Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Маржа падає, конкуренти не дрімають: як агробізнесу виживати на швидкозмінному food-ринку — New Food Summit 2025
АТУ»Новини»Маржа падає, конкуренти не дрімають: як агробізнесу виживати на швидкозмінному food-ринку — New Food Summit 2025

    Маржа падає, конкуренти не дрімають: як агробізнесу виживати на швидкозмінному food-ринку — New Food Summit 2025






    Маржинальність падає, конкуренція росте, а споживачі змінюють звички швидше, ніж будь-коли. Традиційні моделі бізнесу більше не працюють. Вихід один — шукати нові стратегії зростання. Саме цій темі присвячений [b]New Food Summit 2025[/b], який відбудеться [b]22–23 жовтня[/b] у Києві та онлайн.

    Головна тема цьогорічного саміту — [b]«Нові координати зростання для фуд-бізнесу».[/b] Подія об’єднає понад 400 учасників: виробників і переробників, інвесторів, ритейлерів, постачальників технологій та суміжні компанії. Саміт підтримують ключові гравці ринку — Enzym Group, МХП, Mastercard, ПриватБанк, Kernel та інші. Центральне питання: де шукати маржу майбутнього?

    Особливу увагу організатори приділяють агрохолдингам і переробникам, які планують масштабуватися у сегмент готової продукції. У межах програми відбудеться перша публічна українська презентація дослідження [b]«Можливості та виклики для розширення агропродовольчої переробки в Україні»[/b] від Deloitte Ukraine за підтримки ЄБРР, що окреслює ключові можливості та ризики для бізнесу.

    Ці теми стануть основою панельної дискусії [b]«Агро+фуд: чому холдинги пішли «на полицю» і як ефективно поєднувати агро та готові продукти»[/b][b],[/b] де експерти обговорять, як збільшити прибутковість, диверсифікувати ризики та вибудувати стратегію входу на ринок готової продукції.

    Крім того, на саміті обговорять такі критично важливі панелі:



    «Чи можна сьогодні зростати в рази на ринку їжі?» — де шукати маржу: внутрішній чи зовнішній ринок?



    «Європейський квиток» — підготовка українських агро- та фуд-компаній до європейських стандартів.



    «Хто і на яких умовах фінансує food-індустрію» — інвестиційні можливості для агрохолдингів.



    «Операційний двигун компанії» — оптимізація виробничих процесів та контроль якості.

    Серед інших важливих тем події:



    Заморожені продукти як драйвер зростання.



    Маркетинг готової продукції: інфлюенсери, Insta, TikTok.



    Healthу Food та ринок пекарень.



    Штучний інтелект у food-бізнесі.



    Від провалу до прориву: як народжуються хіти.





    Серед спікерів, які вже підтвердили участь, [b]Олександр Ясинський[/b], співвласник та комерційний директор «ТЕРРА»; [b]Сергій Вовченко[/b][b],[/b] голова наглядової ради групи компаній «Молочний Альянс»; [b]Борис Шестопалов[/b][b],[/b] засновник Volia Agri-Food Park, співвласник та генеральний директор групи компаній HD-group, співвласник GFS Group; [b]Олена Стретович[/b][b],[/b] керівниця «Органік Мілк», «Органічний мʼясний продукт» та «Домашня курочка»; [b]Олег Волошин[/b], засновник компанії «Маленька Голландія» (бренд «ЛЕККЕР»); [b]Єгор Григоренко[/b][b],[/b] партнер, керівник консалтингу Deloitte Ukraine; [b]Володимир Бойчук[/b][b],[/b] керівник проєкту «Млин та макаронна фабрика» компанії «Західний Буг»; [b]Тарас Баран[/b][b],[/b] директор комерційного департаменту «Агропродсервіс»; [b]Денис Сичков[/b][b],[/b] принципал Horizon Capital; [b]Олександра Авраменко[/b][b],[/b] голова Комітету з європейської інтеграції Українського клубу аграрного бізнесу (UCAB); [b]Костянтин Ткаченко[/b][b],[/b] головний редактор Latifundist.com; [b]Олександр Паламарчук[/b][b],[/b] заступник директора з розвитку категорії мʼясо-ковбасних виробів та інтеграції нових бізнесів МХП; [b]Данило Якуб[/b][b],[/b] засновник компанії Diligent Capital; [b]Анастасія Шмуляєва[/b][b],[/b] керівниця розвитку категорії «Готова їжа» компанії МХП; [b]Марина Горобець[/b][b],[/b] директорка з розвитку групи компаній «Глобино»; [b]Данило Триндюк[/b], співзасновник мережі просторів хліба і кави «Бо Хліб»; [b]Ілля Cьомін[/b][b],[/b] співвласник та шеф-кухар Food Spot, Pie Spot Pizza, Pie Spot Burger Club, Thai Spot, Chica Poblana, «Спельта», «Спельта Золоті», Kyivkraut, та інші.

    [b]New Food Summit 2025[/b] — це унікальна можливість для агрохолдингів та виробників продуктів харчування отримати практичні інсайти, налагодити контакти та визначити майбутнє свого бізнесу.

    📍 [b]22 жовтня[/b] — Київ, КВЦ «Парковий»

    📍[b] 23 жовтня[/b] — онлайн

    [b]Детальніше та реєстрація[/b]





    Схожі новини
  • New Food Summit 2025: де майбутня маржа фуд-бізнесу?
  • Хто стане автором головного food-прориву року?
  • Між європейськими перспективами та українськими викликами: відкрито реєстрацію на головну агріфуд-конференцію року New Food Summit 2024
  • Не пропустіть New Food Summit – першу подію для Agri Food бізнесу
  • AGRO UKRAINE SUMMIT 02.02.2024: організатори оголосили перших спікерів

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Маржа падає, конкуренти не дрімають: як агробізнесу виживати на швидкозмінному food-ринку — New Food Summit 2025

14 жовтень, Розділ Новини, переглядів 5





Маржинальність падає, конкуренція росте, а споживачі змінюють звички швидше, ніж будь-коли. Традиційні моделі бізнесу більше не працюють. Вихід один — шукати нові стратегії зростання. Саме цій темі присвячений [b]New Food Summit 2025[/b], який відбудеться [b]22–23 жовтня[/b] у Києві та онлайн.

Головна тема цьогорічного саміту — [b]«Нові координати зростання для фуд-бізнесу».[/b] Подія об’єднає понад 400 учасників: виробників і переробників, інвесторів, ритейлерів, постачальників технологій та суміжні компанії. Саміт підтримують ключові гравці ринку — Enzym Group, МХП, Mastercard, ПриватБанк, Kernel та інші. Центральне питання: де шукати маржу майбутнього?

Особливу увагу організатори приділяють агрохолдингам і переробникам, які планують масштабуватися у сегмент готової продукції. У межах програми відбудеться перша публічна українська презентація дослідження [b]«Можливості та виклики для розширення агропродовольчої переробки в Україні»[/b] від Deloitte Ukraine за підтримки ЄБРР, що окреслює ключові можливості та ризики для бізнесу.

Ці теми стануть основою панельної дискусії [b]«Агро+фуд: чому холдинги пішли «на полицю» і як ефективно поєднувати агро та готові продукти»[/b][b],[/b] де експерти обговорять, як збільшити прибутковість, диверсифікувати ризики та вибудувати стратегію входу на ринок готової продукції.

Крім того, на саміті обговорять такі критично важливі панелі:



«Чи можна сьогодні зростати в рази на ринку їжі?» — де шукати маржу: внутрішній чи зовнішній ринок?



«Європейський квиток» — підготовка українських агро- та фуд-компаній до європейських стандартів.



«Хто і на яких умовах фінансує food-індустрію» — інвестиційні можливості для агрохолдингів.



«Операційний двигун компанії» — оптимізація виробничих процесів та контроль якості.

Серед інших важливих тем події:



Заморожені продукти як драйвер зростання.



Маркетинг готової продукції: інфлюенсери, Insta, TikTok.



Healthу Food та ринок пекарень.



Штучний інтелект у food-бізнесі.



Від провалу до прориву: як народжуються хіти.





Серед спікерів, які вже підтвердили участь, [b]Олександр Ясинський[/b], співвласник та комерційний директор «ТЕРРА»; [b]Сергій Вовченко[/b][b],[/b] голова наглядової ради групи компаній «Молочний Альянс»; [b]Борис Шестопалов[/b][b],[/b] засновник Volia Agri-Food Park, співвласник та генеральний директор групи компаній HD-group, співвласник GFS Group; [b]Олена Стретович[/b][b],[/b] керівниця «Органік Мілк», «Органічний мʼясний продукт» та «Домашня курочка»; [b]Олег Волошин[/b], засновник компанії «Маленька Голландія» (бренд «ЛЕККЕР»); [b]Єгор Григоренко[/b][b],[/b] партнер, керівник консалтингу Deloitte Ukraine; [b]Володимир Бойчук[/b][b],[/b] керівник проєкту «Млин та макаронна фабрика» компанії «Західний Буг»; [b]Тарас Баран[/b][b],[/b] директор комерційного департаменту «Агропродсервіс»; [b]Денис Сичков[/b][b],[/b] принципал Horizon Capital; [b]Олександра Авраменко[/b][b],[/b] голова Комітету з європейської інтеграції Українського клубу аграрного бізнесу (UCAB); [b]Костянтин Ткаченко[/b][b],[/b] головний редактор Latifundist.com; [b]Олександр Паламарчук[/b][b],[/b] заступник директора з розвитку категорії мʼясо-ковбасних виробів та інтеграції нових бізнесів МХП; [b]Данило Якуб[/b][b],[/b] засновник компанії Diligent Capital; [b]Анастасія Шмуляєва[/b][b],[/b] керівниця розвитку категорії «Готова їжа» компанії МХП; [b]Марина Горобець[/b][b],[/b] директорка з розвитку групи компаній «Глобино»; [b]Данило Триндюк[/b], співзасновник мережі просторів хліба і кави «Бо Хліб»; [b]Ілля Cьомін[/b][b],[/b] співвласник та шеф-кухар Food Spot, Pie Spot Pizza, Pie Spot Burger Club, Thai Spot, Chica Poblana, «Спельта», «Спельта Золоті», Kyivkraut, та інші.

[b]New Food Summit 2025[/b] — це унікальна можливість для агрохолдингів та виробників продуктів харчування отримати практичні інсайти, налагодити контакти та визначити майбутнє свого бізнесу.

📍 [b]22 жовтня[/b] — Київ, КВЦ «Парковий»

📍[b] 23 жовтня[/b] — онлайн

[b]Детальніше та реєстрація[/b]





Схожі новини
  • New Food Summit 2025: де майбутня маржа фуд-бізнесу?
  • Хто стане автором головного food-прориву року?
  • Між європейськими перспективами та українськими викликами: відкрито реєстрацію на головну агріфуд-конференцію року New Food Summit 2024
  • Не пропустіть New Food Summit – першу подію для Agri Food бізнесу
  • AGRO UKRAINE SUMMIT 02.02.2024: організатори оголосили перших спікерів

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.