Аграрний тиждень. Україна
» » Кількість мережевих продуктових магазинів в Україні може зрости на 7-10%
» » Кількість мережевих продуктових магазинів в Україні може зрости на 7-10%

    Кількість мережевих продуктових магазинів в Україні може зрости на 7-10%


    Консалтингова компанія GT Partners Ukraine у 2012 році чекає збільшення кількості нових мережевих продуктових магазинів в Україні на 7-10% у порівнянні з 2011 роком – до близько 430 торгових точок.

    Про це повідомив директор компанії GT Partners Ukraine Ігор Гугля.

    «За нашими попередніми підрахунками, загальна кількість нових мережевих FMCG (товари повсякденного попиту – ред.) магазинів, запущених в 2012 році, сягне близько 430 магазинів, що на 7-10% більше, ніж у 2011 році», – сказав він.

    При цьому загальна кількість торгових точок, що об’єднуються 100 найбільшими продуктовими ритейлерами, на кінець 2012 року складе близько 2850 магазинів.

    За оцінками компанії, за перше півріччя 2012 року в Україні мережеві продовольчі оператори України відкрили 160 магазинів, при цьому 133 з них були новими, а решта змінили вивіску в результаті процесу ребрендингу або операції з поглинання (у першому півріччі 2011 року було відкрито 177 магазинів, з них новими були 120 торгових точок).

    Зростання загальної кількості магазинів з початку 2012 року склало 3%, а за другий квартал 2012 року – 0,5%.

    Зокрема, за перше півріччя поточного року найбільшу кількість магазинів відкрила дніпропетровська мережа «АТБ-маркет» (56 магазинів), 16 нових торгових об’єктів відкрила Fozzy Group (мережі «Сільпо», Fozzy, «Фора» і «Бумі»), 13 – дніпропетровська компанія «Омега» (мережа супермаркетів VARUS), по 11 магазинів – донецька компанія «Український ритейл» (мережа «Бруснічка») і луцька VolWest Group (мережа «Наш Край»).

    Серед нових торгових об’єктів (з урахуванням ребрендингу та зміни вивісок) в першому півріччі переважали дискаунтери (57 магазинів), «магазини біля дому» (48) і супермаркети (47). Також в цьому період було відкрито 5 гіпермаркетів і 2 об’єкти у форматі cash & carry.

    За даними компанії, у першому півріччі на ринку продовольчого ритейлу України був зафіксований один факт відходу з ринку торгового оператора. В кінці червня стало відомо, що компанія «РББ Груп» (Дніпропетровськ, мережа «магазинів біля будинку» «Плюс») почала процедуру банкрутства.

    Консалтингова компанія GT Partners Ukraine у 2011 році очікувала збільшення кількості мережевих продуктових магазинів в Україні на 43-71% в порівнянні з 2010 роком – до 350-420 торгових точок.

    За даними компанії, в 2011 році в Україні було відкрито 402 магазини, при цьому 303 з них були новими об’єктами.

    Довідка. GT Partners Ukraine є незалежною консалтинговою групою, яка спеціалізується на проведенні комплексних досліджень ринків роздрібної торгівлі, споживчих товарів (FMCG) та нерухомості. GT Partners Ukraine акредитована Європейським банком реконструкції та розвитку в Україні.





    Схожі новини
  • Українців заманюють низькими цінами
  • Де п'ють українську горілку
  • В Україні до кінця року можуть з'явитися американська мережа фастфудів KFC і фінська Hesburger
  • "Миронівський хлібопродукт" у І півріччі збільшив чистий прибуток на 97%
  • У Києві близько 2 тисяч продовольчих магазинів, кожен шостий – супермаркет

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Кількість мережевих продуктових магазинів в Україні може зрости на 7-10%


Консалтингова компанія GT Partners Ukraine у 2012 році чекає збільшення кількості нових мережевих продуктових магазинів в Україні на 7-10% у порівнянні з 2011 роком – до близько 430 торгових точок.

Про це повідомив директор компанії GT Partners Ukraine Ігор Гугля.

«За нашими попередніми підрахунками, загальна кількість нових мережевих FMCG (товари повсякденного попиту – ред.) магазинів, запущених в 2012 році, сягне близько 430 магазинів, що на 7-10% більше, ніж у 2011 році», – сказав він.

При цьому загальна кількість торгових точок, що об’єднуються 100 найбільшими продуктовими ритейлерами, на кінець 2012 року складе близько 2850 магазинів.

За оцінками компанії, за перше півріччя 2012 року в Україні мережеві продовольчі оператори України відкрили 160 магазинів, при цьому 133 з них були новими, а решта змінили вивіску в результаті процесу ребрендингу або операції з поглинання (у першому півріччі 2011 року було відкрито 177 магазинів, з них новими були 120 торгових точок).

Зростання загальної кількості магазинів з початку 2012 року склало 3%, а за другий квартал 2012 року – 0,5%.

Зокрема, за перше півріччя поточного року найбільшу кількість магазинів відкрила дніпропетровська мережа «АТБ-маркет» (56 магазинів), 16 нових торгових об’єктів відкрила Fozzy Group (мережі «Сільпо», Fozzy, «Фора» і «Бумі»), 13 – дніпропетровська компанія «Омега» (мережа супермаркетів VARUS), по 11 магазинів – донецька компанія «Український ритейл» (мережа «Бруснічка») і луцька VolWest Group (мережа «Наш Край»).

Серед нових торгових об’єктів (з урахуванням ребрендингу та зміни вивісок) в першому півріччі переважали дискаунтери (57 магазинів), «магазини біля дому» (48) і супермаркети (47). Також в цьому період було відкрито 5 гіпермаркетів і 2 об’єкти у форматі cash & carry.

За даними компанії, у першому півріччі на ринку продовольчого ритейлу України був зафіксований один факт відходу з ринку торгового оператора. В кінці червня стало відомо, що компанія «РББ Груп» (Дніпропетровськ, мережа «магазинів біля будинку» «Плюс») почала процедуру банкрутства.

Консалтингова компанія GT Partners Ukraine у 2011 році очікувала збільшення кількості мережевих продуктових магазинів в Україні на 43-71% в порівнянні з 2010 роком – до 350-420 торгових точок.

За даними компанії, в 2011 році в Україні було відкрито 402 магазини, при цьому 303 з них були новими об’єктами.

Довідка. GT Partners Ukraine є незалежною консалтинговою групою, яка спеціалізується на проведенні комплексних досліджень ринків роздрібної торгівлі, споживчих товарів (FMCG) та нерухомості. GT Partners Ukraine акредитована Європейським банком реконструкції та розвитку в Україні.





Схожі новини
  • Українців заманюють низькими цінами
  • Де п'ють українську горілку
  • В Україні до кінця року можуть з'явитися американська мережа фастфудів KFC і фінська Hesburger
  • "Миронівський хлібопродукт" у І півріччі збільшив чистий прибуток на 97%
  • У Києві близько 2 тисяч продовольчих магазинів, кожен шостий – супермаркет

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.