Bayer CropScience планує досягти річного показника обсягу продажів 9 млрд. євро у 2013 р. і 10 млрд. євро у 2015-му. Через ріст попиту на продукцію компанія збільшує на 1 млрд. євро свою інвестиційну програму, тож капітальні витрати з 2013 до 2016 р. досягнуть 2,4 млрд. євро.
Очікується, що в результаті розширення інвестиційної програми істотно зросте обсяг виробництва ключових діючих речовин для засобів захисту рослин.
Окрім нарощування обсягів постачання ЗЗР, ще одним елементом плану зростання компанії є реалізація стратегії в сегменті «Насіння». Bayer планує і далі зміцнювати свої позиції в таких сільгоспкультурах як овочі, рис, ріпак і бавовна, а також нарощувати позиції на ринку насіння сої та пшениці. Запланований запуск глобального бренду сої Bayer CropScience Credenz ™ на кінець 2014 р. в Північній і Південній Америці.
Другим напрямом інвестицій у галузі насіння для компанії є пшениця, найбільш важлива з основних агрокультур у світі. Bayer будує глобальну мережу з селекції пшениці з метою розробки високоврожайних сортів, адаптованих до місцевих умов вирощування. Перші сорти, як очікується, вийдуть на ринок у 2015 році.
«Ми збираємося запустити 12 нових продуктів у галузі захисту рослин і біологічних продуктів в середньостроковій перспективі. Ми представили 15 нових сортів насіння ріпаку для реєстрації, що дозволить повністю оновити існуючий портфель Bayer CropScience в короткостроковій і середньостроковій перспективі. Також у нас є ряд існуючих сортів насіння пшениці, які запропонуємо на ринок після запуску в 2015 році», – відмітив керівник бізнес-групи Bayer CropScience в Україні та країнах Північного Причорномор’я Андреас Льохель.