Проблема фальсифікованої продукції стоїть досить гостро для українського ринку. При цьому головні позиції в антирейтингу підробок традиційно займають молоко та молочні продукти.
За внутрішньою експертною оцінкою фахівців Спілки молочних підприємств України частка тіньового ринку молочної продукції в Україні складає близько 20%, а фальсифікованої продукції майже 10%.
Поширення фальсифікації призвело до таких негативних наслідків як:
План заходів з протидії поширенню фальсифікату, який цього тижня обговорювався Радою директорів СМПУ за участі Голови Держспоживслужби України Сергія Ткачука, спрямований на критичне зменшення частки фальсифікованої молочної продукції.
У ході його реалізації планується внесення відповідних змін до законодавчих і регуляторних актів, моніторинг ринку молочної продукції для виявлення фальсифікату з наступним втручанням державних органів контролю, а також широке висвітлення цієї теми як у професійному колі виробників молочної продукції, так і серед споживачів.
Стримати і зменшити масштаби поширення фальсифікату на ринку молочної продукції можна лише за умови комплексного підходу до проблеми та за участі широкого кола учасників процесу. Тому у цій роботі СМПУ сподівається на підтримку народних депутатів України, Держпродспоживслужби, Національної поліції України та Державної податкової адміністрації.
ІЦ УАК за матеріалами СМПУ
agroconf.org
Использование специальной техники для сельскохозяйственных задач позволяет повысить качество и сохранность сухих
Докладніше