Як зазначили в українському міністерстві, швидка та ритмічна робота цих шляхів експорту залишається стратегічним напрямком роботи. За 11 місяців роботи загальні обсяги перевалки через українські Дунайські порти склали майже 30 млн тонн.
"Повертаємося з рішенням про нічну навігацію на каналі Суліна. Вона вже запрацювала. Очікуємо від румунських колег забезпечення необхідною кількістю лоцманів. У такому разі вийдемо на 4 млн тонн експортної спроможності на місяць.
Продовжуємо спільно працювати над збільшенням потужності залізничних та автомобільних пунктів пропуску у чотирьохсторонньому форматі: Румунія – США – Європейська Комісія – Україна за участі Молдови. Два ключові питання, над якими працюємо зараз – це погодження пілотного проекту на пункті пропуску “Красноїльськ – Вікову де Сус” – запуск вантажівок і “зелений коридор” через пункти пропуску “Рені – Джурдлешти – Галац” між Україною, Молдовою та Румунією.
Також ми зі свого боку у листопаді розпочали ремонтні роботи на пункті пропуску “Рені”, щоб створити там умови для спільного контролю з Молдовою. У 1 кварталі наступного року плануємо завершити ці роботи та запустити спільний контроль. Разом з тим, звернули увагу колег на необхідність збільшення фахівців фіто- та ветеринарного контролю на кордоні.
Дякую за лідерство помічнику Держсекретаря США з питань Європи та Євразії Джеймсу ОʼБраєну, також колегам — Міністру транспорту й інфраструктури Румунії Соріну Гріндяну, Генеральному директору Європейської комісії з питань мобільності та транспорту Магді Копачинській, Ігорю Прокопчуку, Послу України в Румунії", - повідомив міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.
ІЦ УАК за матеріалами Мінінфраструктури
agroconf.org