АТ «Укрзалізниця» за заявками вантажовідправників прийняла рішення змінити базові тарифні відстані для маршрутних відправлень зернових, які прямують через станцію Колосівка Одеської залізниці. Про це розповів заступник директора Департаменту комерційної роботи Укрзалізниці Валерій Ткачов в ході щотижневої наради з учасниками ринку зернових перевезень у четвер, 16 вересня.
Це питання порушувалося в ході попередньої зустрічі, проведеної 9 вересня.
Вантажовідправники наголошували на тому, що з 1 серпня 2021 року відбулася зміна тарифних відстаней між транзитними пунктами. При цьому відстань для ряду маршрутів в напрямку морських портів, зокрема МТП “Чорноморськ”, збільшилася. Це, в свою чергу, відбилося на вартості перевезення.
«Дійсно такий факт мав місце, – зазначив Валерій Ткачов. – Залізниця займається переглядом тарифних відстаней систематично, відповідно нормативно-правовим документам. Ми вивчаємо вагонопотік і приймаємо рішення, яким чином скорегувати план формування поїздів. При цьому у нас є дільниці, на яких серйозно обмежена провізна спроможність».
Як зазначив заступник директора комерційного департаменту Укрзалізниці, за підсумками аналізу Департаменту управління рухом та ГІОЦ УЗ, минулого місяця були переглянуті відстані по 1747 маршрутам. З них по 1263 збільшена тарифна відстань, а по 484 – зменшена.
«Ви, як вантажовідправники, вправі звернутися в Укрзалізницю з питання перегляду плану формування по конкретному маршруту. І вже зараз багато вантажовідправників реалізували це право і попросили пропускати вагони через дільницю Помічна – Колосівка (цей шлях коротше, ніж через Помічна – Подільск – ред.). Однак всім разом ми не можемо забезпечити трафік через цю одноколійну дільницю, хоч і з двоколійними вставками. Тому прийнято рішення дозволити везти лише відправницькі маршрути зі станцій Південної залізниці (крім Торопилівка, Білопілля та Вири), а також з Придніпровської, Донецької та ДН-3 Одеської дороги за маршрутом Помічна – Кропивницький – Колосівка – Одеса-Сортувальна. Ми зможемо це забезпечити за рахунок відсутності необхідності сортувальних робіт. Групові або вагонні відправки, на жаль, будуть направлятися в об’їзд, там, де є провізна спроможність», – зазначив Валерій Ткачов.
Він додав, що ввести в дію це нововведення планується найближчим часом. До двох тижнів буде потрібно на узгодження і відпрацювання логічних контролів в автоматизованій системі управління вантажними перевезеннями.
https://www.railinsider.com.ua