно в портах Великої Одеси потрібно щонайменше два-три дні. Якщо у цей час інфраструктура портів знову зазнає ударів від ворожих атак, є ризик пошкодження суден й вантажів. Й хоч Україна запровадила механізм компенсації втрат, я не впевнений, що багато судновласників готові йти «тимчасовими коридорами», — пояснив він.

    Тому, на думку експерта, було б доцільним, аби міжнародна спільнота детальніше пропрацювала механізми убезпечення суден в «тимчасових коридорах», наприклад, надала воєнний супровід цивільним суднам. Кораблі НАТО будуть здатні реагувати на загрози, в тому числі на ракетні атаки по портовій інфраструктурі. А бойове чергування літаків F-16, які моментально бачать й реагують на ракети, апріорі розв’яже питання безпеки у Чорноморському регіоні.

    «Впевнений, що міжнародна спільнота знайде важелі впливу на росію, що дозволить відкрити вільне судноплавство в Чорному морі, адже воно не належить рф і їх претензії не корелюються з позицією, яку має Туреччина та інші країни НАТО у цьому регіоні. Консультації та переговори тривають і з Китаєм – покупцем номер один українського зерна в рамках «зернової угоди», — додав Горбачьов.

    І висловив упевненість утому, що блокування акваторії Чорного моря є тимчасовим й міжнародна спільнота відкриє його для судноплавства. За прогнозами УЗА, Україна має експортувати близько 48 млн тонн зерна у цьому році й навіть без повноцінної роботи «зернового коридору» такі обсяги реально вивезти за кордон.

    https://agroportal.ua





    Схожі новини
  • Впевнений, що блокування акваторії Чорного моря є тимчасовим
  • Україна відкрила реєстрацію торговельних суден, готових проходити тимчасовими коридорами
  • Військово-морські сили оголосили про тимчасові коридори для торгівельних суден у Чорному морі
  • Оголошено тимчасові коридори для торгівельних суден, що йдуть до/з портів України
  • За вихідні з портів Великої Одеси вийшли 6 суден

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Названо ризики для експорту зерна тимчасовими коридорами у Чорному морі






«Тимчасові коридори» у Чорному морі, які дозволяють цивільним суднам безпечно пройти від Босфору до портів Великої Одеси територіальними водами країн-партнерів України, почали працювати. Однак залишаються певні ризики.


Названо ризики для експорту зерна тимчасовими коридорами у Чорному морі

Про це заявив президент Української зернової асоціації (УЗА) Микола Горбачьов.

«Я впевнений, що «тимчасові коридори» можуть і будуть працювати, але у цій схемі існують інші ризики. Зокрема, щоб завантажити судно в портах Великої Одеси потрібно щонайменше два-три дні. Якщо у цей час інфраструктура портів знову зазнає ударів від ворожих атак, є ризик пошкодження суден й вантажів. Й хоч Україна запровадила механізм компенсації втрат, я не впевнений, що багато судновласників готові йти «тимчасовими коридорами», — пояснив він.

Тому, на думку експерта, було б доцільним, аби міжнародна спільнота детальніше пропрацювала механізми убезпечення суден в «тимчасових коридорах», наприклад, надала воєнний супровід цивільним суднам. Кораблі НАТО будуть здатні реагувати на загрози, в тому числі на ракетні атаки по портовій інфраструктурі. А бойове чергування літаків F-16, які моментально бачать й реагують на ракети, апріорі розв’яже питання безпеки у Чорноморському регіоні.

«Впевнений, що міжнародна спільнота знайде важелі впливу на росію, що дозволить відкрити вільне судноплавство в Чорному морі, адже воно не належить рф і їх претензії не корелюються з позицією, яку має Туреччина та інші країни НАТО у цьому регіоні. Консультації та переговори тривають і з Китаєм – покупцем номер один українського зерна в рамках «зернової угоди», — додав Горбачьов.

І висловив упевненість утому, що блокування акваторії Чорного моря є тимчасовим й міжнародна спільнота відкриє його для судноплавства. За прогнозами УЗА, Україна має експортувати близько 48 млн тонн зерна у цьому році й навіть без повноцінної роботи «зернового коридору» такі обсяги реально вивезти за кордон.

https://agroportal.ua





Схожі новини
  • Впевнений, що блокування акваторії Чорного моря є тимчасовим
  • Україна відкрила реєстрацію торговельних суден, готових проходити тимчасовими коридорами
  • Військово-морські сили оголосили про тимчасові коридори для торгівельних суден у Чорному морі
  • Оголошено тимчасові коридори для торгівельних суден, що йдуть до/з портів України
  • За вихідні з портів Великої Одеси вийшли 6 суден

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.