Аграрний тиждень. Україна
» » Укрзалізниця впроваджує єдине цифрове вікно для вантажовласників
» » Укрзалізниця впроваджує єдине цифрове вікно для вантажовласників

    Укрзалізниця впроваджує єдине цифрове вікно для вантажовласників






    АТ «Укрзалізниця» в межах діджиталізації клієнтського сервісу впроваджує єдине цифрове вікно для роботи клієнтів з вантажних перевезень — «е.Портал УЗ-Карго». 

    «Запроваджуємо новий сервіс для вантажовласників, який значно спростить оперативну роботу та пришвидшить вирішення низки питань. «е.Портал УЗ-Карго» має широкий діапазон можливостей, від проведення спрощеної процедури укладання різних типів договорів, надання планів та замовлень на перевезення до обміну електронними документами та даними щодо послуг з організації перевезень, зокрема при вирішенні спірних питань», — розповів член правління АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.

    Зауважується, що «е.Портал УЗ-Карго» є більш сучасною та зручною альтернативою використання програмних продуктів «АС Клієнт-УЗ» та «МЕСПЛАН», робота яких буде припинена.

    Система «е.Портал УЗ-Карго» дає змогу вирішити такі завдання:



    забезпечення обміну електронними документами та даними з клієнтами у сфері надання послуг з вантажних перевезень та пов’язаними з ними;



    забезпечення єдиного середовища опрацювання та оперативного зберігання електронних документів та даних клієнтів;



    відстеження статусу виконання перевезення.

    Також система допоможе провести оптимізацію людських і зменшення витратних ресурсів; мінімізувати час на пошук документів та їх проходження між перевізником та клієнтом; виведе на якісно новий рівень відносини між перевізником і клієнтом.

    Ознайомитись із системою та підключитися клієнти Укрзалізниці можуть за посиланням.

    Як повідомлялося раніше, АТ «Укрзалізниця» в межах реалізації програми діджиталізації вантажних перевезень та поліпшення клієнтського сервісу запровадила нову електронну послугу переадресації вантажу.

    УкрАгроКонсалт





    Схожі новини
  • «Укрзалізниця» впроваджує комбінований інтермодальний сервіс
  • Цього року МІУ розпочне проєкт з цифровізації вантажних перевезень
  • «Укрзалізниця» приймає замовлення на серпневі перевезення за довгостроковими контрактами
  • Укрзалізниця введе в дію новий договір на перевезення вантажів без змін вартості послуг, — Роман Веприцький
  • Укрзалізниця ввела планування перевезення зерна та штрафи за відмову від замовлених маршрутів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Укрзалізниця впроваджує єдине цифрове вікно для вантажовласників






АТ «Укрзалізниця» в межах діджиталізації клієнтського сервісу впроваджує єдине цифрове вікно для роботи клієнтів з вантажних перевезень — «е.Портал УЗ-Карго». 

«Запроваджуємо новий сервіс для вантажовласників, який значно спростить оперативну роботу та пришвидшить вирішення низки питань. «е.Портал УЗ-Карго» має широкий діапазон можливостей, від проведення спрощеної процедури укладання різних типів договорів, надання планів та замовлень на перевезення до обміну електронними документами та даними щодо послуг з організації перевезень, зокрема при вирішенні спірних питань», — розповів член правління АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.

Зауважується, що «е.Портал УЗ-Карго» є більш сучасною та зручною альтернативою використання програмних продуктів «АС Клієнт-УЗ» та «МЕСПЛАН», робота яких буде припинена.

Система «е.Портал УЗ-Карго» дає змогу вирішити такі завдання:



забезпечення обміну електронними документами та даними з клієнтами у сфері надання послуг з вантажних перевезень та пов’язаними з ними;



забезпечення єдиного середовища опрацювання та оперативного зберігання електронних документів та даних клієнтів;



відстеження статусу виконання перевезення.

Також система допоможе провести оптимізацію людських і зменшення витратних ресурсів; мінімізувати час на пошук документів та їх проходження між перевізником та клієнтом; виведе на якісно новий рівень відносини між перевізником і клієнтом.

Ознайомитись із системою та підключитися клієнти Укрзалізниці можуть за посиланням.

Як повідомлялося раніше, АТ «Укрзалізниця» в межах реалізації програми діджиталізації вантажних перевезень та поліпшення клієнтського сервісу запровадила нову електронну послугу переадресації вантажу.

УкрАгроКонсалт





Схожі новини
  • «Укрзалізниця» впроваджує комбінований інтермодальний сервіс
  • Цього року МІУ розпочне проєкт з цифровізації вантажних перевезень
  • «Укрзалізниця» приймає замовлення на серпневі перевезення за довгостроковими контрактами
  • Укрзалізниця введе в дію новий договір на перевезення вантажів без змін вартості послуг, — Роман Веприцький
  • Укрзалізниця ввела планування перевезення зерна та штрафи за відмову від замовлених маршрутів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.