Аграрний тиждень. Україна
» » Логістика Дунаєм може працювати ще ефективніше
» » Логістика Дунаєм може працювати ще ефективніше

    Логістика Дунаєм може працювати ще ефективніше






    Логістика через порти Дунаю зараз дорожча в плані залізниці й доставки автотранспортом порівняно з глибоководними портами Одещини.

    Про це заявив директор із взаємодії з органами влади компанії «НІБУЛОН» Михайло Різак.

    «Це додаткові 250 км автошляхів і 200 км залізниці від глибоководних портів Великої Одеси, що робить порти річки Дунай не менше ніж на 5 $/т дорожчими за глибоководні порти станом на травень 2024 року. Зменшити ці витрати, що позитивно вплине на рівень закупівельних цін для фермерів, можна завдяки кільком чинникам», — цитує його слова пресслужба компанії.

    На думку Різака, логістика Дунаєм може працювати ще ефективніше завдяки введенню спеціального тарифу на перевезення від «Укрзалізниці» (умовна 1 грн з Чорноморська до Дунаю і назад у ланцюгу доставки), що підтримає конкурентність портів Дунаю порівняно з глибоководними портами Великої Одеси.

    Другим чинником експерт назвав допомогу донорів у наданні вагонів і причепів для річкових портів Дніпра та Південного Бугу, що дасть змогу зменшити вартість логістики під час перевезення збіжжя від заблокованих річкових терміналів до найближчої залізничної станції і далі залізницею до Дунаю.

    «У випадку «НІБУЛОНу» це додаткові 250 вагонів та 80 причепів для 9 заблокованих річкових портів компанії», — підсумував він.

    Зазначається, що від серпня 2023 року, коли «НІБУЛОН» отримав перші вагони-хопери, ними уже перевезено майже 73 тис.  т українського зерна для забезпечення світової продовольчої безпеки. Очікується, що один причеп напрацьовуватиме до 140 тис. т/км на місяць.

    https://agroportal.ua





    Схожі новини
  • Посол Франції з питань Чорного моря відвідав потужності «НІБУЛОНу» в Миколаєві
  • 93% продукції українських аграріїв експортується через порти Великої Одеси та Дунаю
  • Українські порти Дунаю в 2023 році обновили рекорд обробки вантажів – АМПУ
  • Уздовж українського Дунаю будують 12 терміналів для збільшення потужності портів
  • УЗА закликає уряд посилити конкурентоздатність портів Дунаю задля національної безпеки

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Логістика Дунаєм може працювати ще ефективніше






Логістика через порти Дунаю зараз дорожча в плані залізниці й доставки автотранспортом порівняно з глибоководними портами Одещини.

Про це заявив директор із взаємодії з органами влади компанії «НІБУЛОН» Михайло Різак.

«Це додаткові 250 км автошляхів і 200 км залізниці від глибоководних портів Великої Одеси, що робить порти річки Дунай не менше ніж на 5 $/т дорожчими за глибоководні порти станом на травень 2024 року. Зменшити ці витрати, що позитивно вплине на рівень закупівельних цін для фермерів, можна завдяки кільком чинникам», — цитує його слова пресслужба компанії.

На думку Різака, логістика Дунаєм може працювати ще ефективніше завдяки введенню спеціального тарифу на перевезення від «Укрзалізниці» (умовна 1 грн з Чорноморська до Дунаю і назад у ланцюгу доставки), що підтримає конкурентність портів Дунаю порівняно з глибоководними портами Великої Одеси.

Другим чинником експерт назвав допомогу донорів у наданні вагонів і причепів для річкових портів Дніпра та Південного Бугу, що дасть змогу зменшити вартість логістики під час перевезення збіжжя від заблокованих річкових терміналів до найближчої залізничної станції і далі залізницею до Дунаю.

«У випадку «НІБУЛОНу» це додаткові 250 вагонів та 80 причепів для 9 заблокованих річкових портів компанії», — підсумував він.

Зазначається, що від серпня 2023 року, коли «НІБУЛОН» отримав перші вагони-хопери, ними уже перевезено майже 73 тис.  т українського зерна для забезпечення світової продовольчої безпеки. Очікується, що один причеп напрацьовуватиме до 140 тис. т/км на місяць.

https://agroportal.ua





Схожі новини
  • Посол Франції з питань Чорного моря відвідав потужності «НІБУЛОНу» в Миколаєві
  • 93% продукції українських аграріїв експортується через порти Великої Одеси та Дунаю
  • Українські порти Дунаю в 2023 році обновили рекорд обробки вантажів – АМПУ
  • Уздовж українського Дунаю будують 12 терміналів для збільшення потужності портів
  • УЗА закликає уряд посилити конкурентоздатність портів Дунаю задля національної безпеки

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.