Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»"Бісквіт-Шоколад" почав маркувати свою продукцію китайською мовою
АТУ»Новини»"Бісквіт-Шоколад" почав маркувати свою продукцію китайською мовою

"Бісквіт-Шоколад" почав маркувати свою продукцію китайською мовою

05 грудень, Розділ Новини, переглядів 4 369

Печиво та карамель, виготовлені харківською фабрикою "Бісквіт-Шоколад", почали маркувати китайською мовою.

"На замовлення свого партнера в Киргизстані, який запропонував вивести бренд на китайський ринок, "Бісквіт-Шоколад" почала випускати продукцію з маркуванням на китайській мові", - повідомили в прес-службі, інформує УКРІНФОРМ.
За словами президента корпорації "Бісквіт-Шоколад" Алли Коваленко, китайський ринок представляє великий інтерес для кондитерів з усього світу оскільки споживання солодощів у цій густонаселеній країні зростає швидкими темпами.
"Ми зробили пробні відвантаження для Китаю ще в минулому році, а в цьому здійснені вже дві поставки загальною вагою понад 50 т. В основному, це різні види печива і карамелі. Вся ця продукція має упаковку з інформацією на китайській мові", - сказала вона.

AgroNews





Схожі новини
  • Корпорація «Бісквіт-Шоколад» почала експорт продукції до Китаю
  • Корпорація «Бісквіт-Шоколад» має намір розширити географію поставок в Азії
  • "Бісквіт-Шоколад" запустив лінію з випуску здобного печива
  • В Україні ціни на цукор почнуть рости взимку, - учасник ринку
  • Україна планує розпочати поставки сої та ріпаку на китайський ринок

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.