Аграрний тиждень. Україна
» » "Бісквіт-Шоколад" почав маркувати свою продукцію китайською мовою
» » "Бісквіт-Шоколад" почав маркувати свою продукцію китайською мовою

    "Бісквіт-Шоколад" почав маркувати свою продукцію китайською мовою


    Печиво та карамель, виготовлені харківською фабрикою "Бісквіт-Шоколад", почали маркувати китайською мовою.

    "На замовлення свого партнера в Киргизстані, який запропонував вивести бренд на китайський ринок, "Бісквіт-Шоколад" почала випускати продукцію з маркуванням на китайській мові", - повідомили в прес-службі, інформує УКРІНФОРМ.
    За словами президента корпорації "Бісквіт-Шоколад" Алли Коваленко, китайський ринок представляє великий інтерес для кондитерів з усього світу оскільки споживання солодощів у цій густонаселеній країні зростає швидкими темпами.
    "Ми зробили пробні відвантаження для Китаю ще в минулому році, а в цьому здійснені вже дві поставки загальною вагою понад 50 т. В основному, це різні види печива і карамелі. Вся ця продукція має упаковку з інформацією на китайській мові", - сказала вона.

    AgroNews





    Схожі новини
  • Корпорація «Бісквіт-Шоколад» має намір розширити географію поставок в Азії
  • Корпорація «Бісквіт-Шоколад» почала експорт продукції до Китаю
  • Україна планує розпочати поставки сої та ріпаку на китайський ринок
  • В Україні ціни на цукор почнуть рости взимку, - учасник ринку
  • "Бісквіт-Шоколад" запустив лінію з випуску здобного печива

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Фотозвіти
Новини техніки
Рослинництво
Тваринництво
Відео

"Бісквіт-Шоколад" почав маркувати свою продукцію китайською мовою


Печиво та карамель, виготовлені харківською фабрикою "Бісквіт-Шоколад", почали маркувати китайською мовою.

"На замовлення свого партнера в Киргизстані, який запропонував вивести бренд на китайський ринок, "Бісквіт-Шоколад" почала випускати продукцію з маркуванням на китайській мові", - повідомили в прес-службі, інформує УКРІНФОРМ.
За словами президента корпорації "Бісквіт-Шоколад" Алли Коваленко, китайський ринок представляє великий інтерес для кондитерів з усього світу оскільки споживання солодощів у цій густонаселеній країні зростає швидкими темпами.
"Ми зробили пробні відвантаження для Китаю ще в минулому році, а в цьому здійснені вже дві поставки загальною вагою понад 50 т. В основному, це різні види печива і карамелі. Вся ця продукція має упаковку з інформацією на китайській мові", - сказала вона.

AgroNews





Схожі новини
  • Корпорація «Бісквіт-Шоколад» має намір розширити географію поставок в Азії
  • Корпорація «Бісквіт-Шоколад» почала експорт продукції до Китаю
  • Україна планує розпочати поставки сої та ріпаку на китайський ринок
  • В Україні ціни на цукор почнуть рости взимку, - учасник ринку
  • "Бісквіт-Шоколад" запустив лінію з випуску здобного печива

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.