Аграрний тиждень. Україна
» » Триває часткове блокування роботи станції Вадул-Сірет щодо передачі зернових вантажів
» » Триває часткове блокування роботи станції Вадул-Сірет щодо передачі зернових вантажів

    Триває часткове блокування роботи станції Вадул-Сірет щодо передачі зернових вантажів


    Триває часткове блокування роботи станції Вадул-Сірет щодо передачі зернових вантажів

    У листопаді обсяг передачі зернових вантажів через прикордонний перехід Вадул-Сірет—Дорнешти (Румунія) впав на 66%. Про це йшлося під час онлайн-наради представників АТ «Укрзалізниця» з перевізниками Румунії та Молдови 19 листопада, пише Rail.insider.

    Як розповів заступник директора департаменту технології перевезень і комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, у жовтні через прикордонний перехід Вадул-Сірет—Дорнешти передавали в середньому 125,1 вагона на добу. Це на 20 одиниць на добу менше, ніж у вересні. Падіння обсягів демонстрували зернові, лісові вантажі та нафтовантажі.

    У листопаді негативна тенденція триває. Так, наразі через стик щодоби прямує в середньому майже 90 вагонів на добу. Падіння обсягу передачі порівняно із жовтнем сягає 35,5 вагона на добу. Передусім це пов’язано зі скороченням передачі зерна — на понад 23 одиниці на добу (-66%).

    За словами Валерія Ткачова, причиною такого падіння є проведення слідчих заходів по станції Вадул-Сірет співробітниками Бюро економічної безпеки України більше тижня. Внаслідок цього заблокована передача зернових вантажів по колії 1435 мм і частково по колії 1520 мм.

    Тим часом з початку року обсяг контейнерних перевезень залізницею зріс на 41%.

    За 10 місяців 2024 року обсяги перевезень вантажів у контейнерах залізницею порівняно з аналогічним періодом торік зросли на 41% і становлять 219 тис. 271 ДФЕ. Левову частку вантажів у контейнерах перевезено на експорт — 136 тис. ДФЕ (або 62%). В імпортному сполученні транспортовано 22%, у внутрішньому сполученні — 15%, у транзитному — 1%.

    Лідерство серед вантажів за обсягами перевезень у контейнерах утримують зернові (частка 40% у загальному обсязі). Також у контейнерах транспортують: макуху — 7%, олію — 6%, продукти крохмале-патокової промисловості — 3,3%, цукор — 2%.

    Рухомим складом філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» АТ «УЗ» перевезено 24% вантажів.

    Окрім того, станом на 1 листопада перевезено 565 інтермодальних поїздів, зокрема 83 — у міжнародному сполученні.

    ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

    agroconf.org





    Схожі новини
  • У жовтні обсяг передачі зернових і шротів залізницею через кордон зріс до 242 вагонів на добу
  • У жовтні обсяг передачі зерна до Румунії та Польщі не перевищує 45 вагонів на добу
  • На переходах з Польщею та Словаччиною наразі спостерігається позитивна динаміка щодо передачі зернових
  • На понад 36% зріс обсяг передачі зернових залізницею до Словаччини
  • У квітні обсяг передачі вантажів через перехід Вадул-Сірет—Дорнешти перевищив 150 вагонів на добу

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Триває часткове блокування роботи станції Вадул-Сірет щодо передачі зернових вантажів


Триває часткове блокування роботи станції Вадул-Сірет щодо передачі зернових вантажів

У листопаді обсяг передачі зернових вантажів через прикордонний перехід Вадул-Сірет—Дорнешти (Румунія) впав на 66%. Про це йшлося під час онлайн-наради представників АТ «Укрзалізниця» з перевізниками Румунії та Молдови 19 листопада, пише Rail.insider.

Як розповів заступник директора департаменту технології перевезень і комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов, у жовтні через прикордонний перехід Вадул-Сірет—Дорнешти передавали в середньому 125,1 вагона на добу. Це на 20 одиниць на добу менше, ніж у вересні. Падіння обсягів демонстрували зернові, лісові вантажі та нафтовантажі.

У листопаді негативна тенденція триває. Так, наразі через стик щодоби прямує в середньому майже 90 вагонів на добу. Падіння обсягу передачі порівняно із жовтнем сягає 35,5 вагона на добу. Передусім це пов’язано зі скороченням передачі зерна — на понад 23 одиниці на добу (-66%).

За словами Валерія Ткачова, причиною такого падіння є проведення слідчих заходів по станції Вадул-Сірет співробітниками Бюро економічної безпеки України більше тижня. Внаслідок цього заблокована передача зернових вантажів по колії 1435 мм і частково по колії 1520 мм.

Тим часом з початку року обсяг контейнерних перевезень залізницею зріс на 41%.

За 10 місяців 2024 року обсяги перевезень вантажів у контейнерах залізницею порівняно з аналогічним періодом торік зросли на 41% і становлять 219 тис. 271 ДФЕ. Левову частку вантажів у контейнерах перевезено на експорт — 136 тис. ДФЕ (або 62%). В імпортному сполученні транспортовано 22%, у внутрішньому сполученні — 15%, у транзитному — 1%.

Лідерство серед вантажів за обсягами перевезень у контейнерах утримують зернові (частка 40% у загальному обсязі). Також у контейнерах транспортують: макуху — 7%, олію — 6%, продукти крохмале-патокової промисловості — 3,3%, цукор — 2%.

Рухомим складом філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» АТ «УЗ» перевезено 24% вантажів.

Окрім того, станом на 1 листопада перевезено 565 інтермодальних поїздів, зокрема 83 — у міжнародному сполученні.

ІЦ УАК за матеріалами Rail.insider

agroconf.org





Схожі новини
  • У жовтні обсяг передачі зернових і шротів залізницею через кордон зріс до 242 вагонів на добу
  • У жовтні обсяг передачі зерна до Румунії та Польщі не перевищує 45 вагонів на добу
  • На переходах з Польщею та Словаччиною наразі спостерігається позитивна динаміка щодо передачі зернових
  • На понад 36% зріс обсяг передачі зернових залізницею до Словаччини
  • У квітні обсяг передачі вантажів через перехід Вадул-Сірет—Дорнешти перевищив 150 вагонів на добу

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.