Аграрний тиждень. Україна
» » В ЄС заборонили рекламні тексти, які вихваляють неіснуючі переваги продуктів
» » В ЄС заборонили рекламні тексти, які вихваляють неіснуючі переваги продуктів

    В ЄС заборонили рекламні тексти, які вихваляють неіснуючі переваги продуктів


    У п’ятницю, 14 грудня, в ЄС набуло чинності розпорядження Європейського агентства з безпеки продуктів харчування, що забороняє використовувати в рекламних текстах неправдиву інформацію про продукти і напої.

    “Відтепер поза законом залишаються всілякі шоколадні батончики, які допомагають зростати, і пробіотичні йогуртові напої, що зміцнюють імунний захист”, – пише видання Bild.

    За даними видання, тепер виробники продуктів харчування мають право використовувати в рекламі слова про користь для здоров’я тільки в тому випадку, якщо це підтверджено лікарями.

    Однак, залишаються недоторканними твердження на кшталт “Кальцій необхідний для збереження кісткової тканини”, “Вітамін С допомагає нормальному функціонуванню імунної системи” або “Вуглеводно-електролітні напої допомагають спортивним досягненням”.

    Нагадаємо, 7 грудня повідомлялося, що тимчасова адміністративна колегія Антимонопольного комітету України (АМКУ) оштрафувала ТОВ Сандора на три мільйони гривень за поширення неправдивої інформації про свій продукт.



    За матеріалами Euromag.ru





    Схожі новини
  • Чехія підняла ціни на продукти харчування вище всіх в ЄС
  • АМКУ: Продукція під назвою "Дитяча" має відповідати законодавству України про захист від недобросовісної конкуренції
  • У січні ціни на овочі зросли на 6,4% - Держстатистики
  • Продукти харчування в Україні подешевшали на 2%
  • Індекс споживчих цін у квітні лишився незмінний

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

В ЄС заборонили рекламні тексти, які вихваляють неіснуючі переваги продуктів


У п’ятницю, 14 грудня, в ЄС набуло чинності розпорядження Європейського агентства з безпеки продуктів харчування, що забороняє використовувати в рекламних текстах неправдиву інформацію про продукти і напої.

“Відтепер поза законом залишаються всілякі шоколадні батончики, які допомагають зростати, і пробіотичні йогуртові напої, що зміцнюють імунний захист”, – пише видання Bild.

За даними видання, тепер виробники продуктів харчування мають право використовувати в рекламі слова про користь для здоров’я тільки в тому випадку, якщо це підтверджено лікарями.

Однак, залишаються недоторканними твердження на кшталт “Кальцій необхідний для збереження кісткової тканини”, “Вітамін С допомагає нормальному функціонуванню імунної системи” або “Вуглеводно-електролітні напої допомагають спортивним досягненням”.

Нагадаємо, 7 грудня повідомлялося, що тимчасова адміністративна колегія Антимонопольного комітету України (АМКУ) оштрафувала ТОВ Сандора на три мільйони гривень за поширення неправдивої інформації про свій продукт.



За матеріалами Euromag.ru





Схожі новини
  • Чехія підняла ціни на продукти харчування вище всіх в ЄС
  • АМКУ: Продукція під назвою "Дитяча" має відповідати законодавству України про захист від недобросовісної конкуренції
  • У січні ціни на овочі зросли на 6,4% - Держстатистики
  • Продукти харчування в Україні подешевшали на 2%
  • Індекс споживчих цін у квітні лишився незмінний

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.