Аграрний тиждень. Україна
» » АМКУ: виробники і продавці необґрунтовано підвищують ціни на яйця
» » АМКУ: виробники і продавці необґрунтовано підвищують ціни на яйця

    АМКУ: виробники і продавці необґрунтовано підвищують ціни на яйця


    Антимонопольний комітет України (АМКУ) рекомендував 30 найбільшим птахофабрикам і основним торговельним мережам утриматися від встановлення економічно необгрунтованих оптово-відпускних цін на курячі яйця.

    Як повідомляє комітет, відповідні рекомендації надані підприємствам-виробникам, які входять до групи «Авангард», «Овостар Юніон» та «Інтер-Запоріжжя», що є основними учасниками ринку курячих яєць, а також підприємствам роздрібної торгівлі: ТОВ «Фудмаркет», ТОВ «ЕКО », ТОВ «Метро Кеш енд Керрі - Україна», ЗАТ «Фуршет», ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет», ЗАТ «Фоззі груп», ТОВ «ПАККО-Холдинг», ПІІ «Білла Україна» і ТОВ «АТБ - маркет».

    Зокрема, протягом серпня-вересня 2012 оптово-відпускні ціни на курячі яйця зросли майже на 22%. Водночас, аналіз економічної ситуації на ринку курячих яєць у серпні 2012 року показав відсутність об'єктивних економічних причин, які могли б зумовити істотне зростання цін на курячі яйця.

    Про результати розгляду рекомендацій компанії повинні проінформувати комітет протягом місяця.





    Схожі новини
  • АМКУ рекомендує не підвищувати ціни на яйця в період великодніх свят
  • Антимонопольний комітет проконтролює виконання рекомендацій щодо зниження цін на хліб
  • За тиждень ціни на яйця впали на 4-5% - О.Бакуменко
  • Ціни на яйця пішли на спад
  • Антимонопольний комітет змусив виробників яєць знизити ціни

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

АМКУ: виробники і продавці необґрунтовано підвищують ціни на яйця


Антимонопольний комітет України (АМКУ) рекомендував 30 найбільшим птахофабрикам і основним торговельним мережам утриматися від встановлення економічно необгрунтованих оптово-відпускних цін на курячі яйця.

Як повідомляє комітет, відповідні рекомендації надані підприємствам-виробникам, які входять до групи «Авангард», «Овостар Юніон» та «Інтер-Запоріжжя», що є основними учасниками ринку курячих яєць, а також підприємствам роздрібної торгівлі: ТОВ «Фудмаркет», ТОВ «ЕКО », ТОВ «Метро Кеш енд Керрі - Україна», ЗАТ «Фуршет», ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет», ЗАТ «Фоззі груп», ТОВ «ПАККО-Холдинг», ПІІ «Білла Україна» і ТОВ «АТБ - маркет».

Зокрема, протягом серпня-вересня 2012 оптово-відпускні ціни на курячі яйця зросли майже на 22%. Водночас, аналіз економічної ситуації на ринку курячих яєць у серпні 2012 року показав відсутність об'єктивних економічних причин, які могли б зумовити істотне зростання цін на курячі яйця.

Про результати розгляду рекомендацій компанії повинні проінформувати комітет протягом місяця.





Схожі новини
  • АМКУ рекомендує не підвищувати ціни на яйця в період великодніх свят
  • Антимонопольний комітет проконтролює виконання рекомендацій щодо зниження цін на хліб
  • За тиждень ціни на яйця впали на 4-5% - О.Бакуменко
  • Ціни на яйця пішли на спад
  • Антимонопольний комітет змусив виробників яєць знизити ціни

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.