Аграрний тиждень. Україна
» » Мінагрополітики повинне захищати інтереси аграріїв перед власниками інфраструктур
» » Мінагрополітики повинне захищати інтереси аграріїв перед власниками інфраструктур

    Мінагрополітики повинне захищати інтереси аграріїв перед власниками інфраструктур


    Мінагрополітики повинне захищати інтереси аграріїв перед власниками інфраструктур

    Пріоритетним напрямом діяльності Міністерства аграрної політики та продовольства має стати розробка та реалізація практичних рішень для усунення логістичних труднощів із доступом українських аграріїв до ринків. Зокрема, профільне міністерство має відстоювати інтереси агровиробників перед власниками інфраструктур, які прагнуть максимальної монетизації каналів доставляння української аграрної продукції до покупців.

    Таку думку висловив експерт ринку логістики, член Комітету ЄБА з логістики, голова ГС «Цифрові шляхи свободи» Юрій Щуклін.

    За його словами, необхідність змінити акценти діяльності Міністерства аграрної політики та продовольства обумовлюють експортна орієнтованість, важлива роль аграрної галузі як джерела валютних надходжень до України та наявний конфлікт інтересів між аграрною і логістичною галузями.

    Юрій Щуклін, експерт ринку логістики, член Комітету ЄБА з логістики: "Поширена думка, ніби в агросекторі прості бізнес-процеси: посіяли, виростили, продали. Але виростити та продати вирощене — вже складний процес, де долучені ресурси і агровиробників, і власників логістичної інфраструктури. Агропродукцію необхідно так доставляти до ринків, щоб агровиробництво не втрачало економічного сенсу та надавало виробникам ресурси для розвитку, технологій, покращення ефективності. Тому перспективи аграрного виробництва необхідно розглядати тільки в комплексі з логістикою. І Мінагрополітики має думати, як тримати баланс інтересів між аграріями та власниками всіх інфраструктур, які хочуть максимально заробити на доставленні аграрної продукції до ринків".

    За словами експерта, ці два роки баланс інтересів відсутній: власники інфраструктурних ресурсів сповна користуються безвихіддю аграріїв, яким потрібно продати врожай, щоб отримати оборотні кошти. І немає жодних ознак, щоби аграріїв активно захищало їхнє міністерство, коли на агросектор сиплються удари з усіх боків: то від «Укрзалізниці», то від перевантажувальних терміналів та портів, які розігнали ціни, то від польських провокаторів, які перекривали шляхи.

    ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Юрій Щуклін: Як повернути залізничні перевезення до здорових економічних відносин
  • Відбулося чергове засідання міжвідомчого штабу з оперативного вирішення питань логістики у сільському господарстві
  • Аграрний комітет підтримав законопроект щодо забезпечення діяльності Мінагрополітики
  • Держава має грати "першу скрипку" на ринку землі
  • Експерт: головне на оптовому продовольчому ринку "Столичний" - логістика

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Мінагрополітики повинне захищати інтереси аграріїв перед власниками інфраструктур


Мінагрополітики повинне захищати інтереси аграріїв перед власниками інфраструктур

Пріоритетним напрямом діяльності Міністерства аграрної політики та продовольства має стати розробка та реалізація практичних рішень для усунення логістичних труднощів із доступом українських аграріїв до ринків. Зокрема, профільне міністерство має відстоювати інтереси агровиробників перед власниками інфраструктур, які прагнуть максимальної монетизації каналів доставляння української аграрної продукції до покупців.

Таку думку висловив експерт ринку логістики, член Комітету ЄБА з логістики, голова ГС «Цифрові шляхи свободи» Юрій Щуклін.

За його словами, необхідність змінити акценти діяльності Міністерства аграрної політики та продовольства обумовлюють експортна орієнтованість, важлива роль аграрної галузі як джерела валютних надходжень до України та наявний конфлікт інтересів між аграрною і логістичною галузями.

Юрій Щуклін, експерт ринку логістики, член Комітету ЄБА з логістики: "Поширена думка, ніби в агросекторі прості бізнес-процеси: посіяли, виростили, продали. Але виростити та продати вирощене — вже складний процес, де долучені ресурси і агровиробників, і власників логістичної інфраструктури. Агропродукцію необхідно так доставляти до ринків, щоб агровиробництво не втрачало економічного сенсу та надавало виробникам ресурси для розвитку, технологій, покращення ефективності. Тому перспективи аграрного виробництва необхідно розглядати тільки в комплексі з логістикою. І Мінагрополітики має думати, як тримати баланс інтересів між аграріями та власниками всіх інфраструктур, які хочуть максимально заробити на доставленні аграрної продукції до ринків".

За словами експерта, ці два роки баланс інтересів відсутній: власники інфраструктурних ресурсів сповна користуються безвихіддю аграріїв, яким потрібно продати врожай, щоб отримати оборотні кошти. І немає жодних ознак, щоби аграріїв активно захищало їхнє міністерство, коли на агросектор сиплються удари з усіх боків: то від «Укрзалізниці», то від перевантажувальних терміналів та портів, які розігнали ціни, то від польських провокаторів, які перекривали шляхи.

ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

agroconf.org





Схожі новини
  • Юрій Щуклін: Як повернути залізничні перевезення до здорових економічних відносин
  • Відбулося чергове засідання міжвідомчого штабу з оперативного вирішення питань логістики у сільському господарстві
  • Аграрний комітет підтримав законопроект щодо забезпечення діяльності Мінагрополітики
  • Держава має грати "першу скрипку" на ринку землі
  • Експерт: головне на оптовому продовольчому ринку "Столичний" - логістика

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.