Аграрний тиждень. Україна
» » » Новатор ринку фасованого яйця
» » » Новатор ринку фасованого яйця

    Новатор ринку фасованого яйця


    За півстоліття свого існування промислове птахівництво в Україні динамічно розвивалося, і найкращі показники в цій галузі завжди мали виробники курячого яйця. Тож справедливо буде, якщо низку статей, приурочених до 50-річчя українського птахівництва, ми розпочнемо розповіддю про першу національну торговельну марку курячих яєць ТМ ЯСЕНСВІТ та історію появи найпотужнішого гравця на яєчному ринку.

    У 1998 р. була започаткована ГК «Ovostar Union» http://www.ovostar.ua/ , до складу якої входить ТОВ ЯСЕНСВІТ. Ця компанія займається виробництвом та продажем курячих харчових яєць. Знаковим роком в історії розвитку компанії «Ovostar Union» став 2001-й, коли було зареєстровано першу національну торгову марку курячих яєць ТМ ЯСЕНСВІТ. Сьогодні це всім відомі продукти під назвами «Молодильні яйця», «Гулівер» та «Богатир».

    Своєрідним «підписом» і гарантією якості від виробника стало фасоване куряче яйце в індивідуальному споживчому пакуванні. Саме компанія ЯСЕНСВІТ поклала початок новій ніші яєчного ринку – фасоване яйце - і першою в Україні запропонувала споживачам розфасований продукт.

    «Піклування від самої природи, поживність вітамінів і прагнення здоров’я для українців – все це яйця ЯСЕНСВІТтм, які ми постачаємо вам. Яйця ЯСЕНСВІТтм не містять жодних домішок, бо кури харчуються виключно зерновими кормами нашого власного виробництва. Вже 13 років ми працюємо під девізом «Яйце, як і задумано природою!», що підтверджує чистоту та натуральність нашої продукції. Ми постійно вдосконалюємося задля того, щоб виробляти для вас екологічно чисті та здорові продукти харчування. Наша команда прагне, щоб кожен українець, купуючи смачні та поживні яйця ЯСЕНСВІТ, отримував тепло традиційного національного продукту та впевненість у його високій якості», - розповідає генеральний директор ГК «Ovostar Union» Борис Бєліков.

    Новаторські прагнення компанії проявилися й у низці нових продуктів від ЯСЕНСВІТ - яйце з додатковою цінністю: йодоване яйце, з підвищеним вмістом вітамінів, спеціальний продукт для дітей, преміальний продукт «Original Eggs». Тож кожен, навіть найвибагливіший покупець зможе знайти в асортиментній лінійці ЯСЕНСВІТ продукт для себе.

    З початком реалізації торговими мережами курячих яєць під Private Label, ГК «Ovostar Union» стала першим партнером вітчизняних і зарубіжних ритейлерів. Частка контрактів Торгового дому в категорії «Яйця» у вітчизняному секторі Private Label перевищує 83%. Відповідність продукції «Ovostar Union» жорстким вимогам вітчизняних і міжнародних мереж, таких як Metro Cash&Carry, Auchan та Billa, підкреслює її високу якість.

    При виробництві яєць у компанії «Ovostar Union» суворо дотримуються непорушних принципів екологічності та турботи по відношенню до навколишнього середовища. Відчуваючи свою відповідальність за навколишнє середовище, команда ЯСЕНСВІТ піклується про збереження та економію природних ресурсів. З цією метою компанія збудувала та ввела в експлуатацію цех з переробки яєчної шкаралупи, що дозволило виключити забруднення навколишнього середовища та додавати в корми курям природний кальцій.

    Як ви вже зрозуміли, економне використання ресурсів – виробничий девіз компанії ЯСЕНСВІТ. Так, курячий послід реалізується нею для використання його в якості добрива. Також на виробництві замкнутий цикл використання води, а це значить, що вода після використання повторно очищується та використовується багаторазово.

    Картонна тара та упаковка продукції ЯСЕНСВІТ також підлягають вторинній переробці. Крім того, картонне пакування безпечне, бо натуральне і не має синтетичних випарів, адже кожне яйце активно взаємодіє з оточуючим середовищем через мікропори у шкаралупі.

    Компанія ЯСЕНСВІТ, як і галузь промислового птахівництва в цілому, невпинна в своєму розвитку. Постійне оновлення обладнання, розширення виробничих потужностей, покращення якості продукту – все це надає впевненість у тому, що українці завжди будуть мати на столі смачні та корисні страви з яйця.

     

     





    Схожі новини
  • Збільшення потужностей
  • Просте яйце перетворити на золоте
  • Ціни на яйця пішли на спад
  • Антимонопольний комітет змусив виробників яєць знизити ціни
  • В 2011 году Ovostar Union реализовал почти 1,5 тыс. тонн подсолнечного масла

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Фотозвіти
Новини техніки
Рослинництво
Тваринництво
Відео

Новатор ринку фасованого яйця


За півстоліття свого існування промислове птахівництво в Україні динамічно розвивалося, і найкращі показники в цій галузі завжди мали виробники курячого яйця. Тож справедливо буде, якщо низку статей, приурочених до 50-річчя українського птахівництва, ми розпочнемо розповіддю про першу національну торговельну марку курячих яєць ТМ ЯСЕНСВІТ та історію появи найпотужнішого гравця на яєчному ринку.

У 1998 р. була започаткована ГК «Ovostar Union» http://www.ovostar.ua/ , до складу якої входить ТОВ ЯСЕНСВІТ. Ця компанія займається виробництвом та продажем курячих харчових яєць. Знаковим роком в історії розвитку компанії «Ovostar Union» став 2001-й, коли було зареєстровано першу національну торгову марку курячих яєць ТМ ЯСЕНСВІТ. Сьогодні це всім відомі продукти під назвами «Молодильні яйця», «Гулівер» та «Богатир».

Своєрідним «підписом» і гарантією якості від виробника стало фасоване куряче яйце в індивідуальному споживчому пакуванні. Саме компанія ЯСЕНСВІТ поклала початок новій ніші яєчного ринку – фасоване яйце - і першою в Україні запропонувала споживачам розфасований продукт.

«Піклування від самої природи, поживність вітамінів і прагнення здоров’я для українців – все це яйця ЯСЕНСВІТтм, які ми постачаємо вам. Яйця ЯСЕНСВІТтм не містять жодних домішок, бо кури харчуються виключно зерновими кормами нашого власного виробництва. Вже 13 років ми працюємо під девізом «Яйце, як і задумано природою!», що підтверджує чистоту та натуральність нашої продукції. Ми постійно вдосконалюємося задля того, щоб виробляти для вас екологічно чисті та здорові продукти харчування. Наша команда прагне, щоб кожен українець, купуючи смачні та поживні яйця ЯСЕНСВІТ, отримував тепло традиційного національного продукту та впевненість у його високій якості», - розповідає генеральний директор ГК «Ovostar Union» Борис Бєліков.

Новаторські прагнення компанії проявилися й у низці нових продуктів від ЯСЕНСВІТ - яйце з додатковою цінністю: йодоване яйце, з підвищеним вмістом вітамінів, спеціальний продукт для дітей, преміальний продукт «Original Eggs». Тож кожен, навіть найвибагливіший покупець зможе знайти в асортиментній лінійці ЯСЕНСВІТ продукт для себе.

З початком реалізації торговими мережами курячих яєць під Private Label, ГК «Ovostar Union» стала першим партнером вітчизняних і зарубіжних ритейлерів. Частка контрактів Торгового дому в категорії «Яйця» у вітчизняному секторі Private Label перевищує 83%. Відповідність продукції «Ovostar Union» жорстким вимогам вітчизняних і міжнародних мереж, таких як Metro Cash&Carry, Auchan та Billa, підкреслює її високу якість.

При виробництві яєць у компанії «Ovostar Union» суворо дотримуються непорушних принципів екологічності та турботи по відношенню до навколишнього середовища. Відчуваючи свою відповідальність за навколишнє середовище, команда ЯСЕНСВІТ піклується про збереження та економію природних ресурсів. З цією метою компанія збудувала та ввела в експлуатацію цех з переробки яєчної шкаралупи, що дозволило виключити забруднення навколишнього середовища та додавати в корми курям природний кальцій.

Як ви вже зрозуміли, економне використання ресурсів – виробничий девіз компанії ЯСЕНСВІТ. Так, курячий послід реалізується нею для використання його в якості добрива. Також на виробництві замкнутий цикл використання води, а це значить, що вода після використання повторно очищується та використовується багаторазово.

Картонна тара та упаковка продукції ЯСЕНСВІТ також підлягають вторинній переробці. Крім того, картонне пакування безпечне, бо натуральне і не має синтетичних випарів, адже кожне яйце активно взаємодіє з оточуючим середовищем через мікропори у шкаралупі.

Компанія ЯСЕНСВІТ, як і галузь промислового птахівництва в цілому, невпинна в своєму розвитку. Постійне оновлення обладнання, розширення виробничих потужностей, покращення якості продукту – все це надає впевненість у тому, що українці завжди будуть мати на столі смачні та корисні страви з яйця.

 

 





Схожі новини
  • Збільшення потужностей
  • Просте яйце перетворити на золоте
  • Ціни на яйця пішли на спад
  • Антимонопольний комітет змусив виробників яєць знизити ціни
  • В 2011 году Ovostar Union реализовал почти 1,5 тыс. тонн подсолнечного масла

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.