Аграрний тиждень. Україна
» » В УЗ розповіли про ситуацію з передачею вагонів на західних прикордонних переходах
» » В УЗ розповіли про ситуацію з передачею вагонів на західних прикордонних переходах

    В УЗ розповіли про ситуацію з передачею вагонів на західних прикордонних переходах


    В УЗ розповіли про ситуацію з передачею вагонів на західних прикордонних переходах

    Внаслідок введених обмежень на імпорт зернових вантажів на більшості західних прикордонних переходів скорочуються обсяги передачі. Про це йшлося під час засідання Експортного офісу при Укрзалізниці 7 червня, передає Rail.insider.

    Через заборону імпорту зернових до ЄС лідерами за обсягами передачі вагонів на кордоні стали словацькі переходи. Адже 90% вантажів, що прямують через ці стики — рудні. Так, найбільший обсяг зафіксовано на переході Чоп–Чієрна над Тісоу. На другому місці — Ужгород—Матевці. Гідні, хоч і знижені показники демонструють і стики Ізов—Грубешув (Польща) та Батьово—Еперешке (Угорщина).

    «Якщо казати про переходи, то наразі значно скоротилася здача по стику Ізов—Грубешув. Там майже на 130 вагонів на добу просіла середньодобова передача за рахунок зниження передачі зерна і руди. Водночас поїхали вантажі в напрямку стику Мостиська—Медика. І там зараз накопичення металів і руди», — зауважив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.

    За даними посадовця, упродовж травня на 51 вагон скоротилася середньодобова передача: у квітні — 1704 вагони на добу, а у травні — 1653 вагони. Причинами зниження є введені обмеження на імпорт зернових, а також скорочення попиту на рудні вантажі. Що ж до зернових, то раніше через західні прикордонні переходи щодоби передавали 580–650 вагонів, натомість зараз цей показник становить 320–330 вагонів на добу. Тобто майже вдвічі скоротилася передача по західних стиках. Також зменшилася передача руди, приблизно на 100–150 вагонів. Зокрема, через Ізов пройшло лише 200 вагонів із рудою.

    Негативна ситуація і з передачею зернових. Наразі Польща приймає через усі стики 65 вагонів на добу. Проте до введення обмежень один польський стик міг обробити 90–100 вагонів. Тобто майже втричі впала передача зернових до Польщі. До Румунії також передають 65–70 вагонів (раніше — 120–130 одиниць). Водночас Угорщина приймає від 85 до 100 вагонів зі збіжжям на добу.

    «На сьогодні через угорські стики найбільше передають зернових», — наголосив Валерій Ткачов.

    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Черга в напрямку західних переходів зросла до 19 тис. вагонів
  • Черги на західних переходах України менше 19 тис. вагонів
  • У серпні виріс обсяг передачі вагонів із зерновими на прикордонних переходах
  • У липні черги до західних кордонів скоротилися на 10 тис. вагонів
  • Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

В УЗ розповіли про ситуацію з передачею вагонів на західних прикордонних переходах


В УЗ розповіли про ситуацію з передачею вагонів на західних прикордонних переходах

Внаслідок введених обмежень на імпорт зернових вантажів на більшості західних прикордонних переходів скорочуються обсяги передачі. Про це йшлося під час засідання Експортного офісу при Укрзалізниці 7 червня, передає Rail.insider.

Через заборону імпорту зернових до ЄС лідерами за обсягами передачі вагонів на кордоні стали словацькі переходи. Адже 90% вантажів, що прямують через ці стики — рудні. Так, найбільший обсяг зафіксовано на переході Чоп–Чієрна над Тісоу. На другому місці — Ужгород—Матевці. Гідні, хоч і знижені показники демонструють і стики Ізов—Грубешув (Польща) та Батьово—Еперешке (Угорщина).

«Якщо казати про переходи, то наразі значно скоротилася здача по стику Ізов—Грубешув. Там майже на 130 вагонів на добу просіла середньодобова передача за рахунок зниження передачі зерна і руди. Водночас поїхали вантажі в напрямку стику Мостиська—Медика. І там зараз накопичення металів і руди», — зауважив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.

За даними посадовця, упродовж травня на 51 вагон скоротилася середньодобова передача: у квітні — 1704 вагони на добу, а у травні — 1653 вагони. Причинами зниження є введені обмеження на імпорт зернових, а також скорочення попиту на рудні вантажі. Що ж до зернових, то раніше через західні прикордонні переходи щодоби передавали 580–650 вагонів, натомість зараз цей показник становить 320–330 вагонів на добу. Тобто майже вдвічі скоротилася передача по західних стиках. Також зменшилася передача руди, приблизно на 100–150 вагонів. Зокрема, через Ізов пройшло лише 200 вагонів із рудою.

Негативна ситуація і з передачею зернових. Наразі Польща приймає через усі стики 65 вагонів на добу. Проте до введення обмежень один польський стик міг обробити 90–100 вагонів. Тобто майже втричі впала передача зернових до Польщі. До Румунії також передають 65–70 вагонів (раніше — 120–130 одиниць). Водночас Угорщина приймає від 85 до 100 вагонів зі збіжжям на добу.

«На сьогодні через угорські стики найбільше передають зернових», — наголосив Валерій Ткачов.

ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • Черга в напрямку західних переходів зросла до 19 тис. вагонів
  • Черги на західних переходах України менше 19 тис. вагонів
  • У серпні виріс обсяг передачі вагонів із зерновими на прикордонних переходах
  • У липні черги до західних кордонів скоротилися на 10 тис. вагонів
  • Укрзалізниця обмежила вивезення зерна до Європи

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.