Аграрний тиждень. Україна
» » Україна стала більше перевозити зернових морем, аніж суходолом - УЗ
» » Україна стала більше перевозити зернових морем, аніж суходолом - УЗ

    Україна стала більше перевозити зернових морем, аніж суходолом - УЗ


    Україна стала більше перевозити зернових морем, аніж суходолом - УЗ

    Інформацію щодо ситуації з передачею зернових вантажів на західних прикордонних переходах та обробкою вагонів зі зерном в морських портах України станом на 01.04.2024 року (за 31 добу березня) представив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов.

    Західні прикордонні пункти

    Показники середньодобової передачі вагонів зі зерном на прикордонних переходах у березні 2024 року:

    Польща - 78,26 ваг./доба (-13,74 ваг./доба або -14,93% до лютого 2024 року).

    У тому числі передача по колії 1520 мм - 15,48 ваг./доба; передача по колії 1435 мм - 62,78 ваг./доба.

    Протягом березня обсяги передачі зерна на кордоні з Польщею скоротилися.

    Румунія - 67,58 ваг./доба (-21,42 ваг./доба або -24,07% до лютого 2024 року).

    У тому числі передача по колії 1520 мм - 15,29 ваг./доба; передача по колії 1435 мм - 52,29 ваг./доба.

    Обсяги передачі зерна на кордоні Румунії суттєво скоротилися.

    Угорщина - 35,55 ваг./доба (-1,14 ваг./доба або -3,11% до лютого 2024 року).

    У тому числі передача по колії 1520 мм - 5,03 ваг./доба; передача по колії 1435 мм -30,52 ваг./доба.

    Обсяги передачі зерна на кордоні з Угорщиною незначно скоротилися, при цьому фіксується зростання передачі аграрних вантажів по переходу Батьово-Еперешки.

    Словаччина - 41,26 ваг./доба (-15,25 ваг./доба або -26,99% до лютого 2024 року).

    У тому числі передача по колії 1520 мм - 11,36 ваг./доба; передача по колії 1435 мм - 29,90 ваг./доба.

    Обсяги передачі зерна на кордоні зі Словаччиною суттєво скоротилися.

    Загальний показник середньодобової передачі зернових вантажів і шротів складає 307 ваг./доба; протягом березня 2024 року показник зменшився на 66 ваг./доба або 17,69%.

    Вагонопотік з зерновими вантажами переорієнтувався з західних кордонів на напрямок морських портів Великої Одеси. Фіксується зменшення обсягів передачі зернових вантажів на кордонах з усіма без виключення сусідніми країнами: Угорщиною, Словаччиною, Польщею, Румунією.

    Наразі передачі вантажів нічого не заважає, прикордонні залізничні переходи працюють у штатному режимі.

    Поточна ситуація з обробкою вагонів із зерном в морських портах України станом на 01.04.2024 року:

    Протягом березня показник добового вивантаження вагонів із зерном в портах Великої Одеси коливається в діапазоні 1200-1540 ваг./доба.

    Середньодобовий показник вивантаження вагонів в портах Великої Одеси - 1368 вагони за добу; за тиждень показник зменшився на 45 ваг./доба або 3,18%.

    Зросла кількість вагонів із зерном, що рухаються в напрямку портів Великої Одеси (зростання з 7063 вагонів до 7803 вагонів, збільшення наявності вагонів на 740 вагон або +10,48% за останній тиждень).

    Фіксується незначне зменшення загального навантаження зернових вантажів в напрямку портів Великої Одеси та вивантаження в портах.

    УЗ має накопичення вагонів і кинуті потяги (з вини отримувача) в напрямку окремих терміналів портів Великої Одеси, загалом - 12 потягів:

    Укрелеватор (Одеса) -1 потяг;

    ТБТ(Чорноморськ) - 11 потягів.

    Черга вагонів із зерном у напрямку порту Ізмаїл зменшилась на 17 вагонів або на 2,66% (із 640 вагонів до 623 вагонів).

    Середньодобовий показник вивантаження вагонів із зерном в порту Ізмаїл складає 100 вагонів за добу, за тиждень показник зменшився на 2 ваг./доба або на 1,96%.

    Збільшенню вивантаження в портах заважають постійні повітряні тривоги (персонал портових операторів вимушений знаходитися в бомбосховищах).

    Через системні удари агресора по енергетичній інфраструктурі фіксуються тимчасові збої у живленні терміналів Одеського порту.

    АТ «Укрзалізниця» та портові оператори наразі працюють у штатному режимі.

    ІЦ УАК за матеріалами Фейсбук-сторінки заступника директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерія Ткачова

    agroconf.org





    Схожі новини
  • УЗ нарощує перевезення зернових у напрямку портів
  • В УЗ розповіли про ситуацію з передачею вагонів на західних прикордонних переходах
  • В УЗ розповіли про ситуацію з передачею аграрних вантажів через західні прикордонні переходи
  • Почали діяти нові тарифи за користування вагонами «Укрзалізниці»
  • В Україні почали діяти нові тарифи за користування вагонами "Укрзалізниці"

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Україна стала більше перевозити зернових морем, аніж суходолом - УЗ


Україна стала більше перевозити зернових морем, аніж суходолом - УЗ

Інформацію щодо ситуації з передачею зернових вантажів на західних прикордонних переходах та обробкою вагонів зі зерном в морських портах України станом на 01.04.2024 року (за 31 добу березня) представив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов.

Західні прикордонні пункти

Показники середньодобової передачі вагонів зі зерном на прикордонних переходах у березні 2024 року:

Польща - 78,26 ваг./доба (-13,74 ваг./доба або -14,93% до лютого 2024 року).

У тому числі передача по колії 1520 мм - 15,48 ваг./доба; передача по колії 1435 мм - 62,78 ваг./доба.

Протягом березня обсяги передачі зерна на кордоні з Польщею скоротилися.

Румунія - 67,58 ваг./доба (-21,42 ваг./доба або -24,07% до лютого 2024 року).

У тому числі передача по колії 1520 мм - 15,29 ваг./доба; передача по колії 1435 мм - 52,29 ваг./доба.

Обсяги передачі зерна на кордоні Румунії суттєво скоротилися.

Угорщина - 35,55 ваг./доба (-1,14 ваг./доба або -3,11% до лютого 2024 року).

У тому числі передача по колії 1520 мм - 5,03 ваг./доба; передача по колії 1435 мм -30,52 ваг./доба.

Обсяги передачі зерна на кордоні з Угорщиною незначно скоротилися, при цьому фіксується зростання передачі аграрних вантажів по переходу Батьово-Еперешки.

Словаччина - 41,26 ваг./доба (-15,25 ваг./доба або -26,99% до лютого 2024 року).

У тому числі передача по колії 1520 мм - 11,36 ваг./доба; передача по колії 1435 мм - 29,90 ваг./доба.

Обсяги передачі зерна на кордоні зі Словаччиною суттєво скоротилися.

Загальний показник середньодобової передачі зернових вантажів і шротів складає 307 ваг./доба; протягом березня 2024 року показник зменшився на 66 ваг./доба або 17,69%.

Вагонопотік з зерновими вантажами переорієнтувався з західних кордонів на напрямок морських портів Великої Одеси. Фіксується зменшення обсягів передачі зернових вантажів на кордонах з усіма без виключення сусідніми країнами: Угорщиною, Словаччиною, Польщею, Румунією.

Наразі передачі вантажів нічого не заважає, прикордонні залізничні переходи працюють у штатному режимі.

Поточна ситуація з обробкою вагонів із зерном в морських портах України станом на 01.04.2024 року:

Протягом березня показник добового вивантаження вагонів із зерном в портах Великої Одеси коливається в діапазоні 1200-1540 ваг./доба.

Середньодобовий показник вивантаження вагонів в портах Великої Одеси - 1368 вагони за добу; за тиждень показник зменшився на 45 ваг./доба або 3,18%.

Зросла кількість вагонів із зерном, що рухаються в напрямку портів Великої Одеси (зростання з 7063 вагонів до 7803 вагонів, збільшення наявності вагонів на 740 вагон або +10,48% за останній тиждень).

Фіксується незначне зменшення загального навантаження зернових вантажів в напрямку портів Великої Одеси та вивантаження в портах.

УЗ має накопичення вагонів і кинуті потяги (з вини отримувача) в напрямку окремих терміналів портів Великої Одеси, загалом - 12 потягів:

Укрелеватор (Одеса) -1 потяг;

ТБТ(Чорноморськ) - 11 потягів.

Черга вагонів із зерном у напрямку порту Ізмаїл зменшилась на 17 вагонів або на 2,66% (із 640 вагонів до 623 вагонів).

Середньодобовий показник вивантаження вагонів із зерном в порту Ізмаїл складає 100 вагонів за добу, за тиждень показник зменшився на 2 ваг./доба або на 1,96%.

Збільшенню вивантаження в портах заважають постійні повітряні тривоги (персонал портових операторів вимушений знаходитися в бомбосховищах).

Через системні удари агресора по енергетичній інфраструктурі фіксуються тимчасові збої у живленні терміналів Одеського порту.

АТ «Укрзалізниця» та портові оператори наразі працюють у штатному режимі.

ІЦ УАК за матеріалами Фейсбук-сторінки заступника директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерія Ткачова

agroconf.org





Схожі новини
  • УЗ нарощує перевезення зернових у напрямку портів
  • В УЗ розповіли про ситуацію з передачею вагонів на західних прикордонних переходах
  • В УЗ розповіли про ситуацію з передачею аграрних вантажів через західні прикордонні переходи
  • Почали діяти нові тарифи за користування вагонами «Укрзалізниці»
  • В Україні почали діяти нові тарифи за користування вагонами "Укрзалізниці"

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.