Аграрний тиждень. Україна
» » » МОДУЛЬ ЕФЕКТИВНОСТІ
» » » МОДУЛЬ ЕФЕКТИВНОСТІ

    МОДУЛЬ ЕФЕКТИВНОСТІ


     

     Використовуючи модульний енергетичний засіб (МЕЗ) класу 1,4-3, що розроблений в Таврійському державному агротехнологічному університеті (м. Мелітополь) під керівництвом доктора технічних наук, професора Володимира Надикто, при оранці можна зекономити 20% пального та майже на третину збільшити продуктивність.

     

    Сьогодні мало хто вірить у повернення тих часів, коли бензин і солярка лилися рікою й коштували копійки. І постало перед господарями на землі питання: як виорати, посіяти, зібрати урожай, економлячи на дорогоцінному пальному.

    Найпростіший спосіб – братися за лопати та граблі, або купувати малопотужний мотоблок. Це якщо у вас тієї землі кіт наплакав. А якщо ви орендуєте сотні або тисячі гектарів, а потужної техніки бракує і з пальним скрутно? 

    Науковці з Таврійського державного агротехнологічного університету знайшли вихід із цього кризового лабіринту. А випускник цього закладу Віталій Кирієнко за активну участь в наукових дослідженнях і перемогу в конкурсі кращих магістерських робіт, що його оголосила асоціація «Український клуб аграрного бізнесу», отримав у Києві почесну грамоту та грошову премію.

    Свою магістерську роботу Віталій присвятив «підвищенню плавності руху модульних енергетичних засобів (МЕЗ) класу 1,4-3». Керівником цієї роботи та натхненником Кирієнка був старший викладач Володимир Кувачов.
     

    Пристрій МЕЗ класу 1,4-3 – це додатковий міст з приводом коліс від синхронного валу відбору потужності трактора. У передній частині технологічний модуль має зчіпний пристрій, за допомогою якого він приєднується до заднього навісного механізму трактора.

    Для агрегатування з сільськогосподарськими знаряддями додатковий міст обладнано гідравлічною навісною системою, валом відбору потужності, сідельним зчіпним пристроєм, системою гальмування тощо.

    Випробування МЕЗ класу 1,4-3 при оранці плугом ПЛН-4-35, що призначений, як відомо, для тракторів класу 3 (ДТ-75, Т-150, Т-150К), показали: змінна продуктивність нового агрегату на 31,7% більша, ніж дотепер, а питомі витрати пального зменшилися на 20%, ніж при використанні базового орного МТА у складі трактора МТЗ-80 та плуга ПЛН-3-35. 

    Дослідження свідчать, що використання на основі серійних тракторів засобів МЕЗ дозволяє якісно виконувати практично весь комплекс сільськогосподарських робіт (і насамперед, основного обробітку грунту) у діапазоні тягових зусиль від 14 до 30 кН.

    І насамкінець, варто підкреслити ще такі переваги при застосуванні МЕЗ класу 1,4-3: по-перше, маючи трактор тягового класу 1,4 й використовуючи технологічний модуль МЕЗ, можна обійтися без енергетичного засобу класу 3, і суттєво зекономити. По-друге, маючи в господарстві МЕЗ, наявні трактори можна використовувати раціональніше.

                                                                                                           В. ШАЛО     





    Схожі новини
  • Сертифіковані зернові склади Одеської області приймають зерно нового врожаю
  • В Україну закупівельні ціни на кукурудзу продовжували знижуватися, на пшеницю - залишалися стабільними
  • Україна повинна мати власний типаж тракторів
  • ХТЗ: в ногу з часом
  • Техніка ХТЗ: вітчизняне може бути найкращим

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

МОДУЛЬ ЕФЕКТИВНОСТІ


 

 Використовуючи модульний енергетичний засіб (МЕЗ) класу 1,4-3, що розроблений в Таврійському державному агротехнологічному університеті (м. Мелітополь) під керівництвом доктора технічних наук, професора Володимира Надикто, при оранці можна зекономити 20% пального та майже на третину збільшити продуктивність.

 

Сьогодні мало хто вірить у повернення тих часів, коли бензин і солярка лилися рікою й коштували копійки. І постало перед господарями на землі питання: як виорати, посіяти, зібрати урожай, економлячи на дорогоцінному пальному.

Найпростіший спосіб – братися за лопати та граблі, або купувати малопотужний мотоблок. Це якщо у вас тієї землі кіт наплакав. А якщо ви орендуєте сотні або тисячі гектарів, а потужної техніки бракує і з пальним скрутно? 

Науковці з Таврійського державного агротехнологічного університету знайшли вихід із цього кризового лабіринту. А випускник цього закладу Віталій Кирієнко за активну участь в наукових дослідженнях і перемогу в конкурсі кращих магістерських робіт, що його оголосила асоціація «Український клуб аграрного бізнесу», отримав у Києві почесну грамоту та грошову премію.

Свою магістерську роботу Віталій присвятив «підвищенню плавності руху модульних енергетичних засобів (МЕЗ) класу 1,4-3». Керівником цієї роботи та натхненником Кирієнка був старший викладач Володимир Кувачов.
 

Пристрій МЕЗ класу 1,4-3 – це додатковий міст з приводом коліс від синхронного валу відбору потужності трактора. У передній частині технологічний модуль має зчіпний пристрій, за допомогою якого він приєднується до заднього навісного механізму трактора.

Для агрегатування з сільськогосподарськими знаряддями додатковий міст обладнано гідравлічною навісною системою, валом відбору потужності, сідельним зчіпним пристроєм, системою гальмування тощо.

Випробування МЕЗ класу 1,4-3 при оранці плугом ПЛН-4-35, що призначений, як відомо, для тракторів класу 3 (ДТ-75, Т-150, Т-150К), показали: змінна продуктивність нового агрегату на 31,7% більша, ніж дотепер, а питомі витрати пального зменшилися на 20%, ніж при використанні базового орного МТА у складі трактора МТЗ-80 та плуга ПЛН-3-35. 

Дослідження свідчать, що використання на основі серійних тракторів засобів МЕЗ дозволяє якісно виконувати практично весь комплекс сільськогосподарських робіт (і насамперед, основного обробітку грунту) у діапазоні тягових зусиль від 14 до 30 кН.

І насамкінець, варто підкреслити ще такі переваги при застосуванні МЕЗ класу 1,4-3: по-перше, маючи трактор тягового класу 1,4 й використовуючи технологічний модуль МЕЗ, можна обійтися без енергетичного засобу класу 3, і суттєво зекономити. По-друге, маючи в господарстві МЕЗ, наявні трактори можна використовувати раціональніше.

                                                                                                       В. ШАЛО     





Схожі новини
  • Сертифіковані зернові склади Одеської області приймають зерно нового врожаю
  • В Україну закупівельні ціни на кукурудзу продовжували знижуватися, на пшеницю - залишалися стабільними
  • Україна повинна мати власний типаж тракторів
  • ХТЗ: в ногу з часом
  • Техніка ХТЗ: вітчизняне може бути найкращим

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.