Маржинальність падає, конкуренція росте, а споживачі змінюють звички швидше, ніж будь-коли. Традиційні моделі бізнесу більше не працюють. Вихід один — шукати нові стратегії зростання. Саме цій темі присвячений [b]New Food Summit 2025[/b], який відбудеться [b]22–23 жовтня[/b] у Києві та онлайн.
Головна тема цьогорічного саміту — [b]«Нові координати зростання для фуд-бізнесу».[/b] Подія об’єднає понад 400 учасників: виробників і переробників, інвесторів, ритейлерів, постачальників технологій та суміжні компанії. Саміт підтримують ключові гравці ринку — Enzym Group, МХП, Mastercard, ПриватБанк, Kernel та інші. Центральне питання: де шукати маржу майбутнього?
Особливу увагу організатори приділяють агрохолдингам і переробникам, які планують масштабуватися у сегмент готової продукції. У межах програми відбудеться перша публічна українська презентація дослідження [b]«Можливості та виклики для розширення агропродовольчої переробки в Україні»[/b] від Deloitte Ukraine за підтримки ЄБРР, що окреслює ключові можливості та ризики для бізнесу.
Ці теми стануть основою панельної дискусії [b]«Агро+фуд: чому холдинги пішли «на полицю» і як ефективно поєднувати агро та готові продукти»[/b][b],[/b] де експерти обговорять, як збільшити прибутковість, диверсифікувати ризики та вибудувати стратегію входу на ринок готової продукції.
Крім того, на саміті обговорять такі критично важливі панелі:
Серед інших важливих тем події:
Серед спікерів, які вже підтвердили участь, [b]Олександр Ясинський[/b], співвласник та комерційний директор «ТЕРРА»; [b]Сергій Вовченко[/b][b],[/b] голова наглядової ради групи компаній «Молочний Альянс»; [b]Борис Шестопалов[/b][b],[/b] засновник Volia Agri-Food Park, співвласник та генеральний директор групи компаній HD-group, співвласник GFS Group; [b]Олена Стретович[/b][b],[/b] керівниця «Органік Мілк», «Органічний мʼясний продукт» та «Домашня курочка»; [b]Олег Волошин[/b], засновник компанії «Маленька Голландія» (бренд «ЛЕККЕР»); [b]Єгор Григоренко[/b][b],[/b] партнер, керівник консалтингу Deloitte Ukraine; [b]Володимир Бойчук[/b][b],[/b] керівник проєкту «Млин та макаронна фабрика» компанії «Західний Буг»; [b]Тарас Баран[/b][b],[/b] директор комерційного департаменту «Агропродсервіс»; [b]Денис Сичков[/b][b],[/b] принципал Horizon Capital; [b]Олександра Авраменко[/b][b],[/b] голова Комітету з європейської інтеграції Українського клубу аграрного бізнесу (UCAB); [b]Костянтин Ткаченко[/b][b],[/b] головний редактор Latifundist.com; [b]Олександр Паламарчук[/b][b],[/b] заступник директора з розвитку категорії мʼясо-ковбасних виробів та інтеграції нових бізнесів МХП; [b]Данило Якуб[/b][b],[/b] засновник компанії Diligent Capital; [b]Анастасія Шмуляєва[/b][b],[/b] керівниця розвитку категорії «Готова їжа» компанії МХП; [b]Марина Горобець[/b][b],[/b] директорка з розвитку групи компаній «Глобино»; [b]Данило Триндюк[/b], співзасновник мережі просторів хліба і кави «Бо Хліб»; [b]Ілля Cьомін[/b][b],[/b] співвласник та шеф-кухар Food Spot, Pie Spot Pizza, Pie Spot Burger Club, Thai Spot, Chica Poblana, «Спельта», «Спельта Золоті», Kyivkraut, та інші.
[b]New Food Summit 2025[/b] — це унікальна можливість для агрохолдингів та виробників продуктів харчування отримати практичні інсайти, налагодити контакти та визначити майбутнє свого бізнесу.
📍 [b]22 жовтня[/b] — Київ, КВЦ «Парковий»
📍[b] 23 жовтня[/b] — онлайн
[b]Детальніше та реєстрація[/b]
Забезпечення безперебійної роботи сільськогосподарської техніки безпосередньо залежить від своєчасного та якісного
Докладніше