АТ «Укрзалізниця» в межах діджиталізації клієнтського сервісу впроваджує єдине цифрове вікно для роботи клієнтів з вантажних перевезень — «е.Портал УЗ-Карго».
«Запроваджуємо новий сервіс для вантажовласників, який значно спростить оперативну роботу та пришвидшить вирішення низки питань. «е.Портал УЗ-Карго» має широкий діапазон можливостей, від проведення спрощеної процедури укладання різних типів договорів, надання планів та замовлень на перевезення до обміну електронними документами та даними щодо послуг з організації перевезень, зокрема при вирішенні спірних питань», — розповів член правління АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.
Зауважується, що «е.Портал УЗ-Карго» є більш сучасною та зручною альтернативою використання програмних продуктів «АС Клієнт-УЗ» та «МЕСПЛАН», робота яких буде припинена.
Система «е.Портал УЗ-Карго» дає змогу вирішити такі завдання:
Також система допоможе провести оптимізацію людських і зменшення витратних ресурсів; мінімізувати час на пошук документів та їх проходження між перевізником та клієнтом; виведе на якісно новий рівень відносини між перевізником і клієнтом.
Ознайомитись із системою та підключитися клієнти Укрзалізниці можуть за посиланням.
Як повідомлялося раніше, АТ «Укрзалізниця» в межах реалізації програми діджиталізації вантажних перевезень та поліпшення клієнтського сервісу запровадила нову електронну послугу переадресації вантажу.
УкрАгроКонсалт