Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Податкова лідирує за кількістю скарг від українського бізнесу
АТУ»Новини»Податкова лідирує за кількістю скарг від українського бізнесу

    Податкова лідирує за кількістю скарг від українського бізнесу


    Податкова лідирує за кількістю скарг від українського бізнесу

    Рада бізнес-омбудсмена у квітні-червні 2025 року отримала 208 скарг, закрила 94 справи та досягла фінансового ефекту у 275 млн грн.

    Про це йдеться у квартальному звіті роботи ради.

    Найбільше звернень стосувалося податкових питань (52%), зокрема податкових перевірок, і дій правоохоронних органів (14%). Далі йдуть скарги на дії державних регуляторів (8%) та органів місцевого самоврядування (8%). Топ-5 предметів звернень замикає митниця (6%).

    Найбільше скарг бізнес-омбудсмену надходить від представників гуртової торгівлі — 21%. Далі у списку виробники — 18%. Приблизно кожна десята скарга від приватних підприємців (11%). [b]Частка аграріїв серед скаржників — 7%[/b], роздрібної торгівлі — 6%.

    У раді зазначили, що у II кв. 2025 р. помітною стала тенденція до зменшення загальної кількості податкових скарг бізнесу. Така тенденція пов'язана зі зменшенням кількості скарг щодо проблем у СМКОР (система моніторингу критеріїв оцінки ризиків).

    «У квітні-червні кількість скарг щодо СМКОР зменшилась до 31% (34 скарги) порівняно із 45% (52 скарги) у I кв. 2025 р. та 66% у II кв. 2024 р. відповідно», — зазначають у відомстві.

    Також у раді зауважили, що найбільш проблемною категорією поруч із СМКОР є сфера податкових перевірок. Кількість скарг щодо перевірок у II кв. 2025 р. склала 44% (48 скарг), що у відсотковому співвідношенні більше за показники попереднього кварталу (21%) та II кв. 2024 р. — 29%.

    [b]Нагадаємо,[/b] в Україні офіційно запрацювала платформа [b]“СтопТиск”[/b] для захисту бізнесу.

    [b]ІЦ УАК[/b] за матеріалами AgroPortal

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Частка скарг аграріїв до бізнес-омбудсмена склала 12%
  • У 2021 році частка скарг агровиробників до бізнес-омбудсмена склала 17%
  • Опитування бізнесу щодо податкових перевірок
  • За рік громадяни звернулися до Держпродспоживслужби понад 35 тис разів
  • Рада бізнес-омбудсмена проводить опитування бізнесу

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Податкова лідирує за кількістю скарг від українського бізнесу

02 жовтень, Розділ Новини, переглядів 1

Податкова лідирує за кількістю скарг від українського бізнесу

Рада бізнес-омбудсмена у квітні-червні 2025 року отримала 208 скарг, закрила 94 справи та досягла фінансового ефекту у 275 млн грн.

Про це йдеться у квартальному звіті роботи ради.

Найбільше звернень стосувалося податкових питань (52%), зокрема податкових перевірок, і дій правоохоронних органів (14%). Далі йдуть скарги на дії державних регуляторів (8%) та органів місцевого самоврядування (8%). Топ-5 предметів звернень замикає митниця (6%).

Найбільше скарг бізнес-омбудсмену надходить від представників гуртової торгівлі — 21%. Далі у списку виробники — 18%. Приблизно кожна десята скарга від приватних підприємців (11%). [b]Частка аграріїв серед скаржників — 7%[/b], роздрібної торгівлі — 6%.

У раді зазначили, що у II кв. 2025 р. помітною стала тенденція до зменшення загальної кількості податкових скарг бізнесу. Така тенденція пов'язана зі зменшенням кількості скарг щодо проблем у СМКОР (система моніторингу критеріїв оцінки ризиків).

«У квітні-червні кількість скарг щодо СМКОР зменшилась до 31% (34 скарги) порівняно із 45% (52 скарги) у I кв. 2025 р. та 66% у II кв. 2024 р. відповідно», — зазначають у відомстві.

Також у раді зауважили, що найбільш проблемною категорією поруч із СМКОР є сфера податкових перевірок. Кількість скарг щодо перевірок у II кв. 2025 р. склала 44% (48 скарг), що у відсотковому співвідношенні більше за показники попереднього кварталу (21%) та II кв. 2024 р. — 29%.

[b]Нагадаємо,[/b] в Україні офіційно запрацювала платформа [b]“СтопТиск”[/b] для захисту бізнесу.

[b]ІЦ УАК[/b] за матеріалами AgroPortal

agroconf.org





Схожі новини
  • Частка скарг аграріїв до бізнес-омбудсмена склала 12%
  • У 2021 році частка скарг агровиробників до бізнес-омбудсмена склала 17%
  • Опитування бізнесу щодо податкових перевірок
  • За рік громадяни звернулися до Держпродспоживслужби понад 35 тис разів
  • Рада бізнес-омбудсмена проводить опитування бізнесу

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.