Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Частка перевезень зернових у контейнерах залізницею зменшилася до 26%
АТУ»Новини»Частка перевезень зернових у контейнерах залізницею зменшилася до 26%

    Частка перевезень зернових у контейнерах залізницею зменшилася до 26%


    Частка перевезень зернових у контейнерах залізницею зменшилася до 26%

    Частка перевезень зернових вантажів у контейнерах залізницею зменшилася до 26%. Такі дані надав заступник директора департаменту технології перевезень та комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, пише RAIL.insider.

    За 11 місяців 2025 року обсяги перевезень вантажів у контейнерах становили 217 тис. 369 ДФЕ (або TEU). Порівняно з аналогічним періодом 2024 року зменшення становить 9%. В експортному сполученні перевезено 60%, в імпортному — 29%. Решта, 11%, припадає на внутрішнє сполучення.

    Лідер серед вантажів за обсягами перевезення в контейнерах — зернові вантажі (частка 26% у загальному обсязі перевезень).

    Серед основних вантажів, що транспортували у контейнерах за 11 місяців 2025 року:



    зернові — 56 тис. 965 ДФЕ, або 26% у загальному обсязі (до аналогічного періоду 2024 року частка зменшилася на 13%);



    чорні метали — 42 тис. 881 ДФЕ, або 20% (збільшення на 3%);



    макуха, шроти — 24 тис. 474 ДФЕ, або 11% (збільшення на 4%);



    олія — 14 тис. 829 ДФЕ, або 7% (збільшення на 1%);



    смоли синтетичні — 11 тис. 424 ДФЕ, або 5% (збільшення на 2%).

    Експортні перевезення вантажів у контейнерах за 11 місяців 2025 року здійснювалися через:



    морські порти — 55 тис. 106 ДФЕ (43%);



    сухопутні прикордонні переходи — 74 тис. 170 ДФЕ (57%).

    Фіксується суттєве зменшення перевезення зернових у контейнерах порівняно з 2025 роком. Валерій Ткачов зауважив, що загальна частка перевезень зернових вантажів у контейнерах зменшилася на 13%, до 26%.

    Він також навів можливі причини зменшення перевезень зернових вантажів у контейнерах:



    низька вартість (упродовж дев’яти місяців 2025 року) використання спеціалізованих вагонів-зерновозів — 100–200 грн на добу (аграрії повертаються до перевезення у вагонах-зерновозах);



    переорієнтація експорту зерна у напрямку морських портів України (90–94% зерна експортується через морські порти, відповідно зерно транспортується до портів у спеціалізованому вагоні).

    Окрім того, за останні три місяці (вересень–листопад 2025 року) обсяг перевезення зернових у контейнерах знову вийшов на перше місце. У листопаді обсяги перевезення шротів/макухи перевищили обсяги перевезення чорних металів у контейнерах (метали у листопаді посіли третє місце; шроти вийшли на другу позицію).

    [b]ІЦ УАК[/b] за матеріалами RAIL.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Торік залізницею перевезено понад 258 тис. ДФЕ
  • Зерно посіло третє місце за обсягом перевезення залізницею у липні
  • За 10 місяців залізницею перевезено майже 147 млн т вантажів
  • За 9 місяців залізницею перевезено рекордний обсяг зернових вантажів
  • Триває часткове блокування роботи станції Вадул-Сірет щодо передачі зернових вантажів

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Частка перевезень зернових у контейнерах залізницею зменшилася до 26%

23 грудень, Розділ Новини, переглядів 3

Частка перевезень зернових у контейнерах залізницею зменшилася до 26%

Частка перевезень зернових вантажів у контейнерах залізницею зменшилася до 26%. Такі дані надав заступник директора департаменту технології перевезень та комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, пише RAIL.insider.

За 11 місяців 2025 року обсяги перевезень вантажів у контейнерах становили 217 тис. 369 ДФЕ (або TEU). Порівняно з аналогічним періодом 2024 року зменшення становить 9%. В експортному сполученні перевезено 60%, в імпортному — 29%. Решта, 11%, припадає на внутрішнє сполучення.

Лідер серед вантажів за обсягами перевезення в контейнерах — зернові вантажі (частка 26% у загальному обсязі перевезень).

Серед основних вантажів, що транспортували у контейнерах за 11 місяців 2025 року:



зернові — 56 тис. 965 ДФЕ, або 26% у загальному обсязі (до аналогічного періоду 2024 року частка зменшилася на 13%);



чорні метали — 42 тис. 881 ДФЕ, або 20% (збільшення на 3%);



макуха, шроти — 24 тис. 474 ДФЕ, або 11% (збільшення на 4%);



олія — 14 тис. 829 ДФЕ, або 7% (збільшення на 1%);



смоли синтетичні — 11 тис. 424 ДФЕ, або 5% (збільшення на 2%).

Експортні перевезення вантажів у контейнерах за 11 місяців 2025 року здійснювалися через:



морські порти — 55 тис. 106 ДФЕ (43%);



сухопутні прикордонні переходи — 74 тис. 170 ДФЕ (57%).

Фіксується суттєве зменшення перевезення зернових у контейнерах порівняно з 2025 роком. Валерій Ткачов зауважив, що загальна частка перевезень зернових вантажів у контейнерах зменшилася на 13%, до 26%.

Він також навів можливі причини зменшення перевезень зернових вантажів у контейнерах:



низька вартість (упродовж дев’яти місяців 2025 року) використання спеціалізованих вагонів-зерновозів — 100–200 грн на добу (аграрії повертаються до перевезення у вагонах-зерновозах);



переорієнтація експорту зерна у напрямку морських портів України (90–94% зерна експортується через морські порти, відповідно зерно транспортується до портів у спеціалізованому вагоні).

Окрім того, за останні три місяці (вересень–листопад 2025 року) обсяг перевезення зернових у контейнерах знову вийшов на перше місце. У листопаді обсяги перевезення шротів/макухи перевищили обсяги перевезення чорних металів у контейнерах (метали у листопаді посіли третє місце; шроти вийшли на другу позицію).

[b]ІЦ УАК[/b] за матеріалами RAIL.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • Торік залізницею перевезено понад 258 тис. ДФЕ
  • Зерно посіло третє місце за обсягом перевезення залізницею у липні
  • За 10 місяців залізницею перевезено майже 147 млн т вантажів
  • За 9 місяців залізницею перевезено рекордний обсяг зернових вантажів
  • Триває часткове блокування роботи станції Вадул-Сірет щодо передачі зернових вантажів

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.