Аграрний тиждень. Україна
» » БІЗОН ТЕХ: ОПТИМАЛЬНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ
» » БІЗОН ТЕХ: ОПТИМАЛЬНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ

    БІЗОН ТЕХ: ОПТИМАЛЬНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ


    altКомпанія «Бізон- Тех» з'явилася на аграрному ринку України в 2006 році як дистриб'ютор високоякісного насіннєвого матеріалу сільгоспкультур і сучасних високотехнологічних засобів їх захисту. І представляє таких провідних світових виробників як Syngenta, Limagrain, Pioneer, Monsanto.

     

    Сьогодні «Бізон- Тех» - знана і впізнавана аграріями компанія, яка невпинно розвивається, демонструючи динаміку росту обсягу продаж, збільшення клієнтської бази та мережі філіалів. Секретами ведення вдалого бізнесу і інформацією про новинки насіннєвого ринку з вами  ділиться виконавчий директор підприємства Вадим Коверник.    

    - Вадиме Анатолійовичу, тепер до «Бізон- Тех» клієнти ставлять високі вимоги. Ви створили імідж надійного, стабільного підприємства. Чи важко його утримувати?

    - Мабуть, не важко, бо напрацьований досвід, контакти, відповідальність в роботі, чесність і прозорість у веденні бізнесу. Все це слугувало підґрунтям для створення іміджу компанії «Бізон- Тех». Головним нашим правилом у роботі є такий загальновідомий вислів: «чини з людьми так, як ти хочеш, щоб чинили з тобою». Важливо вірити і довіряти людям - партнерам, клієнтам, колегам.

    - Ваше підприємство пропонує сільгоспвиробникам продукцію компаній, чиї імена є гарантією якості. Враховуючи обсяги продаж «Бізон Тех», чи можете сказати, якої компанії насіннєвий матеріал найбільш популярний серед аграріїв?

    - Відрадно те, що в українських аграріїв щороку року зростає культура ведення сільського господарства. І якщо раніше більшість з керівників підприємств не надто переймалися якістю насіння, то зараз цей фактор можна вважати ключовим. Наша компанія працює на ринку саме для того, щоб забезпечувати аграріїв якісним насінням і засобами захисту рослин. Тому підбираючи партнерів-виробників, ми керувалися єдиним показником - гарантія якості продукції.

    Хочу наголосити, у всіх наших партнерів високоякісне насіння. А от вже сільгоспвиробники обирають для себе саме таке, яке їм підходить за кліматом, ґрунтовими показниками, іншими особливостями. Підібрати ідеальний гібрид, приміром соняшника, який би забезпечував однакові показники врожайності в 5-7 областях неможливо. Втім, якщо говорити про моніторинг продаж «Бізон Тех», то однозначно лідирує продукція компанії «Сингента».

    - Щорічно «Бізон-Тех» проводить власне дослідження врожайності пропонованих гібридів.  Які показники отримали цього року і які гібриди здобули статус лідера?

    - По деяким гібридам соняшника ми отримали 42 ц/га. Думаю, це добрі показники. Гарно зарекомендували себе гібриди соняшника від «Сингенти: ранньостиглий «НК Роккі», серед середньоранніх - «НК Делфі», а з середньоспілих гібридів лідирував «НК Бріо».

    Компанія «Лімагрейн» теж має своїх чемпіонів - це ранньостиглий гібрид «Мегасан» і середньоранні - «Тунка» та «ЛГ 56.65». Серед гібридів соняшнику виробництва компанії «Піонер» можна відокремити «PR 63А86» , «PR 63А86» та «PR64А71».   

    - Чи поповниться в новому році портфель продукції «Бізон -Тех»?

    - У 2011 році, звісно, будуть новинки. Зокрема, матимемо лінійку нових гібридів соняшнику. Компанія «Сингента» пропонує гібрид «НК Тристан», це генетичний гібрид вже всім відомого ранньостиглого гібриду «Джазі».  Від компанії «Лімагрейн» теж отримали новинки - гібриди «Голдсан», «ЛГ 55.50» (покращений гібрид «Мегасан»), «Тунка» -  один із лідерів по врожайності, та ранньостиглий гібрид «ЛГ 53.70».

    Нових гібридів кукурудзи поки що не буде, бо «Бізон- Тех» має достатню кількість позицій по цій культурі, щоб задовольнити потреби наших аграріїв.

    - Синоптики прогнозують наступне літо спекотнішим  за  цьогорічне. Які засухостійкі гібриди може запропонувати Ваша компанія?

    - Так, аграріям важливо максимально знизити ризики при можливості засухи. І «Бізон- Тех» має рішення - засухостійкі гібриди «Казіо» та «Санай» від компанії «Сингента», «Мегасан» та «С70165» від «Лімагрейн», а також «А-90» від «Піонер». Крім того, ми також завжди радимо агровиробникам маневрувати в термінах посіву культур, тобто висівати в різний час. Такий підхід убезпечує від можливих максимальних втрат урожаю, бо вегетаційний період у посіяних у різний час рослин припадає відповідно на різні терміни. І якщо частині посівів спека завадила, то інша перенесла її безболісно. Також ми радимо для перестрахування сіяти кілька гібридів однієї культури. Наприклад, на площі 500 га ми рекомендуємо висівати 4-5 гібридів соняшнику.

    Дуже болюче переносить відсутність вологи кукурудза. Та вже є її засухостійкі сорти, скажімо, «НК Термо» виробництва компанії «Сингента».

    - Вадиме Андрійовичу, нещодавно Ви почали пропонувати сорго. Наскільки цікава вона сільгоспвиробникам?

    - Справді, ми пропонуємо насіння двох видів сорго - зернове і силосне. Силосне сорго цікавить лише господарства, які займаються тваринництвом. А українські реалії такі, що країна має не так вже й багато тваринницьких комплексів. Хоча кілька сільгосппідприємств завдяки тому, що цьогоріч садили сорго, зуміли на два роки вперед забезпечити потреби в силосних кормах.

    Щодо зернового сорго, то «Бізон- Тех» має дуже вигідну пропозицію для аграріїв: забезпечення повного циклу вирощування цієї культури - від продажу насіння і до реалізації вирощеної продукції. Крім «Бізон- Тех» в цьому процесі задіяно три великі компанії: «Рейлін» - надає насіння сорго, «Сингента» - забезпечує пакет засобів захисту рослин, «Нібулон» - купує сорго в наших аграріїв.

    - А у них є постійна проблема - відсутність обігових коштів. До того ж банки їх не дуже кредитують. Ваша компанія працює на кредитній основі?

     - Ми завжди намагаємося йти назустріч клієнтам. Розуміючи, що кредитна система в банківських установах нині майже не працює, «Бізон- Тех» розробила власну кредитну програму. Ми надаємо повний комплекс послуг на кредитних умовах, але при цьому до кожного клієнта маємо індивідуальний підхід.

    - Порівняно з минулим маркетинговим роком  вам вдалося збільшити кількість клієнтів?

    - «Бізон- Тех» постійно розвивається, тож збільшується і кількість людей, з якими ми співпрацюємо. Сьогодні наша клієнтська база налічує понад 800 сільгосппідприємств. Я з гордістю можу сказати: всі наші клієнти знають, що «Бізон Тех» пропонує якісне насіння, найсучасніші засоби захисту рослин, професійні консультації та підтримку, вигідні умови постачань, своєчасну доставку та товарне кредитування.

    Свідченням того, що в нас постійно збільшується кількість клієнтів є відкриття «Бізон- Тех» чергового філіалу, цього разу в Полтаві. Загалом «Бізон Тех» має тепер уже 10 філіалів і головний офіс у Запоріжжі. Працює філіал в Луганську, дві філії в Харківській області, представництво в м. Волноваха Донецької області, в АР Крим - м. Сімферополь, на Дніпропетровщині, в Кривому Розі, а на Миколаївщині - в м. Первомайськ. В Запорізької області є філіали в м. Токмак, а у представництві в смт. Куйбишеве - головний склад.

    - Які плани «Бізон- Тех» на найближче майбутнє?

    - Однозначно - розвиватися, зміцнювати позиції і бути надійною опорою для агровиробників лівобережної частини України.

                                                                                             ЛЮДМИЛА ЛЕБІДЬ





    Схожі новини
  • №33-34 (274)
  • „АГРО-2012” запрошує
  • «Бізон-Тех»: бути лідерами і завжди тримати перші позиції
  • № 19 (188) 30.05-12.06.2011
  • «Бізон-Тех»: стабільність і ефективність для аграріїв

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

БІЗОН ТЕХ: ОПТИМАЛЬНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ


altКомпанія «Бізон- Тех» з'явилася на аграрному ринку України в 2006 році як дистриб'ютор високоякісного насіннєвого матеріалу сільгоспкультур і сучасних високотехнологічних засобів їх захисту. І представляє таких провідних світових виробників як Syngenta, Limagrain, Pioneer, Monsanto.

 

Сьогодні «Бізон- Тех» - знана і впізнавана аграріями компанія, яка невпинно розвивається, демонструючи динаміку росту обсягу продаж, збільшення клієнтської бази та мережі філіалів. Секретами ведення вдалого бізнесу і інформацією про новинки насіннєвого ринку з вами  ділиться виконавчий директор підприємства Вадим Коверник.    

- Вадиме Анатолійовичу, тепер до «Бізон- Тех» клієнти ставлять високі вимоги. Ви створили імідж надійного, стабільного підприємства. Чи важко його утримувати?

- Мабуть, не важко, бо напрацьований досвід, контакти, відповідальність в роботі, чесність і прозорість у веденні бізнесу. Все це слугувало підґрунтям для створення іміджу компанії «Бізон- Тех». Головним нашим правилом у роботі є такий загальновідомий вислів: «чини з людьми так, як ти хочеш, щоб чинили з тобою». Важливо вірити і довіряти людям - партнерам, клієнтам, колегам.

- Ваше підприємство пропонує сільгоспвиробникам продукцію компаній, чиї імена є гарантією якості. Враховуючи обсяги продаж «Бізон Тех», чи можете сказати, якої компанії насіннєвий матеріал найбільш популярний серед аграріїв?

- Відрадно те, що в українських аграріїв щороку року зростає культура ведення сільського господарства. І якщо раніше більшість з керівників підприємств не надто переймалися якістю насіння, то зараз цей фактор можна вважати ключовим. Наша компанія працює на ринку саме для того, щоб забезпечувати аграріїв якісним насінням і засобами захисту рослин. Тому підбираючи партнерів-виробників, ми керувалися єдиним показником - гарантія якості продукції.

Хочу наголосити, у всіх наших партнерів високоякісне насіння. А от вже сільгоспвиробники обирають для себе саме таке, яке їм підходить за кліматом, ґрунтовими показниками, іншими особливостями. Підібрати ідеальний гібрид, приміром соняшника, який би забезпечував однакові показники врожайності в 5-7 областях неможливо. Втім, якщо говорити про моніторинг продаж «Бізон Тех», то однозначно лідирує продукція компанії «Сингента».

- Щорічно «Бізон-Тех» проводить власне дослідження врожайності пропонованих гібридів.  Які показники отримали цього року і які гібриди здобули статус лідера?

- По деяким гібридам соняшника ми отримали 42 ц/га. Думаю, це добрі показники. Гарно зарекомендували себе гібриди соняшника від «Сингенти: ранньостиглий «НК Роккі», серед середньоранніх - «НК Делфі», а з середньоспілих гібридів лідирував «НК Бріо».

Компанія «Лімагрейн» теж має своїх чемпіонів - це ранньостиглий гібрид «Мегасан» і середньоранні - «Тунка» та «ЛГ 56.65». Серед гібридів соняшнику виробництва компанії «Піонер» можна відокремити «PR 63А86» , «PR 63А86» та «PR64А71».   

- Чи поповниться в новому році портфель продукції «Бізон -Тех»?

- У 2011 році, звісно, будуть новинки. Зокрема, матимемо лінійку нових гібридів соняшнику. Компанія «Сингента» пропонує гібрид «НК Тристан», це генетичний гібрид вже всім відомого ранньостиглого гібриду «Джазі».  Від компанії «Лімагрейн» теж отримали новинки - гібриди «Голдсан», «ЛГ 55.50» (покращений гібрид «Мегасан»), «Тунка» -  один із лідерів по врожайності, та ранньостиглий гібрид «ЛГ 53.70».

Нових гібридів кукурудзи поки що не буде, бо «Бізон- Тех» має достатню кількість позицій по цій культурі, щоб задовольнити потреби наших аграріїв.

- Синоптики прогнозують наступне літо спекотнішим  за  цьогорічне. Які засухостійкі гібриди може запропонувати Ваша компанія?

- Так, аграріям важливо максимально знизити ризики при можливості засухи. І «Бізон- Тех» має рішення - засухостійкі гібриди «Казіо» та «Санай» від компанії «Сингента», «Мегасан» та «С70165» від «Лімагрейн», а також «А-90» від «Піонер». Крім того, ми також завжди радимо агровиробникам маневрувати в термінах посіву культур, тобто висівати в різний час. Такий підхід убезпечує від можливих максимальних втрат урожаю, бо вегетаційний період у посіяних у різний час рослин припадає відповідно на різні терміни. І якщо частині посівів спека завадила, то інша перенесла її безболісно. Також ми радимо для перестрахування сіяти кілька гібридів однієї культури. Наприклад, на площі 500 га ми рекомендуємо висівати 4-5 гібридів соняшнику.

Дуже болюче переносить відсутність вологи кукурудза. Та вже є її засухостійкі сорти, скажімо, «НК Термо» виробництва компанії «Сингента».

- Вадиме Андрійовичу, нещодавно Ви почали пропонувати сорго. Наскільки цікава вона сільгоспвиробникам?

- Справді, ми пропонуємо насіння двох видів сорго - зернове і силосне. Силосне сорго цікавить лише господарства, які займаються тваринництвом. А українські реалії такі, що країна має не так вже й багато тваринницьких комплексів. Хоча кілька сільгосппідприємств завдяки тому, що цьогоріч садили сорго, зуміли на два роки вперед забезпечити потреби в силосних кормах.

Щодо зернового сорго, то «Бізон- Тех» має дуже вигідну пропозицію для аграріїв: забезпечення повного циклу вирощування цієї культури - від продажу насіння і до реалізації вирощеної продукції. Крім «Бізон- Тех» в цьому процесі задіяно три великі компанії: «Рейлін» - надає насіння сорго, «Сингента» - забезпечує пакет засобів захисту рослин, «Нібулон» - купує сорго в наших аграріїв.

- А у них є постійна проблема - відсутність обігових коштів. До того ж банки їх не дуже кредитують. Ваша компанія працює на кредитній основі?

 - Ми завжди намагаємося йти назустріч клієнтам. Розуміючи, що кредитна система в банківських установах нині майже не працює, «Бізон- Тех» розробила власну кредитну програму. Ми надаємо повний комплекс послуг на кредитних умовах, але при цьому до кожного клієнта маємо індивідуальний підхід.

- Порівняно з минулим маркетинговим роком  вам вдалося збільшити кількість клієнтів?

- «Бізон- Тех» постійно розвивається, тож збільшується і кількість людей, з якими ми співпрацюємо. Сьогодні наша клієнтська база налічує понад 800 сільгосппідприємств. Я з гордістю можу сказати: всі наші клієнти знають, що «Бізон Тех» пропонує якісне насіння, найсучасніші засоби захисту рослин, професійні консультації та підтримку, вигідні умови постачань, своєчасну доставку та товарне кредитування.

Свідченням того, що в нас постійно збільшується кількість клієнтів є відкриття «Бізон- Тех» чергового філіалу, цього разу в Полтаві. Загалом «Бізон Тех» має тепер уже 10 філіалів і головний офіс у Запоріжжі. Працює філіал в Луганську, дві філії в Харківській області, представництво в м. Волноваха Донецької області, в АР Крим - м. Сімферополь, на Дніпропетровщині, в Кривому Розі, а на Миколаївщині - в м. Первомайськ. В Запорізької області є філіали в м. Токмак, а у представництві в смт. Куйбишеве - головний склад.

- Які плани «Бізон- Тех» на найближче майбутнє?

- Однозначно - розвиватися, зміцнювати позиції і бути надійною опорою для агровиробників лівобережної частини України.

                                                                                         ЛЮДМИЛА ЛЕБІДЬ





Схожі новини
  • №33-34 (274)
  • „АГРО-2012” запрошує
  • «Бізон-Тех»: бути лідерами і завжди тримати перші позиції
  • № 19 (188) 30.05-12.06.2011
  • «Бізон-Тех»: стабільність і ефективність для аграріїв

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.