Аграрний тиждень. Україна
» » УЗ внесла зміни до тарифних відстаней між транзитними пунктами
» » УЗ внесла зміни до тарифних відстаней між транзитними пунктами

    УЗ внесла зміни до тарифних відстаней між транзитними пунктами


    УЗ внесла зміни до тарифних відстаней між транзитними пунктами

    АТ «Укрзалізниця» внесло зміни до тарифних відстаней між транзитними пунктами згідно з Тарифним керівництвом №4 залізниць України, пише Rail.insider.

    Зміни пов’язані із введенням у дію з 5 квітня скоригованого Порядку направлення вагонопотоків і організація їх у вантажні поїзди на 2024/2025 рр. (плану формування поїздів).

    Зокрема, змінилися тарифні відстані у напрямку станцій Одеса-Пересип, Одеса-Порт і Одеса Сортувальна.

    Детальніше — за посиланням.

    Нагадаємо, з 5 квітня змінився план формування поїздів, що прямують до Одеського порту.

    З 5 квітня АТ «Укрзалізниця» вносить зміни до плану формування поїздів, що прямують до Одеського морського торговельного порту. Про це повідомив заступник директора департаменту технології перевезень і комерційної роботи товариства Валерій Ткачов.

    Пропуск поїздів буде здійснюватися таким чином:



    призначенням на станції Чорноморська (ТІС, ОПЗ), Берегова — за маршрутом Знамʼянка—Помічна—Колосівка і зворотно;



    призначенням на станції Одеса-Порт, Одеса-Пересип, Одеса-Застава І, Поромна, Ксенієве, Чорноморськ-Порт, Ізмаїл — за маршрутом Знамʼянка—Помічна—Подільськ—Одеса-Застава І та зворотно;



    із Криворізького регіону регіональної філії «Придніпровська залізниця» призначенням на станції Чорноморська (ТІС, ОП3) та Берегова — за маршрутом Тимкове—Кропивницька—Колосівка і зворотно.

    Серед причин такого рішення — рівномірний розподіл вагонопотоку на дільницях Помічна—Подільськ і Помічна—Чорноморська, забезпечення стійкої роботи тягових підстанцій та раціонального використання локомотивів, недопущення понаднормових робіт локомотивних бригад ТЧ-4 та ТЧ-7.

    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • На майже 16 вагонів зріс середньодобовий обсяг передачі зерна до Польщі
  • В Укрзалізниці розповіли про здешевлення перевезення зернових вантажів
  • За тиждень скоротилася наявність вагонів із зерном у напрямку портів
  • УЗ пропонує перевезення контейнерів інтермодальними поїздами до Гданська
  • УЗ перегляне тарифні відстані для маршрутних відправлень зерна

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗ внесла зміни до тарифних відстаней між транзитними пунктами


УЗ внесла зміни до тарифних відстаней між транзитними пунктами

АТ «Укрзалізниця» внесло зміни до тарифних відстаней між транзитними пунктами згідно з Тарифним керівництвом №4 залізниць України, пише Rail.insider.

Зміни пов’язані із введенням у дію з 5 квітня скоригованого Порядку направлення вагонопотоків і організація їх у вантажні поїзди на 2024/2025 рр. (плану формування поїздів).

Зокрема, змінилися тарифні відстані у напрямку станцій Одеса-Пересип, Одеса-Порт і Одеса Сортувальна.

Детальніше — за посиланням.

Нагадаємо, з 5 квітня змінився план формування поїздів, що прямують до Одеського порту.

З 5 квітня АТ «Укрзалізниця» вносить зміни до плану формування поїздів, що прямують до Одеського морського торговельного порту. Про це повідомив заступник директора департаменту технології перевезень і комерційної роботи товариства Валерій Ткачов.

Пропуск поїздів буде здійснюватися таким чином:



призначенням на станції Чорноморська (ТІС, ОПЗ), Берегова — за маршрутом Знамʼянка—Помічна—Колосівка і зворотно;



призначенням на станції Одеса-Порт, Одеса-Пересип, Одеса-Застава І, Поромна, Ксенієве, Чорноморськ-Порт, Ізмаїл — за маршрутом Знамʼянка—Помічна—Подільськ—Одеса-Застава І та зворотно;



із Криворізького регіону регіональної філії «Придніпровська залізниця» призначенням на станції Чорноморська (ТІС, ОП3) та Берегова — за маршрутом Тимкове—Кропивницька—Колосівка і зворотно.

Серед причин такого рішення — рівномірний розподіл вагонопотоку на дільницях Помічна—Подільськ і Помічна—Чорноморська, забезпечення стійкої роботи тягових підстанцій та раціонального використання локомотивів, недопущення понаднормових робіт локомотивних бригад ТЧ-4 та ТЧ-7.

ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • На майже 16 вагонів зріс середньодобовий обсяг передачі зерна до Польщі
  • В Укрзалізниці розповіли про здешевлення перевезення зернових вантажів
  • За тиждень скоротилася наявність вагонів із зерном у напрямку портів
  • УЗ пропонує перевезення контейнерів інтермодальними поїздами до Гданська
  • УЗ перегляне тарифні відстані для маршрутних відправлень зерна

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.