Неймовірну роботу пророблюють фахівці в українських компаніях. Попри війну, нестабільну ситуацію з портами, протести європейських фермерів команди спеціалістів знаходять нові ринки, нові канали збуту, нові ніші, та не здаються. Справжня незламність!
Астарта - один із прикладів таких компаній. У 2023 році агропромхолдинг поставив на глобальні ринки понад 1 млн тонн продукції. Експортна виручка зросла на 17% у порівнянні з 2022 роком і склала 325 млн євро.
«2023 рік характеризувався низкою чергових логістичних перепон: припинення дії зернової угоди, суттєве обмеження можливостей експорту через сухопутні кордони з ЄС, регулярні повітряні атаки росії на енергетичну, залізничну та портову інфраструктуру України. З іншого боку ці виклики мобілізували нашу команду на пошук нових можливостей. Диверсифікуючи логістичні потоки, ми використовували комбіновані види перевезень – левову частку нашої продукції експортували через морський коридор з портів Великої Одеси, забезпечений Збройними силами України. Також доставляли судові партії сухопутними шляхами до польських портів та через порти Дунаю», – зазначив комерційний директор Астарти, Вячеслав Чук.
Основними споживачами кукурудзи стали Китай, Іспанія, Португалія, Нідерланди, пшениці – Іспанія, Індонезія, Португалія, Шрі-Ланка.
Цукор, соєві олія і шрот Астарти постачалася переважно на ринки країн Європи.
Органічна продукція Астарти експортувалася у Німеччину, Францію, Швейцарію, Чехію.
Загалом сільськогосподарська продукція Астарти експортувалася у 44 країни світу.
У планах компанії і надалі залишаються: диверсифікація і розширення ринків збуту, оптимізація експортної логістики та збільшення обсягів експорту.
ІЦ УАК за матеріалами прес-центру "Астарти"
agroconf.org