Аграрний тиждень. Україна
» » Чи справді морський коридор запрацював і без рф - які перспективи перезапуску зернової угоди
» » Чи справді морський коридор запрацював і без рф - які перспективи перезапуску зернової угоди

    Чи справді морський коридор запрацював і без рф - які перспективи перезапуску зернової угоди


    Чи справді морський коридор запрацював і без рф - які перспективи перезапуску зернової угоди

    Україні треба робити все, щоби мати необхідні засоби боротьби з російським агресором, щоб залучити більше країн, зацікавлених у безпечному судноплавстві у Чорному морі

    У Центрі стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки (ЦСКІБ) вважають, що переговори про повернення москви до "зернової угоди", звідки та вийшла в середині літа, більше не мають сенсу, оскільки гуманітарний морський коридор успішно працює і без участі рф. При цьому Київ закликає партнерів посилити можливості судноплавства у Чорному морі: організувати патрулювання та тралення морських вод, надати Україні додаткові засоби захисту портової інфраструктури від російських обстрілів. Тим часом у Туреччині переконані, що відновлення дії Чорноморської зернової ініціативи можливе.

    Як оцінюєте заяву ЦСКІБ та перспективи відновлення "зернової угоди"? Що можна зараз сказати про ситуацію з українським експортом за допомогою суден? Портал "Коментарі" із цими питаннями звернувся до експертів.

    Понад 40 вантажних кораблів знаходиться в акваторії Чорного моря

    Народний депутат VIII скликання, президент Української аграрної конфедерації (УАК) Леонід Козаченко зазначає, що в останній тиждень дійсно активно запрацював новий зерновий коридор, що зараз понад 40 вантажних кораблів знаходиться в акваторії Чорного моря. Втім, зазначає він, ситуація хоч і обнадійлива, але складна.

    "росія не давала згоди на роботу цього маршруту. І її мовчання з цього приводу залишає ризики застосування агресором зброї проти суден, що йдуть з вантажами з України, – пояснює експерт. – Із позитиву – деякі страхові компанії почали підписувати угоди про страхування військових ризиків для суден, які виходять із продовольством з України. Великобританія оголосила, що підніме свої військові літаки для супроводу кораблів, навантажених українським зерном. Було б добре, щоби до цього процесу приєдналася і Франція".

    За словами Леоніда Козаченка, багато зроблено самою Україною, щоб отримати необхідне озброєння, що обмежує ризики, які походять від рф.

    "Активніше запрацювали і портові термінали в Констанці (Румунія) та Варні (Болгарія). З Румунією ми взагалі дуже активізували співпрацю в усіх напрямках. У тому числі у ракурсі збільшення українського експорту через її територію", – розповідає експерт.

    Він зазначає, що порівняно з аналогічним періодом минулого року Україна експортувала на 2,5 млн тонн зерна й олійних культур менше. А зберемо ми цього року не менше 70 млн тонн (більше, ніж у 2022 році).

    "Розслаблятися точно не слід. Важливо робити все, щоб мати необхідні засоби боротьби з російським агресором, щоб залучити більше країн, зацікавлених у безпечному судноплавстві Чорного моря. І НАТО, й ООН могли б робити більше у цьому напрямі", – впевнений Леонід Козаченко.

    Повну статтю читайте за посиланням.

    ІЦ УАК за матеріалами Коментарі

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Україна працює з партнерами над відновленням дії «зернової угоди» — Зеленський
  • Україна близька до угоди з Lloyd’s із страхування зерновозів у Чорному морі, – FT
  • росія готує кораблі та авіацію для блокування районів Чорного моря після виходу із зернової угоди - МО України та Британії
  • Страховики переглядають ризики роботи в Чорному морі після виходу росії із «зернової угоди»
  • УЗА вітає продовження дії Чорноморської зернової ініціативи ще на 120 днів.

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Чи справді морський коридор запрацював і без рф - які перспективи перезапуску зернової угоди


Чи справді морський коридор запрацював і без рф - які перспективи перезапуску зернової угоди

Україні треба робити все, щоби мати необхідні засоби боротьби з російським агресором, щоб залучити більше країн, зацікавлених у безпечному судноплавстві у Чорному морі

У Центрі стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки (ЦСКІБ) вважають, що переговори про повернення москви до "зернової угоди", звідки та вийшла в середині літа, більше не мають сенсу, оскільки гуманітарний морський коридор успішно працює і без участі рф. При цьому Київ закликає партнерів посилити можливості судноплавства у Чорному морі: організувати патрулювання та тралення морських вод, надати Україні додаткові засоби захисту портової інфраструктури від російських обстрілів. Тим часом у Туреччині переконані, що відновлення дії Чорноморської зернової ініціативи можливе.

Як оцінюєте заяву ЦСКІБ та перспективи відновлення "зернової угоди"? Що можна зараз сказати про ситуацію з українським експортом за допомогою суден? Портал "Коментарі" із цими питаннями звернувся до експертів.

Понад 40 вантажних кораблів знаходиться в акваторії Чорного моря

Народний депутат VIII скликання, президент Української аграрної конфедерації (УАК) Леонід Козаченко зазначає, що в останній тиждень дійсно активно запрацював новий зерновий коридор, що зараз понад 40 вантажних кораблів знаходиться в акваторії Чорного моря. Втім, зазначає він, ситуація хоч і обнадійлива, але складна.

"росія не давала згоди на роботу цього маршруту. І її мовчання з цього приводу залишає ризики застосування агресором зброї проти суден, що йдуть з вантажами з України, – пояснює експерт. – Із позитиву – деякі страхові компанії почали підписувати угоди про страхування військових ризиків для суден, які виходять із продовольством з України. Великобританія оголосила, що підніме свої військові літаки для супроводу кораблів, навантажених українським зерном. Було б добре, щоби до цього процесу приєдналася і Франція".

За словами Леоніда Козаченка, багато зроблено самою Україною, щоб отримати необхідне озброєння, що обмежує ризики, які походять від рф.

"Активніше запрацювали і портові термінали в Констанці (Румунія) та Варні (Болгарія). З Румунією ми взагалі дуже активізували співпрацю в усіх напрямках. У тому числі у ракурсі збільшення українського експорту через її територію", – розповідає експерт.

Він зазначає, що порівняно з аналогічним періодом минулого року Україна експортувала на 2,5 млн тонн зерна й олійних культур менше. А зберемо ми цього року не менше 70 млн тонн (більше, ніж у 2022 році).

"Розслаблятися точно не слід. Важливо робити все, щоб мати необхідні засоби боротьби з російським агресором, щоб залучити більше країн, зацікавлених у безпечному судноплавстві Чорного моря. І НАТО, й ООН могли б робити більше у цьому напрямі", – впевнений Леонід Козаченко.

Повну статтю читайте за посиланням.

ІЦ УАК за матеріалами Коментарі

agroconf.org





Схожі новини
  • Україна працює з партнерами над відновленням дії «зернової угоди» — Зеленський
  • Україна близька до угоди з Lloyd’s із страхування зерновозів у Чорному морі, – FT
  • росія готує кораблі та авіацію для блокування районів Чорного моря після виходу із зернової угоди - МО України та Британії
  • Страховики переглядають ризики роботи в Чорному морі після виходу росії із «зернової угоди»
  • УЗА вітає продовження дії Чорноморської зернової ініціативи ще на 120 днів.

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.