Аграрний тиждень. Україна
» » » «Власне виробництво - це відповідальність»
» » » «Власне виробництво - це відповідальність»

    «Власне виробництво - це відповідальність»


    Віталій Ільченко, генеральний директор «Укравіт»:


    За 12 років існування компанії «Укравіт» на українському ринку її керівництву вдалося зібрати великий колектив висококваліфікованих фахівців, створити найбільший асортимент засобів захисту рослин в Україні, вивести на ринок торгову марку «Аптека садівника», запустити на базі Черкаської фабрики агрохімікатів власне і, поки що єдине в Україні виробництво. Відносно короткий проміжок часу знадобився компанії, аби з невеликого приватного підприємства перетворитися на лідера ринку з обсягами виробництва близько 10 тисяч тонн готової продукції на рік.

    Про секрети успіху та принципи ведення бізнесу ми і говорили з генеральним директором компанії «Укравіт» Віталієм Ільченком.

    - З чого все починалось?

    - Наприкінці 90-х ми починали власну справу з реалізації спеціалізованих засобів для боротьби із побутовими шкідниками – гризунами, тарганами та мухами. Тоді нашими клієнтами були санітарно-епідеміологічні служби. А вже потім поступово ми почали працювати і з багатьма підприємствами АПК.

    Нині «Укравіт» - це єдина вітчизняна компанія-виробник засобів захисту рослин (ЗЗР) та лідер українського ринку. З 2009 року в наших активах - Черкаська фабрика агрохімікатів: потужне та надсучасне підприємство. Крім того, ми «з нуля» збудували надсучасний склад площею 2500 кв. метрів. Його вигідне географічне розташування в самому центрі України та близькість безпосередньо до виробництва забезпечують безперебійні поставки ЗЗР в усі регіони країни.

    - Розкажіть, будь ласка, детальніше про фабрику. 

    - На її 40 виробничих лініях виготовляються понад 80 видів засобів захисту рослин. Серед них такі популярні в Україні бренди як «Матадор», «Антихрущ», «Антиколорад», «Антибур'ян», «Гарт», «Цілитель» та інші засоби захисту, препарати для підвищення врожайності агрокультур і поліпшення якості рослинницької продукції. Щоб максимально унеможливити підробку продукції «Укравіт», на фабриці навіть введено в експлуатацію окрему лінію з виготовлення тари.  

    - Як змінилися принципи ведення бізнесу зі стартом власного виробництва?

    - Ставши компанією-виробником, ми плануємо з кожним роком інвестувати все більше коштів у розвиток наших потужностей, зміцнюючи та посилюючи свої лідерські позиції на ринку. Крім того, власне виробництво – це й відповідальність, яка потребує постійного оновлення вже існуючих активів, упровадження ноу-хау в технологічний процес та пошук нових покращених формул для вдосконалення якості продукції. 

    - Якість продукції та її помірна ціна – ваша основна перевага. Як вдається поєднувати ці характеристики?

    - За рахунок того, що всі виробничі процеси контролюються в рамках одного підприємства, ми маємо можливість формувати максимально гнучку собівартість продукції, оперативно реагуючи на вимоги ринку та запити аграріїв. Хочу підкреслити: наша компанія може дозволити собі контролювати формування конкурентної ціни, яка жодним чином не впливає на високу якість продукції. А локалізація виробництва є гарантією того, що за якістю виготовленої продукції забезпечено належний контроль на всіх рівнях виробництва, і кожний клієнт отримає висококласні засоби захисту рослин.

    - А хто перевіряє якість продукції?

    - Якість кожного нашого препарату підтверджена актами державних контролюючих органів. Окрім того, у розпорядженні компанії - власна сучасна лабораторія, яка перевіряє якість вхідної сировини та готової продукції. Додатково якість продукції контролюється Інститутом екогігієни і токсикології ім. Л.І. Медведя.

    - На яких сільгоспвиробників орієнтована продукція компанії?

    - Сьогодні ми можемо вдовольнити всі без винятку господарства. Наша компанія може запропонувати високоякісні засоби захисту рослин як у великій промисловій тарі для використання у багатогалузевих господарствах, так і препарати для приватного сектору під ТМ «Аптека садівника».

    - Наскільки нам відомо, нині в компанії триває процес ребрендингу. Що стало поштовхом для його старту?

    - Запуск власного виробництва, адже із прийняттям нової концепції ведення бізнесу з’явилась гостра необхідність у перепозиціонуванні компанії та модернізації візуальної складової її бренду. У компанії новий логотип – відтепер назва «Укравіт» пишеться латинськими літерами. Перші три літери UKR в логотипі допоможуть ідентифікувати компанію як українського виробника, бо у найближчому майбутньому ми плануємо освоїти закордонні ринки.

    - Нещодавно ви брали участь в «ІнтерАгро». Які враження від виставки?

    - Наш стенд відвідало близько 3000 тисяч чоловік, а сама виставка довела, що продукція компанії добре відома аграріям і користується великим попитом на ринку.

    - Розкажіть про плани розвитку компанії…

    - В наших найближчих планах - будівництво нових виробничих потужностей та збільшення інвестицій в удосконалення технологічних процесів. У наступні 2-3 роки плануємо витратити на це близько 100 млн. гривень. До того ж, ми прийняли рішення забезпечити фермерські господарства якісними консалтинговими послугами. В деяких регіонах країни спеціально підготовлені фахівці вже надають клієнтам консультації по ефективному та грамотному використанню засобів захисту рослин для отримання максимальних врожаїв та, зрештою, й прибутків. А це і є наша мета.

     

     

    Олеся ГОНТАР

     

     

     

     

    www.ukravit.com.ua

     





    Схожі новини
  • «НІБУЛОН» завершує збиральну компанію
  • Візитери з Франції
  • На Житомирщині розглядається інвестпроект вартістю 20 млрд. дол.
  • «Бізон-Тех»: бути лідерами і завжди тримати перші позиції
  • «Бізон-Тех»: стабільність і ефективність для аграріїв

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«Власне виробництво - це відповідальність»


Віталій Ільченко, генеральний директор «Укравіт»:


За 12 років існування компанії «Укравіт» на українському ринку її керівництву вдалося зібрати великий колектив висококваліфікованих фахівців, створити найбільший асортимент засобів захисту рослин в Україні, вивести на ринок торгову марку «Аптека садівника», запустити на базі Черкаської фабрики агрохімікатів власне і, поки що єдине в Україні виробництво. Відносно короткий проміжок часу знадобився компанії, аби з невеликого приватного підприємства перетворитися на лідера ринку з обсягами виробництва близько 10 тисяч тонн готової продукції на рік.

Про секрети успіху та принципи ведення бізнесу ми і говорили з генеральним директором компанії «Укравіт» Віталієм Ільченком.

- З чого все починалось?

- Наприкінці 90-х ми починали власну справу з реалізації спеціалізованих засобів для боротьби із побутовими шкідниками – гризунами, тарганами та мухами. Тоді нашими клієнтами були санітарно-епідеміологічні служби. А вже потім поступово ми почали працювати і з багатьма підприємствами АПК.

Нині «Укравіт» - це єдина вітчизняна компанія-виробник засобів захисту рослин (ЗЗР) та лідер українського ринку. З 2009 року в наших активах - Черкаська фабрика агрохімікатів: потужне та надсучасне підприємство. Крім того, ми «з нуля» збудували надсучасний склад площею 2500 кв. метрів. Його вигідне географічне розташування в самому центрі України та близькість безпосередньо до виробництва забезпечують безперебійні поставки ЗЗР в усі регіони країни.

- Розкажіть, будь ласка, детальніше про фабрику. 

- На її 40 виробничих лініях виготовляються понад 80 видів засобів захисту рослин. Серед них такі популярні в Україні бренди як «Матадор», «Антихрущ», «Антиколорад», «Антибур'ян», «Гарт», «Цілитель» та інші засоби захисту, препарати для підвищення врожайності агрокультур і поліпшення якості рослинницької продукції. Щоб максимально унеможливити підробку продукції «Укравіт», на фабриці навіть введено в експлуатацію окрему лінію з виготовлення тари.  

- Як змінилися принципи ведення бізнесу зі стартом власного виробництва?

- Ставши компанією-виробником, ми плануємо з кожним роком інвестувати все більше коштів у розвиток наших потужностей, зміцнюючи та посилюючи свої лідерські позиції на ринку. Крім того, власне виробництво – це й відповідальність, яка потребує постійного оновлення вже існуючих активів, упровадження ноу-хау в технологічний процес та пошук нових покращених формул для вдосконалення якості продукції. 

- Якість продукції та її помірна ціна – ваша основна перевага. Як вдається поєднувати ці характеристики?

- За рахунок того, що всі виробничі процеси контролюються в рамках одного підприємства, ми маємо можливість формувати максимально гнучку собівартість продукції, оперативно реагуючи на вимоги ринку та запити аграріїв. Хочу підкреслити: наша компанія може дозволити собі контролювати формування конкурентної ціни, яка жодним чином не впливає на високу якість продукції. А локалізація виробництва є гарантією того, що за якістю виготовленої продукції забезпечено належний контроль на всіх рівнях виробництва, і кожний клієнт отримає висококласні засоби захисту рослин.

- А хто перевіряє якість продукції?

- Якість кожного нашого препарату підтверджена актами державних контролюючих органів. Окрім того, у розпорядженні компанії - власна сучасна лабораторія, яка перевіряє якість вхідної сировини та готової продукції. Додатково якість продукції контролюється Інститутом екогігієни і токсикології ім. Л.І. Медведя.

- На яких сільгоспвиробників орієнтована продукція компанії?

- Сьогодні ми можемо вдовольнити всі без винятку господарства. Наша компанія може запропонувати високоякісні засоби захисту рослин як у великій промисловій тарі для використання у багатогалузевих господарствах, так і препарати для приватного сектору під ТМ «Аптека садівника».

- Наскільки нам відомо, нині в компанії триває процес ребрендингу. Що стало поштовхом для його старту?

- Запуск власного виробництва, адже із прийняттям нової концепції ведення бізнесу з’явилась гостра необхідність у перепозиціонуванні компанії та модернізації візуальної складової її бренду. У компанії новий логотип – відтепер назва «Укравіт» пишеться латинськими літерами. Перші три літери UKR в логотипі допоможуть ідентифікувати компанію як українського виробника, бо у найближчому майбутньому ми плануємо освоїти закордонні ринки.

- Нещодавно ви брали участь в «ІнтерАгро». Які враження від виставки?

- Наш стенд відвідало близько 3000 тисяч чоловік, а сама виставка довела, що продукція компанії добре відома аграріям і користується великим попитом на ринку.

- Розкажіть про плани розвитку компанії…

- В наших найближчих планах - будівництво нових виробничих потужностей та збільшення інвестицій в удосконалення технологічних процесів. У наступні 2-3 роки плануємо витратити на це близько 100 млн. гривень. До того ж, ми прийняли рішення забезпечити фермерські господарства якісними консалтинговими послугами. В деяких регіонах країни спеціально підготовлені фахівці вже надають клієнтам консультації по ефективному та грамотному використанню засобів захисту рослин для отримання максимальних врожаїв та, зрештою, й прибутків. А це і є наша мета.

 

 

Олеся ГОНТАР

 

 

 

 

www.ukravit.com.ua

 





Схожі новини
  • «НІБУЛОН» завершує збиральну компанію
  • Візитери з Франції
  • На Житомирщині розглядається інвестпроект вартістю 20 млрд. дол.
  • «Бізон-Тех»: бути лідерами і завжди тримати перші позиції
  • «Бізон-Тех»: стабільність і ефективність для аграріїв

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.