Аграрний тиждень. Україна
» » » ЗРОСТАТИ І ВИРОЩУВАТИ ВИГІДНО З «БІЗОН-ТЕХ»
» » » ЗРОСТАТИ І ВИРОЩУВАТИ ВИГІДНО З «БІЗОН-ТЕХ»

    ЗРОСТАТИ І ВИРОЩУВАТИ ВИГІДНО З «БІЗОН-ТЕХ»


    alt    Традиційно в серпні компанія «Бізон-Тех» зібрала на День поля сільгоспвиробників п’яти областей. На цьому заході аграрії мали змогу на власні очі подивитись і оцінити посіви соняшнику та зайвий раз переконатися, що якість насіння має значення при зборі врожаю.

        Цьогоріч День поля регіональний дистриб’ютор насіння та захисту рослин «Бізон-Тех» влаштував на дослідному полі у Васильківському районі Дніпропетровської області. На ділянці площею 2 гектари було представлено 58 гібридів соняшнику виробництва насіння таких відомих компаній як «Сингента», ТОВ «Піонер Насіння Україна» та «Лімагрейн». За словами генерального директора компанії «Бізон-Тех» Віталія Боговіна, подібні заходи надають можливість сільгоспвиробникам порівняти сорти і гібриди, в даному випадку соняшнику, зробити висновки, ознайомитись із новинками на ринку насіння та вибрати для свого господарства потрібний гібрид. Адже різним ґрунтово-кліматичним зонам притаманні певні хвороби, які здатні в рази знижувати урожайність гібридів, тому слід ретельно підходити до вибору оптимальних гібридів насіння соняшнику, оскільки кожен гібрид має суто індивідуальний ступінь стійкості або толерантності до тієї або іншої хвороби, так само як і холодо- та посухостійкість.

    - Такі зібрання корисні ще й тим, що на демонстраційному полі, окрім наочного прикладу вирощування різних гібридів соняшнику, аграрії можуть поспілкуватися з фахівцями провідних компаній на українському ринку насіння та засобів захисту рослин, обмінятися досвідом, - розповідає Віталій Вікторович. – Роботу «Бізон-Тех» ми завжди плануємо так, щоб наші клієнти мали завжди по максимуму інформації, щоб вчасно отримували консультації спеціалістів, щоб мали широкий вибір запропонованої продукції і, звісно, підтримку на всіх етапах співпраці.

    Як стверджує керівник регіонального структурного підрозділу ТОВ «Піонер Насіння Україна» Ігор Гаврилюк, соняшник – це саме та культура, яку можна оцінювати візуально, адже всі найважливіші характеристики гібриду можна побачити на полі. За його словами, не зважаючи на посушливе літо, на демонстраційному полі у Васильківському районі загалом соняшник має хороші показники.

    - Найкраще себе проявили в цьому році такі гібриди соняшнику як А-71, Е-71, А-40, А-90, - розповідає Ігор Ярославович. – Якщо говорити про найбільш популярні гібриди, які пропонує ТОВ «Піонер Насіння Україна», то це Е-71 та Е-83. На даній ділянці представлені як вже відомі гібриди, так і лінійка нових, які будуть в продажі вже наступного року. Наша компанія співпрацює з «Бізон-Тех» вже три роки і можна зробити висновки, що наш партнер невпинно розвивається, демонструючи динаміку росту об’єму продаж, збільшення клієнтської бази та мережі філіалів.

    Наразі «Бізон-Тех» має 9 філіалів і головний офіс у Запоріжжі. Сьогодні працює філіал у Луганську, дві філії в Харківській області, представництво в м. Волноваха (Донецька обл.), в Сімферополі (АР Крим), на Дніпропетровщині, в Кривому Розі, філіал у Первомайську, в м. Токмак (Запорізька обл.) і головний склад в у райцентрі Куйбишеве, що також на Запоріжжі. Окрім широкої мережі регіональних представництв, що доволі зручно для сільгоспвиробників, підприємство пропонує широкий спектр сучасних засобів захисту рослин, які в змозі забезпечити системний захист будь-якої сільськогосподарської культури; мінеральні добрива гарантованої якості; широкий асортимент сортів і гібридів соняшнику, кукурудзи та інших сільськогосподарських культур; заохочувальну цінову політику та гнучку систему знижок. До речі, вся пропонована «Бізон-Тех» продукція - від лідируючих світових та європейських виробників.

    Три роки з «Бізон-Тех» співпрацює також компанія «Сингента», продукція якої складає левову частку в портфелі пропозицій дистриб’ютора. За словами менеджера відділу маркетингу компанії «Сингента» Павла Лєснікова, «Бізон-Тех» щороку збільшує об’єми продаж, а дослідні поля цієї компанії - найбільш відвідувані сільгоспвиробниками. Щодо продукції, то серед лідерів з продажу в категорії « засоби захисту рослин від компанії «Сингента» Павло Володимирович називає неселективний гербіцид системної дії для знищення однорічних та багаторічних бур'янів «Ураган Форте».

    Задоволений співпрацею з «Бізон-Тех» і начальник відділу продажів підрозділу насінництва компанії «Сингента» Микола Хмарський. Він зазначає, що компанії-дистриб’ютору швидко вдалося зайняти нішу на ринку насіння та засобів захисту рослин, добре зарекомендувати себе відразу в декількох регіонах, створити імідж надійного партнера і успішно займатися справою. «Бізон-Тех» пропонує споживачам найновіші препарати та оптимальні рішення для досягнення господарського успіху», - стверджує Микола Іванович.

    Задоволені співпрацею з підприємством «Бізон-Тех» і аграрії. Наприклад, керівник сільськогосподарського підприємства «Зоря» Микола Федько вже тривалий час працює з «Бізон-Тех» і зазначає, що дана компанія характеризується стабільністю, надійністю і порядністю, тож за словами Миколи Миколайовича кращого партнера годі й шукати.

    А директор ТОВ «Новий сад» (Харківська обл.) Костянтин Каминін цьогоріч вперше придбав насіння і засоби захисту рослин в «Бізон-Тех».

    - Певний час господарство купувало насіння в інших дистриб’юторів, але за рекомендаціями колег цьогоріч ми придбали насіння соняшнику і засоби захисту рослин в «Бізон-Тех», - розповідає Костянтин Михайлович. – Ось тепер 700 гектарів засіяно насінням соняшнику і оброблено продукцією компанії «Сингента», яку ми придбали в дистриб’юторській компанії «Бізон-Тех». На полях господарства «Новий сад» тепер ростуть гібриди соняшнику «НК Ніома», «НК Мелдімі» та «НК Бріо». Звісно, остаточні висновки можна буде зробити вже після збору врожаю, але попередньо я можу сказати, що те, що бачу на полі, цілком мене влаштовує.

    Та й саме керівництво «Бізон-Тех» задоволене результатами роботи. За декілька років компанія зуміла розширити мережу філіалів і тепер охоплює п’ять областей. За словами виконавчого директора «Бізон-Тех» Вадима Коверника, в найближчих планах відкриття ще двох філіалів.

    - Зважаючи на збільшення кількості клієнтів в окремих регіонах, вже з’явилась необхідність у відкритті ще декількох представництв нашої компанії, - розповідає Вадим Анатолійович. – І як це не дивно, але сьогодні для нас постала проблема з кадрами. Справді, зараз важко знайти фахівців потрібного рівня. І маючи вже відповідний імідж, наша компанія хоче бачити у своїй команді висококваліфікованих спеціалістів.

    Сьогодні в «Бізон-Тех» працює понад 100 чоловік, щороку об’єми продажів збільшуються в 1,5-2 рази, компанія охоплює нові регіони, знаходить нових партнерів. Зважаючи на позитивні тенденції розвитку, можна припустити, що керівники компанії вивели власну формулу успіху. Як стверджує заступник директора «Бізон-Тех» Олексій Бердніков, головний козир - це правильне ведення бізнесу, бажання розвиватися і побудова взаємин зі своїми клієнтами не лише у форматі співробітництва та партнерства, а й в зародженні щирих дружніх стосунків.

    Відповідь клієнтів та партнерів «Бізон-Тех» на запитання про причини успішності компанії були майже однаковими – це якість, професіоналізм та порядність, - саме ці три «кити» міцно тримають «Бізон-Тех» вище за інші компанії.

     

                                                                        Людмила ОГОРОДНІК





    Схожі новини
  • «Бізон-Тех»: бути лідерами і завжди тримати перші позиції
  • № 19 (188) 30.05-12.06.2011
  • «Бізон-Тех»: стабільність і ефективність для аграріїв
  • БІЗОН ТЕХ: ОПТИМАЛЬНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ
  • ДО УСПІХУ З «БІЗОН ТЕХ»

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ЗРОСТАТИ І ВИРОЩУВАТИ ВИГІДНО З «БІЗОН-ТЕХ»


alt    Традиційно в серпні компанія «Бізон-Тех» зібрала на День поля сільгоспвиробників п’яти областей. На цьому заході аграрії мали змогу на власні очі подивитись і оцінити посіви соняшнику та зайвий раз переконатися, що якість насіння має значення при зборі врожаю.

    Цьогоріч День поля регіональний дистриб’ютор насіння та захисту рослин «Бізон-Тех» влаштував на дослідному полі у Васильківському районі Дніпропетровської області. На ділянці площею 2 гектари було представлено 58 гібридів соняшнику виробництва насіння таких відомих компаній як «Сингента», ТОВ «Піонер Насіння Україна» та «Лімагрейн». За словами генерального директора компанії «Бізон-Тех» Віталія Боговіна, подібні заходи надають можливість сільгоспвиробникам порівняти сорти і гібриди, в даному випадку соняшнику, зробити висновки, ознайомитись із новинками на ринку насіння та вибрати для свого господарства потрібний гібрид. Адже різним ґрунтово-кліматичним зонам притаманні певні хвороби, які здатні в рази знижувати урожайність гібридів, тому слід ретельно підходити до вибору оптимальних гібридів насіння соняшнику, оскільки кожен гібрид має суто індивідуальний ступінь стійкості або толерантності до тієї або іншої хвороби, так само як і холодо- та посухостійкість.

- Такі зібрання корисні ще й тим, що на демонстраційному полі, окрім наочного прикладу вирощування різних гібридів соняшнику, аграрії можуть поспілкуватися з фахівцями провідних компаній на українському ринку насіння та засобів захисту рослин, обмінятися досвідом, - розповідає Віталій Вікторович. – Роботу «Бізон-Тех» ми завжди плануємо так, щоб наші клієнти мали завжди по максимуму інформації, щоб вчасно отримували консультації спеціалістів, щоб мали широкий вибір запропонованої продукції і, звісно, підтримку на всіх етапах співпраці.

Як стверджує керівник регіонального структурного підрозділу ТОВ «Піонер Насіння Україна» Ігор Гаврилюк, соняшник – це саме та культура, яку можна оцінювати візуально, адже всі найважливіші характеристики гібриду можна побачити на полі. За його словами, не зважаючи на посушливе літо, на демонстраційному полі у Васильківському районі загалом соняшник має хороші показники.

- Найкраще себе проявили в цьому році такі гібриди соняшнику як А-71, Е-71, А-40, А-90, - розповідає Ігор Ярославович. – Якщо говорити про найбільш популярні гібриди, які пропонує ТОВ «Піонер Насіння Україна», то це Е-71 та Е-83. На даній ділянці представлені як вже відомі гібриди, так і лінійка нових, які будуть в продажі вже наступного року. Наша компанія співпрацює з «Бізон-Тех» вже три роки і можна зробити висновки, що наш партнер невпинно розвивається, демонструючи динаміку росту об’єму продаж, збільшення клієнтської бази та мережі філіалів.

Наразі «Бізон-Тех» має 9 філіалів і головний офіс у Запоріжжі. Сьогодні працює філіал у Луганську, дві філії в Харківській області, представництво в м. Волноваха (Донецька обл.), в Сімферополі (АР Крим), на Дніпропетровщині, в Кривому Розі, філіал у Первомайську, в м. Токмак (Запорізька обл.) і головний склад в у райцентрі Куйбишеве, що також на Запоріжжі. Окрім широкої мережі регіональних представництв, що доволі зручно для сільгоспвиробників, підприємство пропонує широкий спектр сучасних засобів захисту рослин, які в змозі забезпечити системний захист будь-якої сільськогосподарської культури; мінеральні добрива гарантованої якості; широкий асортимент сортів і гібридів соняшнику, кукурудзи та інших сільськогосподарських культур; заохочувальну цінову політику та гнучку систему знижок. До речі, вся пропонована «Бізон-Тех» продукція - від лідируючих світових та європейських виробників.

Три роки з «Бізон-Тех» співпрацює також компанія «Сингента», продукція якої складає левову частку в портфелі пропозицій дистриб’ютора. За словами менеджера відділу маркетингу компанії «Сингента» Павла Лєснікова, «Бізон-Тех» щороку збільшує об’єми продаж, а дослідні поля цієї компанії - найбільш відвідувані сільгоспвиробниками. Щодо продукції, то серед лідерів з продажу в категорії « засоби захисту рослин від компанії «Сингента» Павло Володимирович називає неселективний гербіцид системної дії для знищення однорічних та багаторічних бур'янів «Ураган Форте».

Задоволений співпрацею з «Бізон-Тех» і начальник відділу продажів підрозділу насінництва компанії «Сингента» Микола Хмарський. Він зазначає, що компанії-дистриб’ютору швидко вдалося зайняти нішу на ринку насіння та засобів захисту рослин, добре зарекомендувати себе відразу в декількох регіонах, створити імідж надійного партнера і успішно займатися справою. «Бізон-Тех» пропонує споживачам найновіші препарати та оптимальні рішення для досягнення господарського успіху», - стверджує Микола Іванович.

Задоволені співпрацею з підприємством «Бізон-Тех» і аграрії. Наприклад, керівник сільськогосподарського підприємства «Зоря» Микола Федько вже тривалий час працює з «Бізон-Тех» і зазначає, що дана компанія характеризується стабільністю, надійністю і порядністю, тож за словами Миколи Миколайовича кращого партнера годі й шукати.

А директор ТОВ «Новий сад» (Харківська обл.) Костянтин Каминін цьогоріч вперше придбав насіння і засоби захисту рослин в «Бізон-Тех».

- Певний час господарство купувало насіння в інших дистриб’юторів, але за рекомендаціями колег цьогоріч ми придбали насіння соняшнику і засоби захисту рослин в «Бізон-Тех», - розповідає Костянтин Михайлович. – Ось тепер 700 гектарів засіяно насінням соняшнику і оброблено продукцією компанії «Сингента», яку ми придбали в дистриб’юторській компанії «Бізон-Тех». На полях господарства «Новий сад» тепер ростуть гібриди соняшнику «НК Ніома», «НК Мелдімі» та «НК Бріо». Звісно, остаточні висновки можна буде зробити вже після збору врожаю, але попередньо я можу сказати, що те, що бачу на полі, цілком мене влаштовує.

Та й саме керівництво «Бізон-Тех» задоволене результатами роботи. За декілька років компанія зуміла розширити мережу філіалів і тепер охоплює п’ять областей. За словами виконавчого директора «Бізон-Тех» Вадима Коверника, в найближчих планах відкриття ще двох філіалів.

- Зважаючи на збільшення кількості клієнтів в окремих регіонах, вже з’явилась необхідність у відкритті ще декількох представництв нашої компанії, - розповідає Вадим Анатолійович. – І як це не дивно, але сьогодні для нас постала проблема з кадрами. Справді, зараз важко знайти фахівців потрібного рівня. І маючи вже відповідний імідж, наша компанія хоче бачити у своїй команді висококваліфікованих спеціалістів.

Сьогодні в «Бізон-Тех» працює понад 100 чоловік, щороку об’єми продажів збільшуються в 1,5-2 рази, компанія охоплює нові регіони, знаходить нових партнерів. Зважаючи на позитивні тенденції розвитку, можна припустити, що керівники компанії вивели власну формулу успіху. Як стверджує заступник директора «Бізон-Тех» Олексій Бердніков, головний козир - це правильне ведення бізнесу, бажання розвиватися і побудова взаємин зі своїми клієнтами не лише у форматі співробітництва та партнерства, а й в зародженні щирих дружніх стосунків.

Відповідь клієнтів та партнерів «Бізон-Тех» на запитання про причини успішності компанії були майже однаковими – це якість, професіоналізм та порядність, - саме ці три «кити» міцно тримають «Бізон-Тех» вище за інші компанії.

 

                                                                    Людмила ОГОРОДНІК





Схожі новини
  • «Бізон-Тех»: бути лідерами і завжди тримати перші позиції
  • № 19 (188) 30.05-12.06.2011
  • «Бізон-Тех»: стабільність і ефективність для аграріїв
  • БІЗОН ТЕХ: ОПТИМАЛЬНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ
  • ДО УСПІХУ З «БІЗОН ТЕХ»

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.