Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Консультаційний центр Мінагрополітики був створений для оперативного зв’язку з населенням України
АТУ»Новини»Консультаційний центр Мінагрополітики був створений для оперативного зв’язку з населенням України

Консультаційний центр Мінагрополітики був створений для оперативного зв’язку з населенням України

12 грудень, Розділ Новини, переглядів 4 666

Все більше державних організацій, органів виконавчої влади переходять на близьке спілкування з населенням, а також хочуть чути думку населення про їхні дії. Тому створення консультаційного центру було одним із кроків задля наближення Міністерства аграрної політики та продовольства до людей. Таку думку під час веб-конференції в ІА AgroNews висловила керівник консультаційного центру Міністерства аграрної політики та продовольства України Анастасія Носова.

За її словами, люди, які звертаються до консультаційного центру, залишаються задоволеними тією інформацією, яку їм надають, а також якістю самої консультації.

«Наш центр працює в телефонному режимі, ми даємо тільки усні консультації. Стосовно можливості зв’язатися з нами по інтернету − можна залишити інформацію на порталі міністерства», − повідомила Анастасія Носова.

Також вона зазначила, що інформація надходить від міністерства, різних його департаментів та відділів, а також інших організацій, робота яких впливає на сільське господарство.





Схожі новини
  • До колл-центру Мінагрополітики звертаються здебільшого селяни, які хочуть зареєструвати кооператив
  • Робота консультаційного центру
  • Розпочав роботу консультаційний центр Мінагрополітики
  • Консультаційний центр Мінагрополітики опрацював понад 20 тисяч звернень громадян
  • Селянам нарахували майже 142 млн грн дотації за збереження та утримання молодняку ВРХ

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.