Одні компанії, керуючись тактикою «тихіше їдеш – далі будеш», з’являються на ринку поступово і невпевнено, а відтак від початку їхньої роботи до отримання бажаного результату минає чимало часу. Інші – відразу заявляють про себе сміливо, вриваються у бізнес несподівано, потужно і, не збавляючи обертів, завойовують все нові і нові позиції. Останню тактику ведення бізнесу обрала для себе компанія «Бізон-Тех».
У 2006 році, а саме тоді було засновано компанію, «Бізон-Тех» швидко вдалося зайняти нішу на ринку насіння та засобів захисту рослин, добре зарекомендувати себе відразу в декількох регіонах, створити імідж надійного партнера і успішно займатися справою. Сьогодні ж у 14 областях України навряд чи знайдуться сільгоспвиробники, які займаються вирощуванням соняшнику, кукурудзи, цукрового буряку і яким не відома була би компанія «Бізон-Тех». Адже це підприємство забезпечує потреби у високоякісному насіннєвому матеріалі сільгоспкультур і оригінальних засобах захисту рослин.
- «Бізон-Тех» уже тривалий час співпрацює з такими компаніями-лідерами з виробництва насіння сільгоспкультур як «Сингента», «Піонер», «Монсанто», «Ліма-грейн» і засобів захисту рослин - «Басф», «Сингента», «Монсанто», «Дюпон», «Нуфарм», «Аріста», - розповідає виконавчий директор «Бізон-Тех» Вадим Коверник. – Наша компанія пропонує широкий спектр сучасних засобів захисту рослин, які в змозі забезпечити системний захист будь-якої агрокультури; мінеральні добрива гарантованої якості; широкий асортимент сортів і гібридів соняшнику, кукурудзи та інших сільськогосподарських культур; заохочувальну цінову політику та гнучку систему знижок; широку мережу регіональних представництв.
І хочу ще раз наголосити, що пропонована нами продукція - від лідируючих світових та європейських виробників.
Ще однією особливістю роботи «Бізон-Тех», яка приваблює сільгоспвиробників, є супровід фахівців компанії протягом всього циклу вирощування сільгоспкультур, починаючи від підготовки насіння до посіву і закінчуючи збором урожаю. В будь-який час агрономи сільгоспідприємств, які придбали насіння чи засоби захисту рослин в «Бізон-Тех», можуть отримати компетентну пораду, а за потреби працівники компанії виїжджають і на поля аграріїв. Такий підхід до справи є свідченням того, що компанія-дистриб’ютор має бажання не лише продати продукцію, а й гарантувати агровиробникам ефективне вирощування даних культур.
Крім того, «Бізон-Тех» щорічно проводить власні дослідження врожайності пропонованих гібридів. Збираються статистичні дані з врожайності, враховуються особливості ґрунту та терміни сівби, обробки і підживлення. На основі таких даних складається рейтинг сортів і гібридів. Саме у такий спосіб фахівці «Бізон-Тех» завжди радять сільгоспвиробникам, які гібриди обрати саме для їх регіону, щоб отримати високу врожайність.
За словами Вадима Коверника, в 2010 році по деяким гібридам соняшнику, пропонованим «Бізон-Тех», аграрії отримали урожай 42 ц/га. Статус лідера за результатами досліджень мають гібриди: від компанії «Сингента» - ранньостиглий НК Роккі, середньостиглий НК Делфі, середньоспілий НК Бріо; від компанії «Лімагрейн» - ранньостиглий Мегасан, середньоранні Тунка та ЛГ 56.65; від компанії «Піонер» - PR 63А86 та PR 64А71.
Оскільки «Бізон-Тех» - компанія, яка динамічно розвивається і вдосконалюється, то цілком логічно, що портфель її пропозицій систематично поповнюється.
- Ми завжди намагаємося знайомити наших клієнтів з новими пропозиціями від світових виробників, тому в 2011 році «Бізон-Тех» пропонує новинки, - розповідає Вадим Коверник. – Зокрема, лінійку нових гібридів по соняшнику. Від виробника «Сингента» маємо гібрид НК Тристан - генетичний гібрид вже відомого ранньостиглого гібриду Джазі. Від компанії «Лімагрейн» – нові гібриди Голдсан, ЛГ 55.50 (покращений гібрид Мегасан), Тунка та ранньостиглий гібрид ЛГ 53.70. Отож, смію завірити, що «Бізон-Тех» має достатню кількість позицій по соняшнику і кукурудзі для того, аби задовольнити потреби українських аграріїв.
Та й партнери компанії «Бізон-Тех» запевняють: регіональний дистриб’ютор пропонує сільгоспвиробникам найновіші препарати, якісне насіння і оптимальні рішення для досягнення господарського успіху.
Ці слова найкраще підтверджує динаміка росту «Бізон-Тех». За декілька років компанії вдалося розширити мережу філіалів і охопити 14 областей. Сьогодні в «Бізон-Тех» працює понад сто чоловік, щороку обсяги продажів збільшуються в 1,5-2 рази, компанія охоплює нові регіони, знаходить нових партнерів, розширює асортимент своїх пропозицій.
Зважаючи на позитивні тенденції розвитку компанії, можна припустити, що її керівники вивели власну формулу успіху. Як стверджує Вадим Коверник, їхній головний козир – це правильне ведення бізнесу, бажання розвиватися і вибудовувати взаємини зі своїми клієнтами не лише у форматі співробітництва та партнерства, а й в утвердженні щирих і дружніх стосунків.
Мабуть, ця формула ведення бізнесу справді працює. Бо навіть у кризовий для України рік, коли деякі компанії збанкрутували, «Бізон-Тех» і надалі розвивався та зміцнював свої позиції на ринку. Цій компанії вдалося навіть збільшити клієнтську базу, і сьогодні вона нараховує понад 800 сільгосппідприємств.
Всі клієнти знають, що «Бізон-Тех» пропонує якісне насіння, найсучасніші технології засобів захисту рослин, професійні консультації та підтримку, вигідні умови постачань, своєчасну доставку та товарне кредитування. Ці умови є привабливими для аграріїв, бо забезпечують ефективне, а відтак і прибуткове вирощування агрокультур.
А щоби бути ближче до сільгоспвиробників, «Бізон-Тех» час від часу збільшує кількість своїх представництв. Ось і нещодавно підприємство відкрило чергові філіали, цього разу у Полтаві та Вінниці. А загалом «Бізон-Тех» має 11 регіональних філіалів і головний офіс у Запоріжжі. І на цьому керівництво компанії не збирається зупиняться, бо компанія ось вже майже п’ять років не змінює обраний курс – розвиватися, зміцнювати позиції та бути надійною опорою для сільгоспвиробників.
І це їм вдається.
Людмила ЛЕБІДЬ