Аграрний тиждень. Україна
» » Міжнародні зв'язки Іллінецького коледжу
» » Міжнародні зв'язки Іллінецького коледжу

    Міжнародні зв'язки Іллінецького коледжу


       Третє тисячоліття ставить перед людством нові завдання. Всі зусилля спрямовуються на створення належних умов життя і праці людини. І чималу роль відіграє в цьому запровадження новітніх світових технологій і підвищення рівня аграрного виробництва.   Україна входить в Європу, і тому так важливо нині взяти найкраще в передових цивілізованих країнах, поєднати з вітчизняним досвідом, створити технології, адаптовані до наших умов. altІллінецький коледж відомий багатьма новими починаннями. Неодноразово саме тут проводились різноманітні міжнародні семінари, конференції, зустрічі. Одними із перших ми розпочали плідну співпрацю з навчальними закладами розвинутих європейських країн, і вже маємо певні здобутки, якими по праву можемо пишатися. Звичним стало проходження практики нашими студентами за кордоном за відомими програмами Великобританії, Швеції, Польщі та інших держав. А розпочалося все з ініціативи директора нашого навчального закладу Василя Васильовича Пиндуса, який сам, будучи сильною творчою особистістю з прогресивними поглядами, завжди підтримував нові ідеї. Він зумів згуртувати навколо себе однодумців, і незабаром його давня мрія - покращання умов виробництва в Україні через навчання фахівців і накопичення передового досвіду - переросла в масштабний проект національного значення. Українсько-швейцарський проект офіційно розпочав свою діяльність в 2003 році й нині успішно триває і розширюється. За цей час на базі коледжу створено Міжнародну асоціацію учасників органічного (екологічно чистого) виробництва. До неї увійшли фермери різних регіонів України, які постачають свою органічну продукцію під торговим знаком «БІОЛан» на прилавки відомих супермаркетів «Білла», «Чумацький Шлях», «Метро», «Вестлайн». Успішно діє Дорадчий центр з підтримки нових технологій, закладені та проводяться практичні порівняльні досліди традиційних й альтернативних методів землеробства. В рамках проекту в коледжі вперше в Україні започатковано курс органічного виробництва для студентів зі спеціальності «Організація та ведення фермерських господарств», створена належна матеріально-технічна база. Маємо вже не один випуск молодих спеціалістів, які продовжують нести ідею екологізації сільського господарства, працюючи в проекті та коледжі. Великим здобутком проекту стала також тісна співпраця нашого коледжу з двома навчальними закладами Швейцарії: сільськогосподарським технікумом Ебенрайн та аграрним інститутом Цолікофен. Адже небагато коледжів 1-2 рівня акредитації можуть пишатись тим, що кожного року їх студенти, не витративши ані копійки на виїзні документи, дорогу та мовну підготовку на курсах, мають змогу пройти 4-місячну практику в Швейцарії та ще й заробити собі невелику стипендію. Це справжній шанс для розумних і працелюбних дітей, особливо з малозабезпечених сімей. altБільш того, вже не
    один рік в коледжі проходять 6-місячну практику швейцарські студенти, а студенти технікуму Ебенрайн щорічно відвідують Україну з виробничими екскурсіями. Накопичення досвіду, вивчення альтернативних технологій, зокрема, органічного виробництва, стали основною метою навчальної практики для наших студентів. Для цього необхідні достатні знання німецької мови, а це передбачено планом підготовки студентів для проходження практики. Бо протягом 4-х місяців вони перебувають в окремих фермерських господарствах, виконують основні сільськогосподарські роботи та відвідують теоретичні курси з різних напрямків аграрного виробництва на базі вищеназваних закладів. Потім здають звіт і отримують сертифікат про проходження практики. altТрадиційними стали засідання «круглих столів» і зустрічі практикантів зі студентами та випускниками нашого коледжу, під час яких бажаючі завжди охоче діляться своїми враженнями від поїздки. Ольга Петренко, IV курс, „Аграрний менеджмент":Під час практики я вперше сіла за кермо тракторів Джон Дір, Хюрліман, навчилася косити траву косаркою, керувати краном на горищі, краще освоїла німецьку. Хочу подякувати всім організаторам і керівникам цього проекту. Бо це щасливий шанс для студента - поїхати в іншу країну, вивчити іноземну мову, побачити життя інших людей."                      Іван Романчук, ІV курс, „Організація та ведення фермерського господарства": „Мене дуже вразило відношення до природи і землі. Кожний квадратний метр площі доглянутий і продуктивно використовується. Практика в Швейцарії була першим моїм серйозним випробуванням: я став більш організованим, самостійним. altМав змогу ознайомитись з новими технологіями в галузі АПК і порівняти їх з тими, що застосовуються в Україні. Переконаний, досвід і практичні навики, яких я набув за час перебування в цій країні, неодмінно стануть мені в пригоді як майбутньому спеціалістові." Олександр Валько, випускник, «Аграрний менеджмент": „Я помітив, що більшість людей за кордоном все ще вважають нашу країну Росією. І ми, студенти Іллінецького коледжу, мали можливість представити Україну як самостійну державу в одному з коледжів "Ебенрайн". Разом із організаторами практики та нашими фермерами-наставниками ми провели прес-конференцію зі швейцарськими журналістами, розповівши про мету, умови та доцільність розвитку подібних програм обміну студентами." Іван Кухарук, випускник, «Аграрний менеджмент": „Місто Нідербухзітен, кантон Золотурн. Раніше я, напевне, і не зміг би вимовити цієї назви з першого разу. Та час, проведений мною там, пролетів, як прекрасна мить мого життя. Перед поїздкою нам неодноразово говорили про культурний шок. І справді, спостерігаючи з вікна автобуса різницю плавного переходу східної Європи в західну, я дивувався все більше і більше. Швейцарія - дивовижна країна, де жива природа органічно поєднується з новітніми технологіями. Тотальна вседозволеність з одночасним пильним контролем закону. Зовсім інший менталітет молоді, манери, поведінка. Дуже багато людей навіть похилого віку інтенсивно займаються спортом. Багато подорожують. Пунктуальність та оригінальність швейцарців проявляється завжди і в усьому: при зведенні будинків, архітектурних споруд, пам'ятників. До усього вони мають свій творчий підхід. Будинки прикрашені квітами, не кажучи вже про клумби, які, напевно, цвітуть вічно... А швейцарська кухня! За час практики я погладшав на 4,2 кг і підріс на 2,3 см! Та, не зважаючи на це, моє серце завжди залишалось разом з Україною. Працюючи в господарстві з новою технікою, спостерігаючи простоту та ефективність технологій, мимоволі виникало питання: «чому в нас не так?» Люди не розуміють, що таке Україна, поки не назвеш два слова - Шевченко і Чорнобиль. А згадавши, одразу заводять мову про наш родючий чорнозем. Адже на швейцарських полях більше каміння, ніж самого ґрунту." Людмила Дубчак, IV курс, «Аграрний менеджмент»: „Після практики в Швейцарії мої погляди на життя, потреби, моральні цінності різко змінились. Це був для мене справжній життєвий урок на витривалість, дорослість, формування своїх планів на майбутнє та самоствердження.» Втім, нині не лише для студентів, але й для викладачів є важливим і дуже доцільним отримання знань і досвіду в інших країнах. Зробивши це, можна досягти поставленої мети: працювати творчо, натхненно й професійно, створюючи власними знаннями своє благополучне майбутнє.                                                                          

    Тетяна ГЕРМАН,
    в
    икладач коледжу,
    керівник студентської практики в Швейцарії





    Схожі новини
  • Рівненський державний аграрний коледж відзначив своє 60-річчя
  • На Дніпропетровщині за ініціативи губернатора Олександра Вілкула пройшов Студентський ярмарок сільськогосподарських вакансій-2012
  • СУЧАСНИМ АГРАРІЯМ – СУЧАСНІ ЯКІСНІ ЗНАННЯ
  • МАЙСТЕР-КЛАС ДЛЯ ПЕДАГОГІВ
  • ДЖЕРЕЛО ЕКОНОМІЧНИХ КАДРІВ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Міжнародні зв'язки Іллінецького коледжу


   Третє тисячоліття ставить перед людством нові завдання. Всі зусилля спрямовуються на створення належних умов життя і праці людини. І чималу роль відіграє в цьому запровадження новітніх світових технологій і підвищення рівня аграрного виробництва.   Україна входить в Європу, і тому так важливо нині взяти найкраще в передових цивілізованих країнах, поєднати з вітчизняним досвідом, створити технології, адаптовані до наших умов. altІллінецький коледж відомий багатьма новими починаннями. Неодноразово саме тут проводились різноманітні міжнародні семінари, конференції, зустрічі. Одними із перших ми розпочали плідну співпрацю з навчальними закладами розвинутих європейських країн, і вже маємо певні здобутки, якими по праву можемо пишатися. Звичним стало проходження практики нашими студентами за кордоном за відомими програмами Великобританії, Швеції, Польщі та інших держав. А розпочалося все з ініціативи директора нашого навчального закладу Василя Васильовича Пиндуса, який сам, будучи сильною творчою особистістю з прогресивними поглядами, завжди підтримував нові ідеї. Він зумів згуртувати навколо себе однодумців, і незабаром його давня мрія - покращання умов виробництва в Україні через навчання фахівців і накопичення передового досвіду - переросла в масштабний проект національного значення. Українсько-швейцарський проект офіційно розпочав свою діяльність в 2003 році й нині успішно триває і розширюється. За цей час на базі коледжу створено Міжнародну асоціацію учасників органічного (екологічно чистого) виробництва. До неї увійшли фермери різних регіонів України, які постачають свою органічну продукцію під торговим знаком «БІОЛан» на прилавки відомих супермаркетів «Білла», «Чумацький Шлях», «Метро», «Вестлайн». Успішно діє Дорадчий центр з підтримки нових технологій, закладені та проводяться практичні порівняльні досліди традиційних й альтернативних методів землеробства. В рамках проекту в коледжі вперше в Україні започатковано курс органічного виробництва для студентів зі спеціальності «Організація та ведення фермерських господарств», створена належна матеріально-технічна база. Маємо вже не один випуск молодих спеціалістів, які продовжують нести ідею екологізації сільського господарства, працюючи в проекті та коледжі. Великим здобутком проекту стала також тісна співпраця нашого коледжу з двома навчальними закладами Швейцарії: сільськогосподарським технікумом Ебенрайн та аграрним інститутом Цолікофен. Адже небагато коледжів 1-2 рівня акредитації можуть пишатись тим, що кожного року їх студенти, не витративши ані копійки на виїзні документи, дорогу та мовну підготовку на курсах, мають змогу пройти 4-місячну практику в Швейцарії та ще й заробити собі невелику стипендію. Це справжній шанс для розумних і працелюбних дітей, особливо з малозабезпечених сімей. altБільш того, вже не
один рік в коледжі проходять 6-місячну практику швейцарські студенти, а студенти технікуму Ебенрайн щорічно відвідують Україну з виробничими екскурсіями. Накопичення досвіду, вивчення альтернативних технологій, зокрема, органічного виробництва, стали основною метою навчальної практики для наших студентів. Для цього необхідні достатні знання німецької мови, а це передбачено планом підготовки студентів для проходження практики. Бо протягом 4-х місяців вони перебувають в окремих фермерських господарствах, виконують основні сільськогосподарські роботи та відвідують теоретичні курси з різних напрямків аграрного виробництва на базі вищеназваних закладів. Потім здають звіт і отримують сертифікат про проходження практики. altТрадиційними стали засідання «круглих столів» і зустрічі практикантів зі студентами та випускниками нашого коледжу, під час яких бажаючі завжди охоче діляться своїми враженнями від поїздки. Ольга Петренко, IV курс, „Аграрний менеджмент":Під час практики я вперше сіла за кермо тракторів Джон Дір, Хюрліман, навчилася косити траву косаркою, керувати краном на горищі, краще освоїла німецьку. Хочу подякувати всім організаторам і керівникам цього проекту. Бо це щасливий шанс для студента - поїхати в іншу країну, вивчити іноземну мову, побачити життя інших людей."                      Іван Романчук, ІV курс, „Організація та ведення фермерського господарства": „Мене дуже вразило відношення до природи і землі. Кожний квадратний метр площі доглянутий і продуктивно використовується. Практика в Швейцарії була першим моїм серйозним випробуванням: я став більш організованим, самостійним. altМав змогу ознайомитись з новими технологіями в галузі АПК і порівняти їх з тими, що застосовуються в Україні. Переконаний, досвід і практичні навики, яких я набув за час перебування в цій країні, неодмінно стануть мені в пригоді як майбутньому спеціалістові." Олександр Валько, випускник, «Аграрний менеджмент": „Я помітив, що більшість людей за кордоном все ще вважають нашу країну Росією. І ми, студенти Іллінецького коледжу, мали можливість представити Україну як самостійну державу в одному з коледжів "Ебенрайн". Разом із організаторами практики та нашими фермерами-наставниками ми провели прес-конференцію зі швейцарськими журналістами, розповівши про мету, умови та доцільність розвитку подібних програм обміну студентами." Іван Кухарук, випускник, «Аграрний менеджмент": „Місто Нідербухзітен, кантон Золотурн. Раніше я, напевне, і не зміг би вимовити цієї назви з першого разу. Та час, проведений мною там, пролетів, як прекрасна мить мого життя. Перед поїздкою нам неодноразово говорили про культурний шок. І справді, спостерігаючи з вікна автобуса різницю плавного переходу східної Європи в західну, я дивувався все більше і більше. Швейцарія - дивовижна країна, де жива природа органічно поєднується з новітніми технологіями. Тотальна вседозволеність з одночасним пильним контролем закону. Зовсім інший менталітет молоді, манери, поведінка. Дуже багато людей навіть похилого віку інтенсивно займаються спортом. Багато подорожують. Пунктуальність та оригінальність швейцарців проявляється завжди і в усьому: при зведенні будинків, архітектурних споруд, пам'ятників. До усього вони мають свій творчий підхід. Будинки прикрашені квітами, не кажучи вже про клумби, які, напевно, цвітуть вічно... А швейцарська кухня! За час практики я погладшав на 4,2 кг і підріс на 2,3 см! Та, не зважаючи на це, моє серце завжди залишалось разом з Україною. Працюючи в господарстві з новою технікою, спостерігаючи простоту та ефективність технологій, мимоволі виникало питання: «чому в нас не так?» Люди не розуміють, що таке Україна, поки не назвеш два слова - Шевченко і Чорнобиль. А згадавши, одразу заводять мову про наш родючий чорнозем. Адже на швейцарських полях більше каміння, ніж самого ґрунту." Людмила Дубчак, IV курс, «Аграрний менеджмент»: „Після практики в Швейцарії мої погляди на життя, потреби, моральні цінності різко змінились. Це був для мене справжній життєвий урок на витривалість, дорослість, формування своїх планів на майбутнє та самоствердження.» Втім, нині не лише для студентів, але й для викладачів є важливим і дуже доцільним отримання знань і досвіду в інших країнах. Зробивши це, можна досягти поставленої мети: працювати творчо, натхненно й професійно, створюючи власними знаннями своє благополучне майбутнє.                                                                          

Тетяна ГЕРМАН,
в
икладач коледжу,
керівник студентської практики в Швейцарії





Схожі новини
  • Рівненський державний аграрний коледж відзначив своє 60-річчя
  • На Дніпропетровщині за ініціативи губернатора Олександра Вілкула пройшов Студентський ярмарок сільськогосподарських вакансій-2012
  • СУЧАСНИМ АГРАРІЯМ – СУЧАСНІ ЯКІСНІ ЗНАННЯ
  • МАЙСТЕР-КЛАС ДЛЯ ПЕДАГОГІВ
  • ДЖЕРЕЛО ЕКОНОМІЧНИХ КАДРІВ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.