Аграрний тиждень. Україна
» » Коли антиморальність пробиває дно: PepsiCo заборонила згадувати у своїй рекламі про ЗСУ, війну чи підтримку України
» » Коли антиморальність пробиває дно: PepsiCo заборонила згадувати у своїй рекламі про ЗСУ, війну чи підтримку України

    Коли антиморальність пробиває дно: PepsiCo заборонила згадувати у своїй рекламі про ЗСУ, війну чи підтримку України


    Коли антиморальність пробиває дно: PepsiCo заборонила згадувати у своїй рекламі про ЗСУ, війну чи підтримку України

    У вересні 2023 року Національне агентство з питань запобігання корупції внесло світового гіганта з виробництва продуктів харчування та напоїв — компанію PepsiCo — до переліку міжнародних спонсорів війни.

    Світовий гігант з виробництва продуктів харчування та напоїв компанія PepsiCo заборонила згадувати війну в Україні у своїй рекламі. Про це повідомляє B4ukraine — міжнародна організація, яка відстежує й оприлюднює інформацію про компанії, що продовжують вести бізнес на росії.

    Як відомо, PepsiCo належить саме до таких компаній, тож у вересні 2023 року НАЗК внесла її до переліку міжнародних спонсорів війни. Окрім того, що компанія продовжує працювати на рф, її продукцію було знайдено в харчових пайках російських солдатів.

    Нині ж завдяки B4ukraine стало відомо і про те, що восени 2023-го PepsiCo, шукаючи нове піар-агентство, висувала претендентам на контракт такі умови: уникати в майбутніх рекламах і комунікаціях будь-яких згадок про війну, бойові дії, агресію, армію, особовий склад (працівників бренду, які воюють проти рф), ЗСУ, не говорити про підтримку України та ЗСУ.

    Компанія забороняє згадки про війну навіть у самій Україні.

    Також у рекламі PepsiCo заборонені будь-які негативні посилання, що «створюють відчуття небезпеки».

    На думку аналітиків B4Ukraine, можливою причиною такого рішення є те, що PepsiCo не лише продовжує роботу на росії, а й навіть нарощує свої прибутки у країні-агресорі.

    Чистий прибуток PepsiCo на росії минулого року зріс на 333%, до 525 млн доларів. Компанія виплатила путінському режиму близько 115 млн доларів податків. Зараз напій Pepsi Cola продається на рф під брендом Evervess-Cola, хоча звичайну Pepsi Cola, як і раніше, легко купити в російських супермаркетах завдяки так званому паралельному імпорту, — констатували активісти.

    PepsiCo працює на росії з 1974 року, має 19 заводів, близько 20 тис. працівників і 40 тис. сільськогосподарських працівників. За показником чистого прибутку PepsiCo є четвертою за розміром компанією в галузі напоїв і харчових продуктів на РФії.

    Корпорація володіє брендами Pepsi, 7up, Mirinda, Sandora, «Садочок», «Сандорик», Lay’s, «Чудо», «Слов’яночка», «Агуша» й іншими.

    ІЦ УАК за матеріалами Детектор медіа

    agroconf.org





    Схожі новини
  • НАЗК внесло виробника морепродуктів під брендом Vici до переліку міжнародних спонсорів війни
  • У фінському парламенті припинили продавати Pepsi, бо компанія - міжнародний спонсор війни
  • НАЗК внесла Mondelez International до списку міжнародних спонсорів війни
  • Продовжує розвивати свій бізнес на росії та симпатизує терористам: Metro Cash & Carry внесено до переліку міжнародних спонсорів війни
  • НАЗК внесло «Ашан» у перелік міжнародних спонсорів війни

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Коли антиморальність пробиває дно: PepsiCo заборонила згадувати у своїй рекламі про ЗСУ, війну чи підтримку України


Коли антиморальність пробиває дно: PepsiCo заборонила згадувати у своїй рекламі про ЗСУ, війну чи підтримку України

У вересні 2023 року Національне агентство з питань запобігання корупції внесло світового гіганта з виробництва продуктів харчування та напоїв — компанію PepsiCo — до переліку міжнародних спонсорів війни.

Світовий гігант з виробництва продуктів харчування та напоїв компанія PepsiCo заборонила згадувати війну в Україні у своїй рекламі. Про це повідомляє B4ukraine — міжнародна організація, яка відстежує й оприлюднює інформацію про компанії, що продовжують вести бізнес на росії.

Як відомо, PepsiCo належить саме до таких компаній, тож у вересні 2023 року НАЗК внесла її до переліку міжнародних спонсорів війни. Окрім того, що компанія продовжує працювати на рф, її продукцію було знайдено в харчових пайках російських солдатів.

Нині ж завдяки B4ukraine стало відомо і про те, що восени 2023-го PepsiCo, шукаючи нове піар-агентство, висувала претендентам на контракт такі умови: уникати в майбутніх рекламах і комунікаціях будь-яких згадок про війну, бойові дії, агресію, армію, особовий склад (працівників бренду, які воюють проти рф), ЗСУ, не говорити про підтримку України та ЗСУ.

Компанія забороняє згадки про війну навіть у самій Україні.

Також у рекламі PepsiCo заборонені будь-які негативні посилання, що «створюють відчуття небезпеки».

На думку аналітиків B4Ukraine, можливою причиною такого рішення є те, що PepsiCo не лише продовжує роботу на росії, а й навіть нарощує свої прибутки у країні-агресорі.

Чистий прибуток PepsiCo на росії минулого року зріс на 333%, до 525 млн доларів. Компанія виплатила путінському режиму близько 115 млн доларів податків. Зараз напій Pepsi Cola продається на рф під брендом Evervess-Cola, хоча звичайну Pepsi Cola, як і раніше, легко купити в російських супермаркетах завдяки так званому паралельному імпорту, — констатували активісти.

PepsiCo працює на росії з 1974 року, має 19 заводів, близько 20 тис. працівників і 40 тис. сільськогосподарських працівників. За показником чистого прибутку PepsiCo є четвертою за розміром компанією в галузі напоїв і харчових продуктів на РФії.

Корпорація володіє брендами Pepsi, 7up, Mirinda, Sandora, «Садочок», «Сандорик», Lay’s, «Чудо», «Слов’яночка», «Агуша» й іншими.

ІЦ УАК за матеріалами Детектор медіа

agroconf.org





Схожі новини
  • НАЗК внесло виробника морепродуктів під брендом Vici до переліку міжнародних спонсорів війни
  • У фінському парламенті припинили продавати Pepsi, бо компанія - міжнародний спонсор війни
  • НАЗК внесла Mondelez International до списку міжнародних спонсорів війни
  • Продовжує розвивати свій бізнес на росії та симпатизує терористам: Metro Cash & Carry внесено до переліку міжнародних спонсорів війни
  • НАЗК внесло «Ашан» у перелік міжнародних спонсорів війни

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.